תקשורת ומדיה

טראמפ נחסם לצמיתות, חמינאי פעיל ומסית נגד ישראל: "אחד נמחק, השני מצייץ בחופשיות"

נשיא ארה"ב קיבל חסימה קבועה מהרשת החברתית שהלכה כנראה רחוק מדי בצעד שלה, עיתונאי הימין בישראל מזועזעים. ריקלין: "הרשתות מעודדות אלימות. כי מי שחושב שיסתמו את הפה לציבור ענק והוא ישאר בשקט טועה"
כפיר אדר |  2
טראמפ נגד טוויטר
צעד חריג שמעורר ביקורת היום (שבת) ננקט על ידי טוויטר שחסמה לאלתר ולצמיתות את חשבון הטוויטר של דונלד טראמפ, נשיא ארצות הברית המכהן, לפחות עד ה-20 בינואר, על כל עשרות מיליוני עוקביו.
לאחר שנחסם, טראמפ עבר לצייץ מהחשבון הרשמי של נשיא ארה"ב בו לא השתמש עד כה @POTUS והודיע שהוא מתכנן הקמת פלטפורמה עצמאית, כדי שלא ישתיקו אותו. אם כי אפל וגוגל, הן החברות דרכם מעלים אפליקציות לניידים גם חוסמות אותו. על כל פנים, הציוצים להלן נמחקו תוך כמה דקות מהחשבון הרשמיץ
יש לציין שחשבון ה-@POTUS שייך למדינת ארה"ב ולא לטראמפ באופן אישי. ב-2008, החשבון ביצע העברה לארכיון של כל ציוצי אובמה - כלומר נוקה- ונמסר לידיו של טראמפ עם כניסתו לתפקיד. כך שהחל מ-20 בינואר בחשבון הזה יהיו ציוציו של ביידן הנשיא ה-46.
העיתונאי שמעון ריקלין זעם: "חבורת השוטים צוהלת. טוויטר חסמה את טראמפ. גוגל ואפל מקשות על פרלר. סתימת הפיות של השמאל הבולשביקי מלמדת: 1. שאין הבדל גדול בין סין לארה״ב. 2. שברגע שסותמים למישהו את הפה עלולים לסתום את הפה לכולם. 3. שהרשתות מעודדות אלימות. כי מי שחושב שיסתמו את הפה לציבור ענק והוא ישאר בשקט טועה".
גלעד צוויק מישראל היום כתב: "איחוד האמירויות הגיע להסכם עם הישראלים וסוכנים ציונים מטונפים של ארה"ב - דוגמת החבר היהודי בממשל טראמפ (קושנר)" הציוץ האנטישמי הזה של האייתולה חמינאי פורסם לפני כ-4 חודשים. הציוץ לא נמחק, אפילו לא "סומן" כמפיץ שנאה חשבון הטוויטר של טראמפ נמחק, אך חמינאי ממשיך לצייץ בחופשיות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עיתונאים ימנים זו בדיחה עצובה
    גל 01/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל מי שפועל נגד החולות הרעות של שלטון פופוליסטי, שמדרדר את ערכי החברה והמוסר, הוא שמאל מסוכן. מה גם, שכל מה שמעניין את טוויטר זה כסף, ממש לא שמאל. כל אחריות חברתית שלקחו על עצמם הוא תוצאה של לחץ חברתי שהופעל עליה. ולגבי שונאי ישראל המצייצים, תבינו לבד, אין להם רייטינג, אין להם השפעה, אז לא מתייחסים. חבל לתת לזה במה. עצם החסימה עלול להוביל לחשיפה.
    סגור
  • 1.
    אמריקה מתחסלת בידי השמאל. מפחיד (ל"ת)
    Ee 01/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור