תקשורת ומדיה

הדיפ פייק של יאיר לפיד? זו רק הסנונית הראשונה: העומדים מאחורי הסרטון מדברים

שיר נוסצקי ורגב קונטס שיזמו את "מתי ראית האופק לאחרונה" והשתמשו ביו"ר יש עתיד "כקורבן הראשון", טוענים: "מנהיגי מחנה המרכז-שמאל חייבים לפנות לשני מיליון האזרחים והאזרחיות הערבים בישראל. באנו להזכיר ששינוי פוליטי מתחיל באומץ"
כפיר אדר |  4
יאיר לפיד (צילום עמוס בן גרשון, דוברות הכנסת)

קמפיין חדש תחת הסלוגן "שותפים לגורל, שותפים לממשל" קורא למנהיגי השמאל-מרכז לקדם שותפות פוליטית יהודית ערבית ועושה שימוש בטכנולוגיית דיפ פייק, שלא נוסתה עד כה בקמפיין פוליטי בישראל. הסנונית הראשונה הייתה סרטון ב"כיכובו של יאיר לפיד" וכעת ice מציג לכם את המוחות שאחרי המהלך.

לדברי מובילי היוזמה שיר נוסצקי ורגב קונטס: "בזמן שמחנה המרכז-שמאל ממשיך להתפצל לעוד ועוד מפלגות הוא מפספס את השינוי המשמעותי ביותר שחל בחברה הישראלית: האזרחים הערבים רוצים להיות חלק מהמשחק הפוליטי. למרות שקולות הערבים הם אלה שמנעו מנתניהו להרכיב ממשלת ימין 3 פעמים ברציפות – המשיך מחנה המרכז-שמאל להתעלם מהשותפים הפוליטיים הטבעיים שלו". 
 

"אנחנו קוראים ליאיר לפיד ולשאר המנהיגים במחנה המרכז-שמאל: זהו צו השעה המוסרי והפוליטי! שותפות פוליטית יהודית-ערבית היא העתיד של המחנה והעתיד של ישראל. גם הציבור הערבי וגם מצביעי המרכז-שמאל כבר הוכיחו שהם רוצים לראות את השותפות הזאת הופכת למציאות". 
 

עוד הוסיפו: "מנהיגי מחנה המרכז-שמאל חייבים לפנות לשני מיליון האזרחים והאזרחיות הערבים בישראל, לדרוש את שיתופם בקבלת ההחלטות במדינה, לשים במרכז סדר היום את המאבק בפשיעה ובאלימות ברחוב הערבי, ולהבהיר מעבר לכל ספק – הערבים ונציגיהם הפוליטיים הם אזרחים ושותפים לגיטימיים!".
"אנחנו ביוזמת "האם ראית את האופק לאחרונה?" באנו להזכיר ששינוי פוליטי מתחיל באומץ לדמיין מציאות אחרת – לכן השקנו סרטון חדש בקמפיין "שותפים לגורל – שותפים לממשל" בטכנולוגיית דיפ פייק. הסרטון הראשון בסדרה פונה ליאיר לפיד שהיה בין אלה שהאמינו שהגיע הזמן להפסיק את החרם ההיסטורי ולהקים ממשלה בתמיכת הח"כים הערבים. עכשיו הגיע הזמן לגלות מנהיגות וללכת צעד נוסף קדימה".
לסיום מסרו: "קמפיין "שותפים לגורל, שותפים לממשל" של יוזמת "האם ראית את האופק לאחרונה?" התחיל במרץ 2020 כשבמרכזו עמדו אנשי רפואה ערבים שנלחמים בקורונה ודורשים לגיטימציה פוליטית. סרטוני הקמפיין זכו עד כה למיליוני צפיות ברשתות החברתיות ותכניו לעשרות אלפי שיתופים ברשת".

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נתניהו גאון ואחריו משתרכים האפסים
    מוסי 01/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למה להצביע לחיקויים אם אפשר להצביע למקור. מי שזיהה את רצון האזרח הערבי ישראלי זה נתניהו. וכל היתר הם חרטטנים שחיים מהאבק שהוא משאיר אחריו.
    סגור
  • 2.
    נו באמת
    גדי 01/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצחיק הבן אדם לא רואה עבר לא הווה ולא עתיד אז איך בדיוק הוא רוצה להיות ראש ממשלה?
    סגור
  • 1.
    לא לאשפז חרדים
    אני חרד מהחרדים 01/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 3
    די להפקרות
    סגור
  • בסדר גמור. בתנאי. שלא יאשפזו גם את הערבים.
    מרק 01/2021/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    וגם זבלים יהודים שמסתובבים בלי מסכות ומתגודדים. מי שלא שומר על הכללים ומסכן את הציבור כולו בהתנהגות מופקרת צריך לשאת בתותאות.
    סגור