תקשורת ומדיה

אריאנה מלמד נגד התכנית "אולפן שישי": למה לא מביאים פרשן ערבי?

אשת התקשורת יצאה נגד הכללתם של הפרשנים הערבים בכלי התקשורת, ובמיוחד בתכנית "אולפן שישי" שלא הביאה לכתב פוראת נסאר מקום בדיונים על הקורונה והבחירות: "וכי מה פתאום שיתערב? אלה שמורות ליהודים ועוסקות ביהודים בלבד"
יהודה לוינגר |  1
אריאנה מלמד (צילום מסך: מתוך 'מדברים על זה', 'רשת' - ערוץ 2) (צילום צילום מסך: מתוך 'מדברים על זה', 'רשת' - ערוץ 2)
העיתונאית אריאנה מלמד, בטור דעה הבוקר (ראשון) באתר "הארץ" נגד התכנית של דני קושמרו "אולפן שישי" ובכך שלא הביאו פרשן ערבי לענייני הבחירות והקורונה: "מתי לאחרונה יצא לכם לראות כתב ערבי באולפן שישי? פרשן קבוע — לא היה. כדי להיות פרשן קבוע צריך להימנות עם צוות הטאלנטים של חדשות 12, או להיות שופר של ראש הממשלה כמו בועז ביסמוט", כתבה מלמד.
לדבריה, אמנם הכתב פוראת נסאר היה בפאנל, אבל כמעט ולא היה נוכח בדיון. עוד הוסיפה מלמד כי במחצית הראשונה של 2020 ייצוגם של המגזר הערבי בתקשורת היה פחות מ-3%, ובקשת 12 - 1.6%, וזאת כאשר הם 18% מהאוכלוסייה: "אבל אנחנו הרי רגילים לזה, וכך גם הציבור הערבי, שמדיר את רגליו מן הטלוויזיה בעברית מסיבות מוצדקות לחלוטין".
כך, הוסיפה מלמד כי נסאר שהיה נוכח לא התערב בדיונים על הקורונה והבחירות: "כי מה פתאום שיתערב? אלה שמורות ליהודים ועוסקות ביהודים בלבד. לרינה מצליח מותר לדבר על חרדים ולעמית סגל מותר להטיל דופי בשמאלנים, ולדנה ויס ולאמנון אברמוביץ' מותר לנזוף בכולם, אבל נסאר שתק".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נו באמת
    אלעד 01/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רובם המוחלט של הערבים לא צופה בכלל בטלוויזיה בשפה העברית, אז מה הפלא שלא מזמינים פרשנים ערבים? מה הפלא שאין פרסומות בשפה הערבית? פייק ניוז קלאסי
    סגור