תקשורת ומדיה

בלי יונית לוי ותמר איש שלום: מגישי החדשות התחברו לקליפ לשיר של אביב גפן

ירדה ארזי בביצוע קאבר לשיר של אביב גפן "עורי עור" במסגרת פרויקט "צו השעה" עם קליפ מיוחד שכולל את מגישי החדשות מערוצי הטלוויזיה: מאיילה חסון ועד דני קושמרו. בלטו בהיעדרן: המגישות הראשיות
יהודה לוינגר |  3
ירדנה ארזי קליפ (צילום צילום מסך)
במסגרת פרויקט "צו השעה" התחברו מגישי החדשות של ישראל לקליפ לשיר של "עורי עור" של אביב גפן בביצועה של ירדנה ארזי. "צו השעה" הינו מיזם מוזיקלי שבמסגרתו אמנם ישראלים מבצעים קאברים לשירים שונים, ויוצא בשלושה חלקים.
בדיסק "צו השעה" ניתן למצוא אמנים רבים שביצעו גרסאות כיסוי כמו: ריטה, ברי סחרוף, נטע ברזילי, אסף אמדורסקי, אביתר בנאי ועוד. השיר "עורי עור" בביצועה של ארזי יצא בספטמבר 2020 בדיסק, ועל הקליפ שפורסם היום אחראים הבמאי: דן תומר, עורך הקליפ: דרור פז, תסריט: שלומי לאופר.
המשתתפים בקליפ, כאמור, מגישי החדשות בערוצי הטלוויזיה: דני קושמרו, יעל אודם, דוריה למפל, ספי עובדיה, דב גילהר, גדעון אוקו, סיון רהב מאיר, איילה חסון, אמנון לוי, נדב בורנשטיין, אופירה אסייג, לירון זייד, נריה קראוס, אלמז מנגיסטו, מתן חודורוב, יואב לימור, לוסי אהריש, חן ליברמן, גלית גוטמן, מיכל רבינוביץ', אור הלר, אטילה שומפלבי, אלמוג בוקר, אבישי בן חיים, רומי נוימרק, שני נחשוני.

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איפה ליטל שמש?
    איתן 01/2021/18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כבר עושים פעולה חיובית, למה להמשיך את ההדרה?
    סגור
  • הם לא יודעים לספור עד 20...
    ערן גפני 01/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה שאנשי "צו השעה" לא יודעים לספור עד 20, אחרת קשה להבין מדוע "שכחו" את ליטל שמש, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 20 (או בכלל מגישים אחרים של חדשות הערוץ). יכול להיות שה"התחברות" שלהם נגמרת היכן שהימין מתחיל?
    סגור
  • באותה מידה ניתן לשאול איפה העיתונאים
    גל 01/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאתרי החדשות, מהעיתונים ומהרדיו. הלכו על ערוצי המיינסטרים. ערוץ 20 איננו כזה, גם אם יש עניין להציגו ככזה. הערוץ הוא חלק מ-4 ערוצים שפונים לפלחי אוכלוסיה מוגדרים. הייתם מקבלים יפה אם היו משלבים אנשי תקשורת ערבית-ישראלית או חרדית בקליפ?
    סגור