תקשורת ומדיה

"חוסר אתיקה, פגיעה בערכי צה"ל": עורך תאגיד השידור ישתתף בתכנית של הקרן החדשה לישראל?

הרצאתו המתוכננת של מוטי פרנג'י, עורך בתאגיד השידור, בפני חברי הקרן החדשה, עוררה את זעם ארגון "בצלמו", שפנה לנציב הקבילות בתאגיד. תגובת כאן: "ההרצאה קיבלה אישור, לא יובאו אייטמים הקשורים בקרן החדשה בתכנית אותה הוא עורך"
כפיר אדר |  2
כאן 11 (צילום יח"צ)
שי גליק, מנכ"ל בצלמו שלח מכתב לנציב קבילות הציבור בתאגיד השידור הציבורי בנוגע להשתתפות  מוטי פרנזי, עורך התכנית  משחקי הכס, בתכנית של הקרן החדשה לישראל, תכנית שלדבריו היא "בעייתית במיוחד".
במכתב ששלח גליק נכתב: "מכובדי שלום רב, מפרסום באתר הקרן החדשה לישראל עולה שמוטי פרנזי  יעביר הרצאה לאנשי הקרן בתקופה הקרובה. ההרצאה תעסוק בין היתר כיצד לקדם אייטמים שיגיעו  לתאגיד".
עוד כתב: "לא ייתכן שעורך בתאגיד  שהוא רדיו של אזרחי ישראל! במימון משלם המיסים הישראלי תרצה לאנשי הקרן החדשה שנלחמים באזרחי ישראל כיצד להכניס אייטמים לתאגיד... ככל שהדבר נשמע סביר והגיוני אשמח לדעת האם מוטי פרנזי היה מוזמן  לדבר בכנס של ארגון להבה למשל או ארגון אם תרצו על כיצד להכניס אייטמים לתקשורת".
בתגובה ענו כאן: "מוטי פרנג'י יעביר הרצאה קצרה בענייני תקשורת, באופן חד פעמי וללא תשלום לחברי הקרן החדשה, זאת כהיענות אישית לבקשה של חבר. בקשתו להעביר את ההרצאה האמורה הוגשה למנהליו וקיבלה אישור תחת מגבלה לפיה בתוכנית אותה הוא עורך לא יובאו אייטמים הקשורים/עוסקים בקרן החדשה במשך 6 חודשים".
מהקרן החדשה נמסר: "מפליא שמכל האנשים דווקא שי גליק, שעוקב ונרשם לפעילויות שונות של שתיל לעיתים תכופות, מוציא מכתב כזה רצוף שקרים והכפשות. אנו שוקלים לפתוח הכשרה מיוחדת עבור גליק ודומיו - דיווח אמת. בעניין ההכשרה המדוברת, שתיל כארגון שנותן שירותי ייעוץ ובונה יכולות לארגוני החברה האזרחית,  מקיים סדרת הרצאות מקצועיות לדוברים מארגוני החברה האזרחית, שמטרתה לשפר את ההיכרות והיכולות המקצועיות של עבודת הדובר.ת. מזמינים את כולם.ן להירשם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טעות בכתבה
    DFG 01/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משחקי הכיס ולא משחקי הכס
    סגור
  • 1.
    ומה עם לשים תמונה מעודכנת?
    gri 01/2021/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כאן בהקמה? אפילו לפני ההרצה? ועוד מהאולפנים במודיעין שכבר לא קיימים? עורך ראשי חדש לאייס, ועדיין עובדים כמו אלכס כץ
    סגור