תקשורת ומדיה

צלמים מהתקשורת הותקפו באזורים חרדיים: ״אם המשטרה לא תתעשת זה יגמר באסון״

גל של אלימות בקרב החברה החרדית נגד אנשי תקשורת: רכבו של צלם תאגיד השידור הציבורי הותקף כאשר הצלם נמצא עדיין ברכב. הדבר מצטרף לתקיפת צלם הארץ בשבוע שעבר
ארנולד נטייב | 
המשטרה פשטה על המוקדים החרדיים (צילום חיים גולדברג, טוויטר)
גל של תקיפות מצד חרדים, כנגד צלמי עיתונות: רכבו של צלם תאגיד השידור הציבורי, הותקף היום (רביעי), בשכונת עזרת תורה בירושלים על ידי מפגינים חרדים, כאשר הצלם נמצא עדיין ברכב. על פי הדיווח של אהרן רבינוביץ, המצלמה נגנבה.
מהדיווח עולה כי הצלם הגיע לאזור, בכדי לתעד את פעילות משטרת ישראל לאכיפת הסגר. המצלמה נחטפה בכוח מידי הצלם ומיד לאחר מכן הוא ניסה לחלץ את עצמו מהמקום כשהוא נוהג ברכב וההמון הולם ברכבו ומנסה לנפץ את החלונות ולפגוע בו. הרכב היה ממוגן אולם ההמון הצליח לנפץ את השמשה האחורית. 
אגודת העיתונאים ירושלים בתגובה לאירוע: "פעם נוספת הופכת התקשורת מטרה נעה בעת ניסיון סיקור בשטח. אגודת העיתונאים ירושלים תובעת מן המשטרה לוודא חגורת הגנה גם על אנשי התקשורת היוצאים למלא את שליחותם: להביא לציבור הרחב תמונת מצב של הפרת סגר בעת התרחשותה – וכמות שהיא".
 
בשבוע שעבר, צלם של עיתון הארץ גם כן הותקף על ידי חרדים בבית שמש. כתבת המשפט, של כאן 11, ורד פלמן כתבה: "רק עניין של זמן עד שאיש תקשורת יפגע בצורה קשה". עוד הוסיפה בנוגע לאירוע מהיום: "אני הייתי בדרכי לחבור אליו (צלם התאגיד), כאשר נודע לי על האירוע".
 
גם חברת האוטובסים אגד מתלוננת על אלימות שנהגי החברה סופגים בשכונות חרדיות: "בסגר הזה אנחנו נחשפים לאיומים שטרם הכרנו. לא נשלים עם המצב הנוכחי". על פי דיווח בערוץ 12, באגד נערכים לשנות מסלולי קווי אוטובוס כך שלא יעברו בשכונות חרדיות.
מארגון העיתונאים נמסר: "צלם בכאן 11 וחבר ועד התאגיד הותקף היום על ידי מפגינים בירושלים. רכבו ניזוק קשות והציוד שלו נגנב. אנחנו מגנים את הארוע וקוראים למשטרה למצות את הדין עם המעורבים. דמם של עיתונאים אינו הפקר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה