תקשורת ומדיה

אמילי עמרוסי פוטרה מישראל היום ותקפה: "העלימו אותי, לפטר אמא לארבעה - לא מוסרי"

מה נאמר לה בטלפון, התקופה שבה תפסה אותה ההודעה על פיטוריה, התחושות הקשות, ההיבט הכלכלי. העיתונאית שהחלה את דרכה ב-2009 נפרדת בטור אחרון נוקב במיוחד: "זה אכזרי, מה אני עושה מחר? לא קדמה לזה שום אזהרה" 

כפיר אדר |  144
אמילי עמרוסי (צילום משה שי פלאש90)

אמילי עמרוסי הולנדר לא ציפתה ככל הנראה לסיים ככה את דרכה ב'ישראל היום'. אחרי 12 שנים בתפקיד, היא עוזבת את החינמון, אך לא לפני שפירטה בפוסט ארוך במיוחד ונוקב מאוד את תחושותיה בעקבות המהלך של מקום העבודה שלה.

עמרוסי פתחה: "עדכון לקוראים שלי/ הטור האחרון. יש סגר על הצוואר שלי. סגר על מעבר החמצן. חודש שאני נמנעת מלפרסם. במקום שבו לוחצים לי על הצוואר נהיה נמק. לא עובר שם דם ואוויר. אני תיכף נחנקת. לא יכולה יותר עם העמדת הפנים. "אחרי 12 שנים בעיתון ישראל היום אני יוצאת לדרך חדשה. לא רוצה שום דרך חדשה. רוצה להמשיך לעשות את מה שאהבתי, והייתי טובה בו, וקיוויתי לעשות כל חיי. לכתוב לכם. לאן נעלמתי? העלימו אותי. מה שלומי? רע".
"לפני חמישה שבועות פרסמתי בטור שלי בישראל היום את תיאור המאבק שלי להגיע לבית משלי כמפרנסת יחידה. אף פעם לא קיבלתי כל כך הרבה תגובות לטור! זה היה מפתיע, עטוף באהבה. התרגשתם בשבילי כאילו אתם עצמכם נכנסתם לבית חדש. במשך השנים עקבתם אחר טלטלות חיי. הייתם איתי בערפילים, בחושך מוחלט, באור החתונה, במלחמות תת קרקעיות. ובסוף: הפי אנד! אל המנוחה ואל הנחלה! התגובות ששמחו איתי על הבית החדש כיסתה אותי בחמימות של שמיכת פליז.
"גם אני קיוויתי שיעלה הרולר של הקרדיטים. לא דמיינתי שמיד תתחיל עונה חדשה בסדרת הדרמה 'אמילי' (שאלתם איך אני חיה עם החשיפה הגבוהה. שום חשיפה. מה שקיבלתם בטורים הוא חרך בעובי נייר עיתון. הפרקים הקשים באמת לא יצאו לאור השמש). וכך כתבתי בטור ההוא, לפני חמישה שבועות: ״ארבע שנים וחצי אנחנו גרים בדירה שכורה, קטנה מאוד וישנה מאוד. ארבע שנים וחצי מאז שנפרדתי מאבי ילדיי וצברתי קילומטראז' ריצה במנהרות חשוכות, עם ילדים קטנים על הידיים וחלום. ארבע שנים וחצי שאני מחזיקה חזק בציור. שיהיה לי ולילדים פינה משלנו".
"ציירתי חלום מדויק וסגרתי עליו באצבעות. והלכתי ממקום למקום, וחצבתי בארות במדבר, ושכנעתי את הבנק, והמצאתי סדנאות כתיבה, ולקחתי לבד משכנתא נוראית, שאותה אשלם עד שייצאו לי אניצים אפורים בסנטר, והלוואות מכל מקום אפשרי, ועכשיו על עמוד השדרה הרעוע שלי יש התחייבות לשלושים שנה ששותה לי את האוויר. אבל זהו, קם הדבר ונהיה. חמישה ימים אחרי פרסום המילים האלה, בסיור האחרון עם הקבלן לפני מסירת הבית, כשהבית הקודם ארוז, קיבלתי טלפון מישראל היום. פיטורין".
 

"לא קדמה לזה שום אזהרה, הקדמה, איתות. אמרתי לנציגת העיתון שדיברה איתי שאני לא יכולה להגיע לשימוע, אני תוך כדי מעבר דירה לבד, החשמל לא מחובר, בזק צריכים להגיע. לא הבנתי בכלל מה היא אומרת. תגובתה היתה: "אם לא תגיעי, נקיים את השימוע בהיעדרך. מה. מה. המקום הזה היה העוגן הכלכלי שלי. רק בחודש מאי לקחתי משכנתא על בסיס השכר בעמדה מובילה בעיתון יציב. אתם יודעים כמה התאמצתי מעבר לזה, להגדיל את ההכנסות כעצמאית (סדנאות, הרצאות, ייעוץ) כדי לשרוד, כדי להביא משכורת של שני אנשים. וחוץ מזה, ישראל היום היה הבית שלי".

"11 שנים וחצי נתתי את לבי ונשמתי לעיתון – בטורים, כתבות, ראיונות ומאמרי דעה. שילמתי מחירים על כך שלא הייתי מהיפים והנכונים. הייתי מהעיתון המוקע, והוקעתי בעצמי. המחירים היו משוגעים ואין לי כוח לספר עליהם. פעמיים קיבלתי הצעה קונקרטית ונדיבה כלכלית לעבור למתחרים – ופעמיים סירבתי מטעמים אידיאולוגיים. כי בית לא עוזבים. בשיחת הטלפון שבישרה על פיטוריי, וגם בשימוע, חזרו המעסיקים על כך שאני מקצועית, מוכשרת, ועבודתי ללא דופי. יכול להיות שזה ישעמם אתכם אבל זה חשוב לי. לעזאזל.  עשיתי הכל כמו שצריך. אני אחת הכותבות הנקראות ביותר בעיתון. יש לי קהל קבוע שהולך איתי".
"לא הסתכסכתי עם איש (גם לא התחנפתי לאיש). תמיד הגשתי כתבות וטורים בזמן, כשהם עשויים לעילא ולא דורשים עריכה. מעולם לא החסרתי תגובה של גורם שצריך להיכלל. שמעתי רק שבחים ותודות מכל הגורמים. עורכים, עורכי משנה, מפיקים, מרואיינים. הייתי נאמנה למקום הזה. בכל במה הוצגתי כעיתונאית 'ישראל היום'. בפאנלים ובשוחות נלחמתי על שמו הטוב כמקום שמייצר עיתונות טובה".
"מעולם לא סירבתי להכין כתבה. אף אחד ממרואייניי או גורמים שכתבתי אודותיהם לא איים בתביעה או הביע חוסר נחת. נשלחתי לכל מקום ובכל שעה. עם תינוקות בבית, בהתראה קצרה, מהרגע להרגע. פרסמתי כתבות בנושאים קשים ורגישים. הנפש שלי, שהלכה עם המרואיינים שלי עד הקישקע, הפכה למסננת מלאת חורים. הטורים שזכו לקהל מגוון, נאמן, רחב, הגיעו לנתוני חשיפה מרשימים (אגב, בלי קידום בדיגיטל מצד מערכת העיתון, אלא באופן אורגני). השכר שלי נשאר קבוע כל השנים ולא קיבלתי העלאה במשכורת או בונוסים. הוא היה שכר טוב. אהבתי לעבוד שם, אהבתי את האנשים שעבדו איתי".
"ב-2009, כשהתחלתי לעבוד בעיתון, שלחתי מיילים (אז היו מיילים) לחברים וכתבתי שהצטרפתי ל'משפחת ישראל היום'. היה זה אורי אורבך ז"ל שהעיר לי שעיתון הוא לא משפחה. לא דמיינתי שיעיפו אותי ככה. לא היה שום סימן מקדים. הייתי האישה היחידה בעלת טור במוסף, ולא האישה הראשונה שמפוטרת בזמן האחרון. ספרו לי עוד על מצבן הרע של נשים בתקופת הקורונה".
"הדבר האחרון שעשו בבית החדש היה לתלות את הנברשת בפינת אוכל. היא ממש יפה. ברגע שמוהנד, החשמלאי הערבי המתוק, תלה אותה – הרגשתי פחד. הרגשתי שהיא עושה עין הרע בעולם, מושכת תשומת לב, שהיא יפה מדי, שהיא תזיק לי. מוהנד ראה אותי מפחדת ואמר לי 'תגידי משאללה' (משאללה – הכל מהאל, הכל רצונו). ככה אמרתי. זה היה יום לפני הטלפון ההוא והתקרה שנפלה לי על הראש. שמעתי על משפחה שבה האבא נהרג אחרי שנכנסו לבית חדש. אולי ניצלתי מגזירה קשה יותר".
"הכל משמים, אני יודעת. אני רק לא מחזיקה מעמד כרגע. עם החרדה. חוסר הוודאות. כל הקלפים אצל בורא עולם, צמוד לחזה. ועל הקלף שהוא מחזיק עכשיו ושומר אצלו קרוב לחזה, מצוירת אישה בת 42 שלא מגיע לה להתרסק. לפטר אמא לארבעה ילדים קטנים שהיא מפרנסת יחידה, בלי צידוק משמעותי, זה לא מוסרי. לפטר אמא שהיא מפרנסת יחידה, חמישה ימים אחרי שכתבה על כניסה לבית חדש ועל הדאגות הכלכליות שנלוות לכך – זה אכזרי. או שהמעסיקים שלי (בניגוד אליכם) פשוט לא קראו את הטורים שלי".
"ההודעה על השימוע התקבלה ביום מסירת הבית; השימוע התנהל ביום מעבר הדירה, כשנציגים של חברת חשמל ובזק נמצאים בבית שלי, עם הילדים, בלעדיי; וההודעה הסופית על פיטורין – ברגע קביעת המזוזה. והרי רגעים כאלה הם החומרים שמהם עשויים טורים אישיים. הפיטורין נכנסו לתוקף באותו רגע. מעכשיו לעכשיו. בלי כמה חודשים קדימה. ההתנהלות היתה כמו מול עובד שסרח, שבגד במערכת. בחיי הילדים שלי שלא עשיתי כלום. חסמו לי את תיבת המייל שבה אני מתכתבת אתכם, הקוראים. לא אישרו לי טור פרידה. אחרי מחאות מצדי על כך שלא מקובל בעיתונות לא לאפשר טור פרידה, אישרו לי טור בתנאי שלא ישולם עליו שכר. ובוודאי שהיה נתון לעריכה בלעדית שלהם. אז אני כותבת לכם כאן את הטור האחרון".
הגעתי לשימוע – אין לי מושג איך לא עשיתי תאונה בדרך לתל אביב – כשאני מאמינה שיקשיבו לי. ישבתי שם עם גליל טישו שהלך ונגמר. רועדת פיזית. אחרי שלושה ימים ללא שינה וללא אוכל. בכיתי את הנשמה שלי. התחננתי. סיפרתי איך אני מאכילה ילדים לבד. ללא מזונות מאבא שלהם (משמורת משותפת...). וללא שותפות כלכלית עם בעלי בנישואין השניים, המתגורר בנפרד ממני בעיר אחרת, ומגדל את חמשת ילדיו בביתו. הצעתי לשלוח להם כל מסמך שמעיד על מצבי.  אל תעשו לי את זה, התחננתי, ממש התחננתי. הזכרתי את ילדיי בשמותיהם. סיפרתי על החלום להגיע לבית. שכל הלב שלי עשוי ממנו כבר כמה שנים".
"בשנים בדירה השכורה והמעופשת הילדים לא הזמינו אף חבר הביתה. הם התביישו. גם אני התביישתי בשבילם. גרנו בדירת מסדרון צרה, חדר בתוך חדר בלי חלון, עובש על הקירות, תקרה מתקלפת. ונאחזתי בחלום. הצלחתי. הגעתי לבית. הוא ממש יפה. הילדים היו שותפים שמחים ובחרו איתי את הריצוף. את גובה השקע ליד המיטה שלהם. בשבת הראשונה בבית הם היו מאושרים וכמעט נגעו בתקרה מראש אושר. בשבת הראשונה בבית אני התהלכתי כמו זומבי עם לחיים רטובות וקושי לנשום".
"אני לא יכולה לאבד את הבית הזה. אני לא יכולה לאבד אותו. גרנו בבית גדול בטלמון, החיים שלנו התרסקו, עברתי עם הילדים שנים נוראיות, והנה – "חזרנו", אנחנו שוב בבית רחב ומואר. אני לא יכולה לרסק לילדים שוב את המקום בעולם. ואין לי מושג מה אני עושה בחודש הבא, איך משלמת משכנתא גדולה שהתחייבתי לה על בסיס הכנסה קבועה. מה שאני מביאה הביתה בעשר אצבעות זה מה שיש. כל החסכונות שלי נפתחו לטובת הבית, לקחתי הלוואות מכל גורם אפשרי".
"אני נמעכת חזק מהשם. הוא מחזיק אותי ביד שלו וסוגר וסוגר. אני בלי אוויר. לוחצת חזק על העיניים עד שמפסיקה לראות שחור ורואה כתמים אדומים ירוקים. מחזיקה את הלב ביד. הדם לא עובר בעורק בצוואר. הוא נתקע שם באמצע. כל כמה דקות יש צמרמורת מהראש עד הרגליים. אני חייבת להתיישב ושוב מחזיקה את הלב ביד".
"השילוב בין משבר הקורונה ומשבר עולם העיתונות המודפסת הוא גרזן. מה אני עושה מחר. לא זכאית לדמי אבטלה כי אני ממשיכה להתפרנס כעצמאית (ברדיו). לא יכולה לשלם את החובות שלי בלי עבודה קבועה. (גם אם לא הייתי מפוטרת הייתי עכשיו במירוץ למצוא פתרונות, להרחיב את הפרנסה, להושיט יד למעלה ולקטוף תפוח מהעץ. אבל עכשיו גם האדמה שעליה עמדתי, נפערה). העילה הרשמית שנמסרה היא "צורך ברענון". אני יודעת שהפיטורין לא קשורים לבעיה מקצועית או שיקולים מערכתיים: הובעה באוזניי בשימוע שביעות רצון מלאה מתפקודי; וגם: העורכים שלי לא ידעו שפוטרתי, הם שמעו את זה ממני. אין קשר גם לפטירתו של הבעלים שלדון אדלסון ז"ל: פוטרתי שבועיים לפני שהלך לעולמו".
"ככל הנראה הפסקת העבודה גם לא קשורה לקיצוצים/ התייעלות. הצעתי שיקצצו במשכורתי, או שייתנו לי לעשות עבודה של שני אנשים. אמרתי לעורך הראשי: תן לי לשבת פה בלילות, לערוך טקסטים בדסק, תהפוך אותי לכתבת שטח. אערוך מוספים. מה שצריך. אני מוכשרת וחרוצה וזריזה. אעשה הכל. למדתי מהשנים האלה שאני יכולה לישון חמש שעות בלילה כדי לעבוד קשה; אז אשן ארבע שעות בלילה. התחננתי. העיניים שלי היו כמו ברז כיבוי אש. תוריד לי בשכר. תעמיס עליי עבודה של שתי משרות. רק אל תשלח אותי הביתה".
"מחזיקים לי את הראש מתחת למים. אני משתוללת, ידיים ורגליים בועטות, אבל לא נותנים לי לעלות למעלה לקחת אוויר. במיטה אני בוכה מתוך חצי שינה. גונחת. ואז בכי של צעקות והתקפי נשימה. מרגישה שאני תיכף מקיאה את הלב שלי. אני לא מבינה מה השם רוצה ממני. הייתי איתו בסדר גמור. למה בדיוק כשאני חונכת את היום הראשון של שארית חיי. מנסה להשתקם. תוכנית מדויקת שתכננו לי בשמים כדי שלא אשכח איך בוכים? באחד הטורים האחרונים כתבתי איך שייקה שאל אם אני לא מרגישה מושגחת, וזה היה כמו להיזכר שלא כיביתי את הדוד כשאני בנסיעה. "אני מקיימת מצוות כמו שאני מצחצחת שיניים, כמעט שוכחת את מי שברא אותי", כתבתי. (שאלה צדדית: כמה בעלי טורים בעיתונות הישראלית מכניסים את הקב"ה לטקסטים שלהם?). האם לא זימנתי לעצמי משהו כדי לזכור אותו?".
וככה נכנסתי לבית. פורקת ארגזים וממררת בבכי. על כל ארגז שנפרק שואלת האם אצטרך לארוז כי לא אצליח להחזיק את הבית. התגובות השמחות שלכם על הבית החדש המשיכו לזרום אבל יהודה פוליקר עשה לי חור בראש עם "קצר פה כל כך האביב". "רק ניתן לי ותיכף נלקח", הוא שר ורק אני שמעתי. הרבה אנשים מפוטרים. זו דרך העולם. בקורונה זה פגע כמו הוריקן. גם בסביבתי הקרובה פוטרו. אבל למה עכשיו, אלוהים הטוב, למה. העיתוי כמו בסרט. רציתי כל כך להגיע. להיות ברגע אחד שאפשר לאחוז בו ולהגיד שהגעתי. להדליק נרות שבת בבית שחלמתי. להרגיש שלווה לשנייה אחת".
"מדי הקרב עוד עליי. יצאתי ממלחמה קשה. מול הגרוש שלי (מלחמה שעוד לא הסתיימה). מול הבנקים. העירייה. החיבור לביוב. חברת חשמל. כל כך רציתי להגיע אל המנוחה ואל הנחלה. לשנייה אחת להרגיש שלמה. עוד לא הורדתי את האפוד מהלחימה בשיפוץ הזה מול נותני שירות שקרנים, בעלי מקצוע סחטנים, טירוף של לחץ. עוד לא שטפתי את הרצפה של הבית פעם אחת. עוד לא הגעתי. וזהו. נזרקתי מהגלגל. בין השימוע להודעת הפיטורין איבדתי את מירי צחי. חברה טובה, צלמת עיתונות בעלת לב ענק, שהסרטן גמר. מתלולית העפר של מירי שלחתי הודעה לעיתון שאני מבקשת לכתוב עליה. סירבו. נתנו למישהו אחר לכתוב. התהפכתי על משכבי, צועקת את הבכי שלי דרך המצח והריאות".
"לאורך השנים פרשתי בפניכם את החיים שלי בכנות, בהשתתפות. הרגשתי כאילו אני מתכתבת עם חברים. מגיע לכם לשמוע גם את הפרק הזה. סרט האנימציה 'גיבור על כולם' נפתח מנקודת המבט של כדור בייסבול שמועף לאוויר בחבטה עזה. הוא מתגלגל באוויר, מת מפחד, לא יודע איפה ינחת, האם יהיה שלם בנחיתתו, מה יהיה גורלו. אני בתוך הגלגול הזה באוויר. חטפתי חבטה עצומה. אני מתפללת שאנחת במקום הנכון לי. אני מצטערת על הפסקת הקשר איתכם. כתבתי אליכם. מדי שבוע. קראתי את התגובות שלכם (גם אם לא תמיד הגבתי). לא הייתי עוזבת אתכם ככה. לא בחרתי בזה. אני אוהבת אתכם מאוד. מודה לכם על הקריאה. עכשיו ואז. אמילי".

תגובות לכתבה(144):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 123.
    מי את אמילי??
    משה 09/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי את אמילי אמרוסי? קראתי את כל מה שכתבת וגם לא מעט תגובות שחלקם כנראה נובעים מהצד הפוליטי ולא מהצד האנושי... ואני תוהה שבחורה כמוך חכמה ומאמינה לא השכילה להבין שאולי מישהו שם למעלה רומז לך משהו, שאת לא במקום הנכון... שהתמסרת לגוף שהוא לא אמין (ועובדה שפיטרו אותך בלי למצמץ) זה לא בושה לפעמים להודות שתעינו בדרך... "השלך יהבך על השם והוא יכלכלך"
    סגור
  • 122.
    פמינסטית. אישה אכזרית מאוד !! (ל"ת)
    דוד 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 121.
    ניכור הורי אבא ל4 ילדים זה הכי לא מוסרי
    אבא גרוש 08/2021/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    להרחיק אבא מילדיו זה מוסרי - אמן שאף אחד לא יקח אותך לעבודה - אני מחרים אותך ומקווה שאחיי הגברים יחרימו אותך. אשה שמונעת ילדים מאביהן, מפיצה דבר שונה על גברים גרושים. אני מאחל לך כל רע, כן יהי רצון ונאמר אמן
    סגור
  • 120.
    הילדים מרוח הקודש
    אבא גרוש 06/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בעלת דעות פמינציות קיצוניות, לכי למרץ או לעזזל
    סגור
  • 119.
    צבועה!!
    איה 06/2021/04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    טןב מאוד שפוטרה!!!
    סגור
  • טען עוד
  • 118.
    שתפוטר גם מכאן 11
    נעמה 04/2021/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא ברור מדוע משתתפת שם בתכנית בוקר. תוקפנית ובלתי נסבלת
    סגור
  • 117.
    למה רק עכשיו...?
    אלה 02/2021/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    באמת.. ? הרצונות שלך, ההחלטות שלך, החיים שלך צריכים להוות פקטור לפיטורין שלך...? כלומר את בעצם עובדת אצל אבא שלך...? השאלה לא למה מפטרים אותך. השאלה למה רק עכשיו...?
    סגור
  • 116.
    ישראל היום” הוא שופר של ביבי. הקורא מקבל מידע מגמתי
    עיתון לא אמיתי 02/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להחליף את השלטון שנכשל
    סגור
  • 115.
    ישראל היום, תתעוררו על עצמכם
    יהודה אדרי 02/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קראתי את הכתבה ומאוד התרגשתי מדבריה של אמילי. חוץ מאשר "לרענן שורות" לא הבנתי למה בדיוק פוטרה. מדבריה של אמילי ניתן להבין שניסתה הכל על מנת להשאר בעיתון, ויתרה על המון דברים והציעה המון חלופות לעבודתה ויחד עם זאת פוטרה בצורה לא יפה. אמילי כ"כ מוכשרת ותותחית בכתיבה, יודעת לבטא את עצמה ואת הנושאים שהיא מסקרת בצורה ברורה ויפה. לא הגיוני ולא מתקבל לי על הדעת שמפטרים אחת כזאת ובוודאי שלא בזמן כזה של קניית דירה וכל המשתמע מכך שלא לדבר על זה שהיא אם חד הורית. ואני הקטן מאוד מבקש ממערכת ישראל היום להחזירה לעבודה. אני בטוח כי ניתן למצא פיתרון ומכנה משותף להמשך העסקה. ליבי ליבי עם אמילי. ונאחל לה בהצלחה בכל מקום שבו תהיי. היא מוכשרת ומיוחדת.
    סגור
  • 114.
    לא קורא את ישראל היום
    גיא לפידות 02/2021/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ואין לי מושג אם עמרוסי כותבת טוב רע או בינוני (אם כי הייתי מקצר את הפוסט הזה בשני שליש) כנראה שפוטרה בגלל נטיה לבנט. מה שמעניין זה שכל אבירי הכלכלה החופשית והתחרות מתחילים להתבכיין שהתחרות יורקת אותם החוצה. האירוניה מפהקת
    סגור
  • 113.
    אמילי יקרה
    שרה 02/2021/09
    הגב לתגובה זו
    2 2
    את ישראל היום הבאתי מתחנת הדלק רק לקרוא את אמילי התמוגגתי מנחת מהכתיבה המקסימה נראה שאפסיק לטרוח לתדלק בשישי בהצלחה אמילי פרנסה מאת השם
    סגור
  • 112.
    החזירו את עמרוסי לישראל היום (ל"ת)
    מיכל 02/2021/06
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 111.
    פיטורי אמילי (ל"ת)
    יהודה 02/2021/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 110.
    אמלי יקרה
    לי 02/2021/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מצמרר ומכעיס !! ממש עצוב לי שכך פיטרו כתבת מוכשרת שכמוך. אהבתי לקרא את הכתבות שלך ופעמים רבות הזדהתי. אני מקווה שעיתון אחר יבקש את שרותיך אחפש אותך שם. שולחת חיבוק ותיקווה
    סגור
  • 109.
    אמילי עמרוסי
    גליה נאור 02/2021/04
    הגב לתגובה זו
    9 0
    קשה לתאר שאשה המכנה עצמה עיתונאית מתבטאת ברמה נמוכה כל כך שפה דלה, חוזרת על עצמה, אינה מבחינה בין עיקר לתפל, מאדירה את עצמה, ונראה שאינה מבינה שפוטרה מפני שלא נהגה כעיתונאית אלא השתמשה בטור בעיתון כדי לדבר על עצמה ללא ביקורת ותובנה עצמית.
    סגור
  • קשה לתאר שמי שמתנשאת על רמת הכתיבה של עמרוסי
    שלמה ההנלך 02/2021/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אינה מבחינה בין תפל לטפל.
    סגור
  • 108.
    הסבלנות מנצחת (ל"ת)
    משה מיילי 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 107.
    המלצה
    גלית 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אמילי יקרה. לפני חצי שנה המלצת להוציא חצי מיליון מורים לחל"ת.ככה, מי יודע כמה מורים ששלחת ככה לחל"ת היו חד הוריים לארבעה ילדים, שרק רצו לעבור בשלווה לבית חדש. רק כי כאב לך שמורה מלמד מהבית. אני באמת באמת ממליצה לך, להיכנס לשערי ההוראה, בדרך תרוויחי מקצוע שאומנם משכורתו נמוכה , אך יציבותו בטוחה. גם בימי קורונה תובטח לך הכנסה קבועה, גם אם איזו עיתונאית בשקל תמליץ באיווחה לשלוח אותך לחל"ת, זה לא יקרה.אבל מעבר לזה תלמדי כמה מאמץ , אורך רוח, אמונה באנשים, ומסירות המקצוע הזה מבקש. תלמדי להעריך אותו. מה את אומרת? מורה לתקשורת אולי? יאללה בואי. את יודעת, אנחנו המורים, יש לנו הרגל כזה, לתת הזדמנות נוספת, למחול
    סגור
  • בלי תעודת הוראה תהיה לה משכורת רעב. (ל"ת)
    צ 02/2021/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 106.
    לא מוסרי לפטר אם ל-4 ? את מחפשת מוסר בישראל היום ??? (ל"ת)
    נאיבית 02/2021/03
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 105.
    הכל לטובה??
    גילה דיין 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אמילי יקרה קראתי בהדיקות את הטור שלך ונהנתי מאוד . אני מאמינה בכל מאודי שמשבר זה יביא לך צמיחה ובדיעבד תודי לישראל היום שאמרו לך ללכת הם הפסידו בגדול את ב״ה תצליחי עם האמת שלך ! דרך צלחה .
    סגור
  • 104.
    הייתי רוצה לעזור לך
    שולמן 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מבין אותך ומרגיש את הדברים שאת כותבת אני חושב שאם כל מי שרוצל לעזור יתרום לך נניח מ 500₪ ומעלה זה היה יכול לעזור לך 0547794067
    סגור
  • 103.
    אשה חזקה !!!
    רון 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לכי עם הלב ואהבתך לילדייך אל תוותרי על האמונה ,כל החיים זה מבחן שלא נגמר....
    סגור
  • 102.
    כמה עצוב.. לפטר ככה.. אם יחידנית.. עמלה..
    גל 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אמילי מאחלת לך שזרועך תשאר נטויה... הכל לטובה. בהצלחה??
    סגור
  • 101.
    אמילי עמרוסי מיחזור של "בכי"
    חיה 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    5 1
    תפסיקי את צעירה יש לך בית וילדים בריאים ותהייה לך אבטלה גדולה מאוד אותי פיטרו בתחילת הקורונה ואני בגיל 60+ אין לי פנסיה רק אבטלה מתחת לסכום של 500שח מה גם אני מוכשרת מקצועית חרוצה נאמנה ועוד ובכל זאת פיטרו אותי וכמו שכתבתי חיה מסך של פחות מ5,000 שח וחליתי בעבר בסרטן כך שתשמחי בחלקך חתפסיקי לבכות יש לך עושר גדול גם הרווחת במשך 12 שמה משכורות עתק אז תרקי לבאר ממנה שתית במשך 12 שנה וגם קנית בית גדול וחדש תשמחי בחלקך
    סגור
  • 100.
    אמילי יקרה
    אור 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סליחה על הקלישאה אבל הכל לטובה. את תווחכי שיבואו ימים הרבה יותר טובים. אל תדאגי אין שום יאוש בעולם. באמת. מחזקת אותך אישה מרשימה חכמה ונהדרת. בשורות טובות ניסים ונפלאות.
    סגור
  • 99.
    טינופת
    דוד 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    4 3
    טינופת כמוך היה צריך להעיף מזמן.את לא שדרנית את סתם מתפקדת פוליטית מטעם איזה לובי של הציונית הדתית.אף אחד לא רוצה לשמוע את הדעות והטמטום שלך.ואם את כל כך רוצה לשדר,תלכי לשדר בחוגים שאליהם את משתייכת. נגמרו הימים שנציג של עשר אחוז מציבור מסוים בישראל מבלבל את השכל לתשעים אחוז הנותרים באופן קבוע.
    סגור
  • תומכת בנט
    מלכה 05/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הציונות הדתית
    סגור
  • 98.
    אחרי שעברה לתאגיד השמאלני ומשתפת איתם פעולה (ל"ת)
    עדיף שתשתוק 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 97.
    אמילי
    משה מחיפה 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אמילי יקרה, אחרי שנים שהרעלת את ציבור קוראייך בכתבות רדודות כיאה לקוראי חינמון שטוחי מוח קבלת את שמגיע לך. מי שישן עם כלבים שלא יתפלא אם בבוקר יתעורר עם פרעושים וקרציות וגם כינים.
    סגור
  • 96.
    נשבר כבר מהבחורע הזאת . בכיינית
    אינקוגניטו 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אמא לארבעה ??? מי ביקש ממנה לעשות כל כך הרבה ילדים אם היא לא יכולה לפרנס אותם . חוץ מזה יש/ חייב להיות גם אבא לילדים האלה והוא בוודאי משלם מזונות , אז שתפסיק להתבכיין . מתנשאת שחושבת שהשמש " זורחת לה מהרקטום " . שנים הזבלה הבלתי אנושית הזאת מתעמרת בחצי עם (מרכז שמאל) , מלאת שנאה . עכשיו היא פתאום גילתה שהיא כבר לא כזאת חזקה , מתנשאת וכו'... אגב אני מציע לה ללכת לעבוד בעיתון "הארץ" מחפשים שם עיתונאים . ????????????????
    סגור
  • 95.
    הלבן
    השמאל 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יקבל אותך באהבה
    סגור
  • 94.
    פשוט לא מעניינת וריקה מתוכן, מציאות עצובה
    מוטי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אולי במקום להאשים את הסביבה תביני שצריך גם עומק? לא סיפורי מסכנות עצמית. תגידי להם תודה גדולה שהחזיקו אותך.
    סגור
  • 93.
    אמילי, בעיתונות בוחרים לפי כשרון ולא לפי הורות
    צפוני 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 4
    בחלק של הכישרון הם צדקו שפיטרו אותך.
    סגור
  • 92.
    הלוואי ותצליחי להתאושש מהר. ליבנו איתך. (ל"ת)
    נועה 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 91.
    טוב שפיטרו אותך
    משה 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 8
    ביגלל שלא רצית להיות חברה שלי לכן ביקשתי מהם לפטר אותך
    סגור
  • ירושלים
    אברהם כהן 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקרוב חג הפורים
    סגור
  • 90.
    אמילי תתאפסי על עצמך
    לולה 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    11 1
    למה ועל מה את מתבזה ומתפלשת בנסלת של הבכי שלך ומוצאת עוד ועוד דימויים מגעילים לתאר את מצבך. צאי מהרחמים העצמיים. תמצאי עבודה גם בנקיון בתים וגם בשעורים פרטיים ותתארגני על עצמך. את מגזימה, דרמה קווין, תפסיקי. החיים עוד לפנייך, את צעירה, מפורסמת, חמודה מאוד. תשבי ותחשבי איך להתרומם מפה ואל תסתכלי אחורה. ישראל היום זה לא בית. עכשיו ברור לך ותמיד היה ברור לכולם. זה היה מיזם ממומן של מליארדר ששיחק בלהזיז כילים במדינת ישראל. עכשיו הוא מת ואת פוטרת. ידעת תמיד שהעיתון הזה הוא פייק. לא נורא. תגדלי מזה. אל תפחדי, יש אבא בשמים והוא דואג לכל נמלה שיהיה לה מה לאכול והוא ידאג גם לך. נשיקות חמודה.
    סגור
  • 89.
    תרימי ראש ותחייכי
    גלית לוגסי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    6 1
    דלת נסגרה, תפתח אחת אחרת, גדולה ורחבה יותר. משם תכנסי למקום טוב יותר שמתאים לך ולמידותייך הטובות. קל לאמר, אבל אני לא דואגת לך. את תסדרי פי אלף יותר טוב. חכי תראי. באהבה
    סגור
  • 88.
    פתאום לא היכולות קובעות אלא כמה ילדים יש לך?ר (ל"ת)
    חנה צחור 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • כן.זה משנה. עולם חסד יבנה.ובלי קשר היא מוכשרת וראויה. (ל"ת)
    נועה 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 87.
    חסר דבר אחד: הסבר. מה קרה? כתבת נגד ביבי? התבטאת שלא במ (ל"ת)
    רוצה לדעת 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 86.
    מכרת את נשמתך לשטן... מגיע לך. (ל"ת)
    ישראל מחר 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 85.
    מוסרי ועוד איך. מי את. כל כך שטחית ולא מעניינת. (ל"ת)
    מימי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • אהבאל
    מוסרי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 2
    טמבל קטן.אמילי עיתונאית ברמה שאתה יכול רק לחלום.אמילי מתפרנסת יחידה ארבעה ילדים ועכשיו אין לה מה לאכול.במקום לעזור לה אתה מש פיל אותה? נקניקים קטן ועלוב!
    סגור
  • למה היא היחידה חד הורית ומפרנסת?
    בעעע 06/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזו פריווילגיה יש לה בדיוק? שתתחיל לדאוג לאמהות חד הוריות בעצמה ולא רק לעצמה... איכס..
    סגור
  • 84.
    לא מזיז
    אילן 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 3
    לא סבלתי אותה כעיתןנאית ובט לא כמגישה דרך צלחה
    סגור
  • 83.
    ברוכה הבאה למציאות של כולנו , תהיי חזקה (ל"ת)
    בנימין 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 82.
    אמילי, עבדת בחינמון של ביבי. עבדת תחת עורך מסויים
    יובל 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ועל אלו ניתן רק לומר לך - מי שהולך לישון עם כלבים, מתעורר עם פרעושים. מקוה ומאחל לך ימים טובים יותר.
    סגור
  • 81.
    בושה
    זהבה 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    בושה וחרפה לפטר כותבת עם תרוץ כל כך עלוב!!! אוהבת מאןד לקרוא את הכתבות שלך והשם יעזור לך יקירה, אל תדאגי ואפרופו פוליקר: תמיד הכי חשוך לפני עלות השחר... בהצלחה יקירה
    סגור
  • 80.
    מי שמאמין לא מפחד
    עמי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כתבת מוכשרת ואישה חכמה אין צורך לחשוש את עוד תודי להם שפוטרו אותך מעריץ ותיק שלך השמיים לא נפלו עלייך נהפוך הוא עכשיו השמש מבצבצת ומשאירה דרך חדשה תהיי אמיצה ואופטימית
    סגור
  • 79.
    מי שמאמין לא מפחד (ל"ת)
    עמי 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 78.
    צר לי אך זכורה לי כל כך טענה שלה נגד המושג "קביעות".
    מאיר 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ד"ר יובל אלבשן יצא נגד דבריה , כעת שתיווכח למה נידרשת קביעות (שלא יזרקו אדם לפי גחמות של מנהל זה או אחר).
    סגור
  • ונקודה נוספת אמילי, ההפסד הוא של העיתון!
    מאיר 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תענוג לשמוע ולקרוא את דברייך. ברגע שהוציאו אותך - מה נשאר שם? המון הצלחה מעומק הלב.
    סגור
  • 77.
    לבד בעולם?
    שיר 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את לא לבד בעולם. התחתנת, לא?!
    סגור
  • 76.
    מצער מאד אך צפוי. מי שהולך לישון עם כלב שלא יתפלא
    חוני המעגל פינות 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    6 0
    שהתעורר בבקר עם פרעושים
    סגור
  • 75.
    לפטר אבא ל4 ילדים זה מוסרי
    אבא גרוש 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    7 1
    פמינצית
    סגור
  • 74.
    רשעות שמישהו ירים תכפפה ויעסיק אותה
    אברהם 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 5
    קראתי את הכתבה שלך בשקיקה אני מקווה שיעסיקו אותך בקרוב בעיתון אחר ישראל היום מזה הרשעות הזאת מזה הלב האתום קראתי את זאת בשקיקה
    סגור
  • 73.
    מדהימה
    נונה 02/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אני מחפשת את הטור שלך כל שבוע למרות שידעתי.איזה פיספוס לאבד אותך.כמה הטור שלך היה חכם רגיש ובעיקר כנה.הפסד שלהם ובעיקר שלנו.אמלי יקרה אל יאוש בסוף מישהו ירים את הכפפה כולנו נרוויח.מרגיש לי שתצליחי בגדול סבלנות.
    סגור
  • 72.
    עזרה לאמילי (ל"ת)
    ליבו 01/2021/31
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 71.
    ממש אכזרי
    אשר 01/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה עשית ? על מי דרכת ? אני חושב שמגיע לך התראה ( 3 חודשים משכורת, צריך יעוץ משפטי) אולי נכון עכשיו להתקשר עם עיתון מתחרה (את בטח יודעת איזה עיתון הכי נכון) אבל, אנא אל תתיאשי, יבואו גם ימים טובים בשלב זה, את צריכה לצאת מהלחץ, להרגע ולהחיל לחשוב, איך ואיפה אפשר להשתלב בעבודה (עיתון מתחרה) אבל אולי לפני הכל, תפני לאישתו של אדלסון, אולי היא תמצא לך פיתרון, היא תבין אותך בהמלחה בכל אשר תיפני אכזריות כזו היא נדירה בהצלחה
    סגור
  • 70.
    אמילי - כבוד
    השכן של ביבי 01/2021/31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תגידו לי מי החברים שלכם ואגיד לכם מי אתם. הבעלים שחבר לנוכל שמינה עורך ראשי מגעיל שלא סופרים אף אחד - בושה ובערבית אומרים:- כו•לו• כאלה ביג׳י יומו תהייה חזקה, מתנגד לדעותייך הפוליטיות אך מכבד ואוהב את התוכנית המשותפת ״אמילי והדוקטור״ כבוד.
    סגור
  • 69.
    מזעזע!
    אילה 01/2021/31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    איזה חוסר אנושיות. הלב דואב, מדי שבוע הייתי מחכה לקרוא את הטור של אמילי,אחד הטובים העתון. עתה אוותר על העיתון. ולאמילי מקוה שזו ירידה לצורך עליה ותמצאי במהרה את מקומך במדיה אחרת או העתון אחר. מאחלת לך בהצלחה,אושר ובריאות.
    סגור
  • 68.
    בני זונות המגיבים פה (ל"ת)
    צדיקה 01/2021/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 67.
    אמילי
    אליהו ישראל 01/2021/31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    דלת ניסגרת ניפתחים שניים בהצלחה
    סגור
  • 66.
    אמלי עמרוסי
    קרדאי 01/2021/31
    הגב לתגובה זו
    3 5
    רוצה טישו שנביא לך לך יש לפחות עבודה ברדיו יש אנשים שאין להם אוכל וכסף לתרופות
    סגור
  • 65.
    אמלי עמרוסי (ל"ת)
    אבי 01/2021/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 64.
    למה ישלמו לי לא אקח את העיתון בן סימון מפסוט? (ל"ת)
    מאזוק 01/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 63.
    מגיע לך אבטלה חלקית .תבדקי (ל"ת)
    מור 01/2021/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 62.
    הקב"ה מחזיק את מפתח הפרנסה
    ענבל 01/2021/30
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אל תדאגי הקב"ה מתכנן לך משהו טוב יותר מי שעשה בשבילך את הדרך להוליד ילדים ולהקים להם בית לא יינטוש אותך ובטח לא אותם . פשוט תאמיני שמחכה לך משהו טוב אחר
    סגור
  • 61.
    מבטל את המנוי לישראל היום
    בנצי 01/2021/30
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סמכי על הקב"ה שאוהב אותך. עוד כמה זמן תסתכלי אחורה ותביני את הכל. את לא תישארי מבוטלת הרבה זמן ותמצאי מקום חדש טוב יותר בשבילך
    סגור
  • 60.
    אתפלל עליך
    עדי 01/2021/30
    הגב לתגובה זו
    3 2
    את עומדת בנקודה של ניסיון, אתפלל עליך , שמהחושך הזה יתגלה האור
    סגור
  • 59.
    נגעת בליבי (ל"ת)
    אילנה 01/2021/30
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 58.
    צעדת בדרך האמת.. רק פניה והודיה לה' שהוא עומד
    אמרת אמת 01/2021/30
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אני חילונית. מה שאת עוברת..גם אני כחד הורית עברתי, ברגע ששיתפתי באמת המתרחשת במשרד החינוך... אמנם לא פיטורין , אך עשו הכל לגרום לי להתפטר. חבל על הדמעות. חבל על פניות לאנשים רעים חסרי לב- המונחים מלמעלה. תהיי דמחה שאת לא מקבוצת הקרנפים. תפני לייקום ותבקשי כל אשר יל חיבך. תודי לאל/ יקום על מה שנתן עד כה... והמשי לצייר את עתידך, זה לא תלוי באנשים.. המגפה לימדה אותנו שכולם סתם אנשיםמקטנים נפוחים מאגו. הם יגיעו למקום ש"פטיש כבד ינחת על ראשם"
    סגור
  • 57.
    כל אדם צריך לשאת במחיר בחירותיו
    מוטי 01/2021/30
    הגב לתגובה זו
    7 7
    התגרשת שלא מחמת אלימות או סבל מוחשי? את הופכת לחד הורית. נישאת מחדש ולא איחדת את משקי הבית? תשאו באחריות לאחזקת שני המשקים. לא סיפקת עניין לקוראים מלבד למציצנים שבהם? אז תנצלי את כשרון הכתיבה שלך לעניין שוק רחב יותר.
    סגור
  • אל תדון אדם עד שתגיע למקומו.
    למוטי השמרן 01/2021/30
    הגב לתגובה זו
    6 1
    נולדת גבר, בעל זכויות מיותרות וייתרות במדינה במזרח התיכון. אין לך מושג, מה זה לבחור בטוב... גם אם לא חטפת מכות, או סמים וכד'... גם אם לא טוב לך נפשית, זה מספיק וחשוב גם לילדייה. אתה רוקד על הדם הבערה הצינית. קארמה
    סגור
  • לגבר אין זכויות במדינה
    למגיבה שצורכת תקשורת 01/2021/31
    הגב לתגובה זו
    2 1
    את יודעת מה מספר הגברים שלא עומדים בעומס מזונות? כמה נשים מסרבות גט כדי להוציא עוד כספים? אל תאכלי את כל הבולשיט שהתקשורת מאכילה אותך
    סגור
  • 56.
    חבל.חבל..חבל..
    טל 01/2021/30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אכן כל שבוע חיפשתי את הטור ולא מצאתי..פספוס שלהם..מאוד חיכתי לשבת לקרוא את הטור שלך..פרנסה משמים..ביוחה שתמצאי מקום עבודה בהקדם עם כל הכשרון שבך..נשיקות
    סגור
  • 55.
    אמילי
    מוטי'ס 01/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון, כואב אבל הרימי ראשך הביטי קדימה יש לך רזומה טוב תמצאי עבודה רק שלא קשורים למשפחת נתניהו ותצליחי בגדול.אנשים טובים לא נופלים.
    סגור
  • 54.
    שיהיה בהצלחה (ל"ת)
    מובטל אנונימי 01/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 53.
    לא מפתיע
    פטריק 01/2021/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    האמת הברבורים בימי שישי בבוקר נראה שאין עניין בתכנית ולכן . . כדאי להפסיק לשדרה
    סגור
  • 52.
    לאמכיר מהעתון, אבל כן מהרדיו
    איציק 01/2021/30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ככה זה כשהכל מתקבע, חייבים תמיד עוד עוגן, קדימה תמציאי את עצמך מחדש, את מוכשרת, גם אם אני בכלל לא מסכים עם דעותייך, לא אלמן ישראל
    סגור
  • 51.
    אמלי פוטרת כי את לא בדעה של ביבי חוץ מז יש לילדי אבא שי (ל"ת)
    עמוס 01/2021/30
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 50.
    ימין
    יהודה 01/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ד ש מבלפור יאיר ושרה אוהבים אותך
    סגור
  • 49.
    עיתון שהוא כולו תרומה ומימון שטיפת מוח (ל"ת)
    ככה זה 01/2021/30
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 48.
    לא סיפרת מה הסיבה שנאמרה לך, לפיה "ישראל היום" הפסיקו ע (ל"ת)
    לאה 01/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הפסיקה לעניין זה מה שאמרו (ל"ת)
    ביבי 02/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 47.
    בפוליטיקה אין רגשות
    ארווין 01/2021/29
    הגב לתגובה זו
    10 1
    אני זוכר היטב, כיצד לא מזמן בכלל, שמעתי אותך אומר בתוכנית שלך עם הפרופסור, שאת לא הולכת לבחור ליכוד. באותו רגע זה נראה לי פרובוקטיבי מאוד ומסתבר, כנראה, שזה היה ממש חומר נפץ...
    סגור
  • 46.
    התנהלות מגעילה ולא מקצועית
    סנדרה פרלמן 01/2021/29
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אמילי, הדבר הראשון שאני קוראת כבר שנים הוא הטור שלך. אני כל כך נהניתי מהכישרון כתיבה שלך, הכנות והשיתוף איתנו גם בענינים פרטיים. אם ישראל היום היה עולה כסף הייתי מבטלת את המנוי..... מאחלת לך רק דברים טובים. כמו שהקב"ה ידע להביא לך את שייקה למרות שלא ציפית לזה, ככה מאחלת לך עם עוד פרנסה. בריאות לך ולילדים. שבת שלום ומבורך
    סגור
  • 45.
    הפסד
    אביבה שמיר 01/2021/29
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אמילי היקרה ..אוהבת את חדות וחריפות לשונך..בעיקר בימי שישי בבוקר ממש הפסד לישראל היום ולנו המאזינים. דרך צלחה לך זוית הראיה שלך
    סגור
  • 44.
    כואב
    חן שירה 01/2021/29
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אמילי יקרה כואב מאוד לקרוא על העוול הנורא הזה. את ראויה לכל כך הרבה הערכה. אל תעזבי ידיים. כאישה , כאם, חד הורית, מזדהה כך כך עם הכאב. זר לא יבין. את אדם נפלא ואני רוצה להודות לך על כל מילה ומילה שנתת לקוראייך. מברכת אותך שהכל יסתדר על הצד הטוב ביותר. מגיע לך
    סגור
  • 43.
    חשבון נפש
    שלמה אופיר 01/2021/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המלבין פני חברו ברבים... לשון הרע דבר נורא... נזכר במילים הרעות .המכפישות (להשקפתך אולי נכונות). איך הרגישו ילדיו של מי שהיה אלטרנטיבה לביבי
    סגור
  • 42.
    אמילי יקרה
    עינבל 01/2021/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הצטערת מאוד לקרוא מחזקת את רוחך בעת הזו מאחלת לך לצאת מחוזקת יותר ב"ה כלכלית ונפשית אמן את מוכשרת ויש לך עוד מה להציע אל תדאגי..
    סגור
  • 41.
    פטרו אותי מהעבודה
    גן 01/2021/28
    הגב לתגובה זו
    5 0
    צר לי לשמוע . כאישה כואב לי עד בלי די שזרקו אותך לרחוב בלי שחשבו פעמיים על מצבך. אני נוהגת לשמוע את התוכנית שלך ושל יובל. לא פעם את נשאת את דגל הליברטניות עיקום אף לעבודה המאורגנת. רצה הגורל והקפיטליזם החזירי הגיע אליך. את משלמת את המחיר הקשה שלו. אולי תעשיה רגע אחד חושבים...אולי כל הדרך והאמונה בה את אוחזת כולה מחוררת ...אולי כדאי לשאול ......מהי הדרך ? אגב אני מעריכה שתקבלי פיצויים ..שאפשרו לך לצלוח את הזמנים הקשים ותמצאי עבודה חדשה
    סגור
  • 40.
    אוי ואבוי אמילי. כדאי לך לקרוא הלאה...
    אמא ל7 01/2021/28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אמילי היקרה!!! חבל, ממש חבל שאת מקבעת את המיסכנות שלך!!! את פשוט נותנת למצב הרע הזה נפח, כודל, משקל ומימדים. פשוט נותנת לו להיות נוכח הרבהההההה אחרי שהוא יחלוף!!! גמני במצבך, אבל הכל בצניעות וב"ה הימים המטורפים חלפו וימים יפים מגיעים אחרי 7 שנים!!!!! בריאות ופרנסה ברווח
    סגור
  • 39.
    מזל שזה קרה (ל"ת)
    סוף סוף 01/2021/28
    הגב לתגובה זו
    2 8
    סגור
  • קצת אנושיות
    שוני 01/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אף אדם לא ראוי לתגובה כזאת.
    סגור
  • אולי בנט יוכל לממן לך את תשלומי המשכנתא???
    גל 01/2021/30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    עם כל הפרגון והתמיכה לבנט מצידך זה רק טבעי שהנער מרעננה ישלח צ'ק או שיסדר לך לכתוב בבטאון התנועה שלו
    סגור
  • 38.
    עמרוסי יקרה
    רוזתי 01/2021/28
    הגב לתגובה זו
    5 2
    כל שבת בבוקר אני קוראת אותך ראשונה החודש האחרון את חסרה לי כמו לשתות קפה עם חברה קבוע בשבת לא הבנתי לאן נעלמת ממש מצער אותי שלא נפגש בבוקר שבת ממש היה כיף לקרוא את כל מה שכתבת מהנשמה ,הרגשתי אותך העיתון הפסיד כתבת מיוחדת ביותר מאמינה בשבילך שתצליחי יותר הלוואי שידיעות אחרונות יציעו לך עבודה אמן
    סגור
  • 37.
    חינמון?
    דרורה גל 01/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מגוחך להמשיך לקרוא כך לכלי התקשורת הנפוץ בישראל??? האתר הזה גם מכנה עצמו חינמון? או שהוא גובה כסף שאני פטור ממנו? או שידיעות עדיין מוכרים עותקים באמצע השבוע ולא מחלקים אותם בחינם בחומוסיות נבחרות??? ולגבי אמלי, הלב נקרע אבל אני בטוח ומקווה שתמצא מקום עבודה חדש וטוב יותר.
    סגור
  • 36.
    גזענית שונאת אשכנזים , פוטרה ביום השואה הבינלאומי. צדק (ל"ת)
    יוכבד פופושקוביץ 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    21 10
    סגור
  • אולי בגלל תגובות כאלה קרות ורעות
    דייב 01/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 3
    שונאים אשכנזים
    סגור
  • 35.
    עצוב מאד שעיתון זורק את כותביו
    מיקה 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    5 3
    מבלי לתת התראה, אמילי את כותבת מעולה ומעניינת אני אהיה יותר ממופתעת אם שון עיתון לא ייאמץ אותך ומיד לשורותיו, אהבתי לקרוא אותך, אני ממעטת בקריאת עיתונים אך לא ויתרתי עלייך, מקווה דתמצאי עיתון שיכבד ויוקיר אותך ושתמצאי פרנסה במהרה
    סגור
  • 34.
    כששרה נותנת הוראה, מבצעים ולא שואלים שאלות
    ליאור 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    30 7
    חשוב לזכור את זה.
    סגור
  • 33.
    אין מה לעשות היית יקרה להם !!!
    אסף 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    6 3
    אז פיטרו מה לעשות ? גם אותנו פיטרו וימשיכו לפטר !!! צריך להשלים עם זה ולהתקדם !
    סגור
  • 32.
    את אישה מדהימה
    דור 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    7 3
    תהיה חזקה
    סגור
  • 31.
    סיבת הפיטורין
    אורח 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    31 6
    כאשר תמונות מחתונתה של אמילי עמרוסי, בהן נראים בנט, שקד, וסער שמחים בשמחתה של הכלה (ערוץ 7), נפלו לידיה של המשפחה מבלפור - דינה של אמילי נחרץ. זו הסיבה האמיתית לפיטוריה.
    סגור
  • 30.
    עד כאן לבכיינות
    שרי 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    9 3
    אמילי..בואי נשים את הדברים בפרופורציה..למרות שזה לא הצד הכי חזק שלך..נכון זה תמיד קשה כשמפטרים אותך מהעבודה ובוודאי כשאת אם יחידנית..אבל את כותבת מוכשרת??? יכול להיות..אבל עיתון זה לא מקום למחזר את עצמך לדעת..גם אם זה כתוב בכישרון...קראתי את כתבותייך בכל יום שישי..ותמיד אמרתי בבית לפני שקראתי..בואו נראה על מה אמילי מתבכיינת הפעם?? ובשבועות האחרןנים..ממש..אבל ממש הגזמת..ראו שאין לך חדש לכתוב אלא מיחזרת את עצמך לדעת.. שאלנו איך מחזיקים אותך בעיתון? זה לא מעריב לנוער...בכל זאת...לספר לנו איך נתקעת בשירותים? באמת אמילי נסחפת..על זה צריך לשלם לך משכורת ולבזבז על זה עצים... היית טובה אבל ..קצת פרופורציות.. ובהצלחה...לא כל מה שקורה לך בחיים זו טרגדיה הכי גדולה שיכולה לעבור על בן אדם..כשהתגרשת..זו הייתה הטרגדיה הכי גדולה...למה המשלת את מצבך באחת הכתבות:" לאבל שמתו מוטל לפניו.." עד כאן!!
    סגור
  • הכרתי אותה אישית
    חחחח 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    3 3
    והיא אישה בכיינית וקמצנית
    סגור
  • 29.
    אני הייתי קורא קבוע..מבאס (ל"ת)
    אני 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 28.
    למה את בכיינית
    מור 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    7 7
    אני לא מצליח להבין את הטענות. גם כאשר העובד בסדר, יש זכות מלאה למעביד להחליט להפסיק את עיסוקו. מה הקשר לזה שלא עשית משהו רע?
    סגור
  • עצוב כמה שאתה אדם מנותק (ל"ת)
    רובין ניצן 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 27.
    עצוב. כותבת מדהימה. תהייה חזקה.
    חנה 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    10 8
    חזקי ואמצי. הם לא שווים כותבת כמוך. לא יודעים מה הפסידו. רואים שנתת את הלב והנשמה.
    סגור
  • 26.
    חבל שלא פרגנת מספיק לנתניהו ובעיקר לא לרעייתו
    יהודה 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    15 15
    נתנו לך יופי של פלטפורמה ביופי של שכר. פתחו בפנייך אפשרות. לא ניצלת את זה כמו שצריך. יש ליטרת בשר מסויימת שצריך לדעת לתת ופספסת. חבל, כי לכתוב את בהחלט יודעת.
    סגור
  • 25.
    את לא היחידה
    איילת 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    14 1
    גם לי יש בית ישן שהילדים שלי בגיל צבא מתביישים להביא חברים הביתה.והם בגילאי צבא.גם אני מפרנסת יחידה כבר 17 שנה.ועוברת מהמורות כלכליות עם משכורת מינימום.יש רבות במצב יותר גרוע משלך.תאספי את עצמך.זה רצון ה'
    סגור
  • איילת
    יהודה 01/2021/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זה לא רצון השם זה רצונה של שרה
    סגור
  • 24.
    אני קורא פה את התגובות של האנשים ואני לא מאמין
    אני 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    17 15
    האישה הזו שפכה את ליבה וכל מה שמגיבים זה בנוגע לביביתון ומכירת ערכים וכו'. לו היו מפטרים אתכם בדיוק כשקניתם דירה/ רכב הייתם זועקים עד לב השמים. אז מה אם היא הייתה כתבת של ישראל היום זה לא אומר שאפשר להתייחס אליה ככה. פשוט בושה. מקווה שהיא תמצא עבודה במהירות האפשרית ותכפיל את משכורתה
    סגור
  • 23.
    לפי התגובות כאן,ההסתה נגד "ישראל היום" עובדת! (ל"ת)
    "חופש העתונות" לשמאל 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    3 15
    סגור
  • לפי תגובתך קיבלת כסף
    חופש לבוטים 02/2021/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הסיפור הזה לא היה לך מספיק ברור? אתה מקבל כסף כל עוד אתה משרת את האינטרסים של המליכ. מה אתה עושה פה, לך לישראל היום תשפוך את השטויוץ שלך שם וככה גם תצדיק את המשכורת עד שיעיפו אותך גם ...
    סגור
  • 22.
    אמילי
    בורקיטוס 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    6 4
    כך גורלו של הלקקן,הבוסים רוצים לשון חלקה ולא מחוספסת,ותמיד המזרחי הבוס יפטר את המזרחי,רוב תחנות הרדיו והטלויזיה העובדים מקבלים את העבודה בגלל הלקקנות ולא בגלל רמתם
    סגור
  • 21.
    "לפטר אמא לארבעה" - אוי, אוי, אוי... מלודרמה!
    קטי 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    30 12
    את יודעת כמה אמהות פוטרו בשנת הקורונה הזאת? ומה אם את פשוט לא מתאימה יותר לקו של העיתון או שציבור הקוראים שלך קטן משמעותית? להמשיך לשלם שכר מנופח רק כי את אמא? את לא רוצה להתפרנס בזכות הכשרון והיכולת? מי היה מאמין שבישראל 2021, כשנשים נלחמות להתקבל לסיירות בצורה שוויונית בזכות יכולותיהן נטו (כל הכבוד!), תבוא מישהי ותדרוש שישלמו לה כי היא "אמא ל-4". בושה!
    סגור
  • 20.
    אולי תחפשי עבודה אמיתית, בעיתון אמיתי עם אתיקה אמיתית
    חיית מדיה 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    28 7
    אולי השכר יהיה קצת יותר נמוך, אבל בטווח הארוך זה תמיד משתלם יותר. תוכלי גם להביט במראה בכיף ובגאווה - ולדעת שאת ישרה עם עצמך ועם מצפונך. יש כלי תקשורת מעולים מכל הסוגים ומכל הגוונים. למה לקשור את שמך דוקא עם 'ישראל היום'? חבל. את אשה וכותבת יותר מראויה. התפלאתי למצוא אותך דוקא שם.
    סגור
  • 19.
    כמה קולות את מביאה למר נתניהו? כנראה לא מספיק. מעצבנת.
    איתמר מזוז 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    15 12
    השכר הטוב שאת מאשרת בעצמך שקבלת, לא מצדיק את עצמו יותר. רצו להביא כותב או כותבת שמביאים יותר מצביעים לראש הממשלה. מה הבעיה עם זה? לא לגיטימי? למה את הולכת ישר למחוזות אובר-רגשניים? ככה עובד הביזנס הזה ואם זה לא טוב לך, את בהחלט רשאית להחליף מקצוע 'הגון' יותר במקום להביך את עצמך במדיה.
    סגור
  • 18.
    מקשיב לה וליובל ברדיו. נשמה טובה שלא מגיע שיפגעו בה.
    אחד 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    14 9
    כואב לי עליך, אשה יקרה. מקווה שתמצאי את דרכך במקומות הוגנים ומוסריים יותר.
    סגור
  • 17.
    לא מובן, עצוב ומרגש
    אלי 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    5 3
    אמילי, איני שותף לקו הפוליטי שלך, לא קראתי את טורייך אבל שומע אותך ואת הפרופסור ונהנה מהדיאלוגים ביניכם ומהפתיחות היחסית שלך. לא הבנתי למה העורך, שיודע לשפוך זרם מילים חסרות משמעות באולפן שישי, לא היה מסוגל להבין את מצבך המיוחד. אולי סר חינך בבלפור... נראה לי שגם העורך זקוק ל"רענון". הטור שלך גרם לי עצב, אני מחזק את ידייך ומקווה שתתגברי בדרך זו או אחרת.
    סגור
  • ממש לא. לא סובלת אותה (ל"ת)
    מאזינה 01/2021/29
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 16.
    תשכירי לסטודנטיםחדרים,פני לעיתונים אחרים
    ככה ימין- הקפיטלי 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    7 1
    תשכירי לסטודנטים חדרים. לפני לעיתונים אחרים. תתחלפי עם בעלי דירה קטנה/פריפריה/פשוטה באופן זמני תמורת תשלום המשכנתא, עד דתסתדרי כלכלית. פיצויים של 11.5 שנים של משכורת טובה לא הולכים ברגל יד לך ממה לשלם משכנתא עד דתסתדרי. בכלל בקפיטליזם עדיף לעבוד 60% משרה בשני מקומות על 100% משרה במקום אחד. הגיע זמן שתנהגי קצת גם בסוציאליזם. זה שאומר "כולם בשביל אחד ואחד בשביל כולם" ולא אני ורק בשביל עצמי אני קיים להיות ימנית זה גם להיות קפיטליסטית. להיות קפיטליסטית זה כולל את האפשרות את זה. החיים זה בית ספר. מעכשיו האוייב הכי גדול שלך זה הקפיטליזם שלא הוחל בכל השיטות כדי לנצח את הסוציאליסם.
    סגור
  • 15.
    כואב הלב אבל מה ציפית מהביביעיתון?
    פוליצר 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    20 3
    זאת השיטה שם, משתמשים וזורקים בלי סנטימנטים. אולי את ודומיך תלמדו את הלקח: אסור לעבוד בעיתוני חנופה וליקוק, זה רע לדמוקרטיה ורע לעיתונאים
    סגור
  • עלוב נפש
    דינה ש 01/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 3
    צר לי על מה שקורה לאמילי. בעתונים אחרים או ערוצי תקשורת בוודאי שמפטרים.הכי קל להאשים את נתניהו.נפגז בקלפי
    סגור
  • 14.
    אשה מדהימה ומוכשרת. חבל שמכרה את ערכיה עבור הביביתון.
    חיים מנור 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    25 10
    כן... גם עבור "שכר טוב". עיתון אמיתי זה לא. מטרתו ידועה. חבל. יש דרכים טובות יותר לבטא את כישרונותייך הרבים ואפילו את מודה שקיבלת לא מעט הצעות. עדיף היה לנהוג אחרת.
    סגור
  • 13.
    אם את מוכשרת, חפשי עבודה בעיתון אמיתי
    שמיר 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    22 5
    יש כאלה גם בימין. כשמוותרים על קווים אדומים למען כסף, זה נגמר הרבה מאד פעמים לא טוב.
    סגור
  • 12.
    הכל בגלל שהיועמ"ש קבע שביבי צריך להחזיר כספים לבן דוד
    שקרן כרוני 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    17 4
    זה הרבה מאד כסף. כתוצאה מכך, התקציב של ביבי לקניית לייקים בפראבדיתון הצטמצם וצריך להדק את החגורה. גם המשפט עולה הרבה כסף. כשחוטבים עצים, ניתזים שבבים.את בטח יודעת איך זה. תודה על ההבנה.
    סגור
  • 11.
    לא מוסרי לפטר אמא ל-4? ואם היא לא מספקת את הסחורה?
    רייצ'ל ברוקס 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    31 9
    הדעה הזו שאת מפגינה תגרום למעסיקים לחשוש מלהעסיק אמהות מלכתחילה שכן... אם לא יספקו את הסחורה ויהיו בינוניות (או פחות מכך) בעבודתן, יהיה זה 'לא מוסרי' לפטר אותן. פשששש.... איזו פמיניסטית!
    סגור
  • 10.
    עכשיו בשיא הקורונה זה הזמן להרפתקאות נדל"ן?
    פרץ 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    18 6
    ובמקום לקחת אחריות את זורקת בוץ על המו"ל, על הקב"ה, על הגרוש - רק לא עצמך.יתכן שזה זמן טוב לחשבון נפש.
    סגור
  • היכרתי אותה בעבר, היא אישה מאוד
    מישהי 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    7 5
    קמצנית ושחצנית שחושבת שהשמש זורחת לה מהתחת. דווקא הגרוש היה בן אדם נחמד.
    סגור
  • 9.
    אצל ביבי אין סנטימנטים. לא סיפקת את הסחורה? שלום!
    מני פרינס 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    27 6
    אה... ולא להתראות.
    סגור
  • 8.
    לקחת בחשבון שאת פשוט לא מספיק מוכשרת?
    טובה 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    15 8
    כל מערכת עיתונאית מכובדת מרעננת את קאדר הכותבים מדי פעם. אלה שטובים, ממשיכים ונפרדים מאלה שלא. כל אדם חושב שהוא כותב מדהים ושהקוראים בולעים את מילותיו בשקיקה... אבל אולי את מגזימה בהערכתך העצמית? אולי זו דוקא העת לחפש את גורלך בתחום חדש בו תוכלי לנצל את כישורייך בצורה טובה יותר? בהצלחה.
    סגור
  • 7.
    וואי וואי, כמה הגנת על ביבי ושרה - וזה מה שקבלת בסוף?
    אדיר חפץ 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    21 5
    גם שרפת את המוניטין שלך וגם סיימת ללא עבודה. זרקו אותך כמו גרב משומשת. השתלם?
    סגור
  • 6.
    לפחות עכשיו ידעו להבדיל בין אמילי לאמילי
    מואטי 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    7 0
    ובנימה יותר רצינית, מעציב לקרוא ידיעה כזו, לבטח במציאות של היום. מקווה שתמצאי מהר בית הולם לכישוריך, גם אם זה עיתון מתחרה. יכול להיות מעניין.
    סגור
  • 5.
    מאמי, אנחנו בקמפיין בחירות ואת חשודה באהדה לבנט
    רותה שדה 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    20 6
    אנשים מצאו את עצמם מחוקים על הרבה פחות מזה. מה חשבת? שתוכלי לבטא את דעותייך כאילו את כותבת בעיתון אמיתי?
    סגור
  • 4.
    אז אולי אין אלוהים? חשבת על זה מדי פעם?
    קטי 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    27 9
    מה הוא רוצה מאמילי המסכנה? ילדה כל כך טובה. מקיימת את כל המצוות. אולי יש פגם במזוזה או שאכלת ביסקוויט בכשרות רבנות ולא מהדרין?
    סגור
  • 3.
    מכירים את הפוליטיקאי הזה, שעובד בשיטת 'השתמש וזרוק'?
    2021 זה עכשיו 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    24 4
    נו... איך קוראים לו... ברח לי השם.
    סגור
  • 2.
    מי שהולך לישון עם כלבים, שלא יתפלא אם יתעורר עם פרעושים
    רקס 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    50 6
    הכתובת היתה על הקיר.
    סגור
  • 1.
    למה לא יצרת קשר עם המו"ל, בנימין נתניהו? חבל!
    אהוד 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    29 5
    אולי הוא עוזר.
    סגור