תקשורת ומדיה

צפו: גל אוחובסקי קורא להכריז מלחמה על החרדים, והרשת סוערת "איש מתועב"

איש התקשורת גל אוחובסקי במתקפה נגד המגזר החרדי בעקבות הקורונה וקורא להכרזת מלחמה אזרחית נגדם, עיתונאים מהתקשורת החרדית ביקרו אותו בחריפות: "אם אני אגיד דברים דומים על הקהילה הלהט"בית, למשל, משטרת ישראל לא תחכה אפילו 5 דקות"
מערכת ice |  15
אוחובסקי (צילום צילום מסך)
התקשורת במגזר החרדי סוערת בעקבות דבריו של גל אוחובסקי אתמול (שישי) בקריאתו להכרזת מלחמה על החרדים. אוחובסקי אמר את הדברים בתכנית "שי בשידור" של שי שטרן ברשת 13.
לדבריו, בעקבות התנהלות המגזר בתקופת הקורונה "האדם החרדי ברחוב חי בלי אינפורמציה, אין לו אינטרנט ואין לו גוגל, ולבסוף אנחנו חייבים כדי לפרק את זה, צריך לעשות נגדם מלחמה". המנחה שי שטרן ניסה לעדן את דבריו של אוחובסקי "לא ממש מלחמה", אך אוחובסקי המשיך בקו התקיף: "מלחמה אזרחית כדי שהם יבינו, זה כמו כת".עיתונאי אתר "כיכר השבת", ישי כהן הגיב על כך: "אני מעדיף שילדיי יגדלו בלי גוגל והעיקר שלא יחשפו לאפסים כמוך. האיש שמדבר על סובלנות לצועדים אך קורא למלחמה נגד החרדים".
כן גם הכתב באתר החרדי, אבי רבינא תקף את דבריו בחריפות: "איש דוחה". גם עורך באתר "בחדרי חרדים", אברהם גרינצייג, תקף: "האיש הזה מסית לשנאת אחים, לרצח ולפגיעה באזרחים. אם אני אגיד דברים דומים על הקהילה הלהט"בית, למשל, משטרת ישראל לא תחכה אפילו 5 דקות. כאזרח ישראלי שההסתה מכוונת גם נגדו, אני דורש מהמשטרה לעצור את האיש המסוכן והמתועב הזה ולחקור אותו על אמירותיו המסיתות והמסוכנות".
כזכור, אוחובסקי בסוף השבוע כתב טור באתר מאקו בו הוא המשיך במתקפה נגד המגזר החרדי: "כן כן, זה נשמע קצת אנטישמי. תגידו שונא חרדים, משסה, מה שתרצו. אני ממש לא שונא אף אחד, רק את הסיטואציה שאנחנו בעצמנו – כל מי שאינו חרדי, בעצם - מאפשרים לה להתקיים. החרדים הרי יודעים שמישהו צריך לעבוד, מישהו צריך להבין בכלכלה, שלא לדבר על זה שמישהו צריך להבין בנשק ובמלחמות. אבל למה שיתאמצו? שהמשרתים החילונים יעסקו בזוטות האלה. האוטונומיה החרדית יכולה להתקיים רק בזכות מדינת ישראל, ומדינת ישראל נותנת לה. ואני שוב אומר, יאללה כבר. באמת יאללה".
תגובות לכתבה(15):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    איש גזען
    גל אוחובסקי אתה בושה 02/2021/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה החילוני הנאור??? אתההה שקורא לעצמך מקבל את השונה- האחר??? אז לא!! בפרוש לא!! אני אגיד לך מה אתה איש דוחה שכל מטרתו הסתה, שדואג להשקיט את המצפון שלו ע"י האשמת האחר!!! שמפיל את הטעיות של כולנו על מגזר ספציפי שרוב אנשיו שומרים על ההנחיות!! ונותן לאחוז שבמגזר לדבר ולקבוע את גורל המגזר כולו, וזה קורה בגלל אנשים כמוך!! בושה! אתה בפרוש לא מה שאתה משלה את עצמך נאור אלא חשוך פרמיטיבי ומסית!
    סגור
  • 11.
    אסור לעשות הכללה, אבל
    רוני 02/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הכתות האלו שקוראות לעצמן חרדים, בשום מקום בעולם אינם מקבלים קצבאות - פרט לישראל. אצלנו אינם מתגייסים, לא עובדים, מביאים ילדים בלי חשבון (על חשבון הברון), מנסים לכפות את אורך חייהם הפרימיטיבי עלינו, ואינם נשמעים לממשל
    סגור
  • 10.
    מדינה בושה!!!!
    אני עף מפה 02/2021/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אני מודה שהגזים כשאמר מלחמה, אבל בגלל ביבי הפחדן הזה שלא יעמוד מול החרדים אנחנו צריכים לשלם אקסטרה מיסים כדי לממן את החרא שלהם, ואת 13 הילדים שלהם, ובסוף בגללם אנחנו גם תקועים בבית בסגר כי הם לא שומרים על ההנחיות. אתם יכולים לקרוא לי שמאלני, אתם יכולים לקרוא גזען, מה שבא לכם בטוב, אבל אני מכיר את הנתונים!!! יותר מ 35% מהתחלואה בארץ מתקיימת בפחות מ13% מהאוכלוסיה!!! מספיק שלחלק לא אכפת, ולחלק מהחרדים לא מזיז, ואז כל החרדים נדבקים, גם אלה שמבינים עניין, ובכלל שהממשלה כל כך מטומטמת, אנחנו בבנימינה גבעת עדה ואלונה ועוד מלא ישובים קטנים וירוקים תקועים בסדר מדכא, כשדוורא אלה שגורמים לסגר לא שומרים עליו!!!! המדינה הכי גרועה בעולם, באמת, ברגע שאפשר אני עושה גרין קארד... אה ובנוסף, בטח שאם תגיד משהו על הלהטב"ים משטרה תבוא מהר, לעומת מה שהוא אמר, כי אף אחד עדיין לא רצח חרדים משנאה ושיגעון!!! לעומת זאת, במצעד הגאווה יש עשרות אנשים שנדקרו בגבם בלי שעשו דבר וחצי דבר לאף אחד. בושה!!!!!! מדינה בושה!!!!!
    סגור
  • 9.
    אם הוא מממן חרדים זכותו להביע כל דעה.והוא צודק (ל"ת)
    אריה 02/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 8.
    לא צריך להכריז מלחמה, הם מזמן במלחמה נגדנו בכל מקרה (ל"ת)
    אאא 02/2021/08
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    אין גבול לביזיון
    בן 02/2021/07
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מה אתם מתייחסים לנבל כזה? איש שפל ובזוי ! גועל נפש ורפש... מגעיל ומסריח. גזען!!!!!!!!!
    סגור
  • אוחובסקי אייכס
    מכלוף 02/2021/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי אתה תזכיר לנו מגעיל
    סגור
  • 6.
    מלחמה
    שי 02/2021/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במלחמת העולם השלישית יהיה אפשר לשחוט אנשי להטב חופשי.. ולפתור את הבעיה הזאת אחת ולתמיד
    סגור
  • מהההההה???.
    קובי אלמקייס 02/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נגד או בעד ????? תהיה ברור ולא כמהו שפל!!!!
    סגור
  • 5.
    הטרור של אנשי הלהטב!
    יהודי 02/2021/07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    תתעוררו, זה לא מקרי, עם ישראל נהיה בן ערובה של קהילת הלהט"ב שמפעילים טרור תודעתי! הם מנסם בכוח באופן מניפולטיבי ואובססיבי לכפות לגיטימציה לסטייה הידועה שלהם, ולנסות לשנות סדרי עולם ומוסר בחברה היהודית. ומי האויב מספר 1? תורת ישראל ותומכיה, שהרי האוכלוסיה הדתית מצהירה בלי למצמץ את מה שכתוב בתורה- משכב זכור הוא חטא, איסור, לא מוסרי, ומחלת נפש- ולכן הציבור הזה מסומן כאויב מצידם. מנהיגי הלהט"ב ותומכיה שמנסים לקבל מעמד חברתי ופוליטי, על אף היותם מושחתים מינית ומוסרית, עושים כל שביכולתם כדי להסית, לפלג, להפיץ דעות כוזביות, ולהדיר דעות לגיטימיות כנגד אורח חיים הומוסקסואלי. הציבור היהודי אנוס על ידי האובססיביות והאלימות המניפולטיבית הסמויה של מנהיגי הלהט"ב ששולטים בעמדות הכוח של התקשורת והאקדמיה ומנסים להדיר את המתנגדים להם בצורות הכי שפלות, ובכך להשליט שטיפת מוח תודעתית וחברתית על הציבור. כל מי שלא מיישר איתם קו ישר מסומן כחשוך, פרימיטיבי, הומופוב ושאר כינויים לא מחמיאים, ויוצא שרבים מהאוכלוסיה פשוט מחניפים להם והולכים עפ"י רצונם המניפולטיבי של הלהט"ב כדי לשמור על דימוי ציבורי חיובי.
    סגור
  • 4.
    אנשי השנאה שמככבים בערוצי השנאה בהנחיית מנחי השנאה (ל"ת)
    ערוצי השנאה 02/2021/06
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 3.
    איך החרדים אוהבים להתבכיין... מקרב החרדים רצחו להט"ב
    פיטבול 02/2021/06
    הגב לתגובה זו
    2 5
    אבל ללהט"ב אסור לקרוא להם כת. להם מותר הכל. נגדם אסור הכל. בכיינים. מתקרבנים וזוכים לגיבוי מביבי. הפעם לא מצביעים לביבי. הפעם לא מצביעים לגוש החרדי.
    סגור
  • 2.
    האיש לא רק שונא חרדים,הוא שונא כל מי שהוא לא כמוהו. (ל"ת)
    שנאה מולדת 02/2021/06
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • אנשי הלהט"ב פשוט משוחדים!
    יהודי 02/2021/07
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אנשי הלהט"ב פשוט משוחדים! הם רוצים להמשיך לקבל בתחת מגברים ולקבל הכרה מכל העולם שזה לא נחשב סטייה ושזה בסדר, ובשביל הטמטום הזה הם מנסים להצדיק את כל השקרים וההסתות שיש ולבנות להם עולם אשלייתי של שקר.
    סגור
  • 1.
    יש מגזר שלו זכויות הסתה בלתי מוגבלות, הלהט"ב (ל"ת)
    ידיד1 02/2021/06
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור