תקשורת ומדיה

ורד רמון ריבלין משיקה פודקאסט חדש ברדיו תל אביב

הרדיו הנשי בישראל מצרף לכוחותיו את אחד הסמלים של הסיקור המעצים בישראל. רמון ריבלין תשוחח בכל שבוע עם הנשים המובילות בציבוריות ובכלכלה הישראלית: "הבלטת הנשים האלה והפניית הזרקור אליהן זו הדרך הטובה ביותר לתת השראה לרבות אחרות"

יהודה לוינגר | 
ורד רמון ריבלין (צילום רמי זרנגר)
רדיו תל אביב משיק פודקאסט חדש, "המשפיעות", בהובלת אשת התקשורת והעורכת המיתולוגית של מגזין "ליידי גלובס" ורד רמון ריבלין.
במוצר הדיגיטלי החדש, תמשיך רמון ריבלין במסורת העיתונאית של סיקור נשים מעמדת כוח והובלה. בכל שבוע היא תארח באולפן את הנשים המשפיעות ביותר בכלכלה ובציבוריות הישראלית לשיחת עומק מקצועית ואישית על כסף גדול ורגעים קטנים, הצלחות ואתגרים, מטרות ויעדים.
גם בפורמט הרדיופוני תקיים רמון ריבלין ראיון עומק מעצים, בסוג של אלטרנטיבה מוצהרת לשיח השטחי והמקטין המאפיין לעיתים את התחום. עד כה, התארחו בפרקי ההשקה: ד"ר חדוה בר המפקחת על הבנקים לשעבר וענבל קרייס שעמדה בראש פרויקט חץ 3, וכיום מנהלת את המשמה של הישראלי השני בחלל.
רדיו תל אביב נחשב לרדיו למוביל בגיוס נשים, כאשר שנשים דעתניות ומצליחות מובילות את כל רצועות הפריים-טיים של התחנה. כעת מצטרפת ורד רמון ריבלין לאופירה אסייג, לירון ויצמן, נלי תגר, עינב גלילי, גלית חוגי, אור ישראלי, שרון כידון ויעל גולדמן, ומוסיפה לתמהיל התוכן של הרדיו ניסיון עשיר בסיקור כלכלי ובמחויבות לאג'נדה פמיניסטית-קרייריסטית כפי שעשתה במשך ארוכות בתפקידה הקודם כעורכת מגזין "ליידי גלובס".
ורד רמון ריבלין מסרה כי ״תהליכים חברתיים לא קורים מעצמם. אלה פורצות הדרך שמנפצות את אתוס נחיתות הנשים בתחומים הגבריים, היוקרתיים, כל אותם תחומים שהיו נעולים בפנינו עד לשנים האחרונות. לתפיסתי הבלטת הנשים האלה והפניית הזרקור אליהן זו הדרך הטובה ביותר לתת השראה לרבות אחרות״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה