מינויים

מינויים חדשים בחברת סקאוטקאם: איש העסקים מורי ארקין מצטרף לדירקטוריון

חברת סקאוטקאם הודיעה על מינויים חדשים בחברה. איש העסקים מורי ארקין מצטרף לדירקטוריון. גם ראש להק הציוד לשעבר תא"ל (במיל') יעקב בורמן מונה למנהל פיתוח עסקי בתחום industry 4.0
מערכת ice | 
מורי ארקין (צילום רפי גון)
חברת סקאוטקאם המפתחת ומוכרת פתרונות ראיה ומצלמות וידאו זעירות שעמידות לתנאי סביבה קיצוניים ונסחרת בבורסת OTCQB. הודיעה הבוקר (שני) על שני מינויים חדשים בחברה. איש העסקים מורי ארקין הצטרף לדירקטריון ותא"ל (במיל') יעקב בורמן מונה למנהל פיתוח עסקי בתחום industry 4.0.
כזכור, ארקין השקיע לפני קצת פחות משנה 2 מיליון דולר בחברה. בעבר עמד ארקין בראש אגיס, אותה החל לנהל בגיל 19 במקום אביו שנפטר בגיל צעיר ממחלה. הוא הפך את אגיס לחברת פארמה מובילה, עד לרכישתה ע"י פריגו בשנת 2005 בעסקה בשווי בכ-818 מיליון דולר. ארקין בעל ניסיון נרחב בפיתוח ומסחור של תרופות, הוא כיהן בתפקידים בכירים במספר חברות בישראל ומחוצה לה ופיתח קשרים משמעותיים לחברות פארמה חדשניות וגנריות.
על הצטרפותו לדירקטוריון החברה אמר כי: "ההחלטה שלי להצטרף כחבר לדירקטוריון סקאוטקאם משקפת את האמונה הגוברת שלי בחברה ובפוטנציאל הטכנולוגי הטמון בה מעל ומעבר לפתרונות ראיה לתחום הרפואי. להערכתי סקאוטקאם הינה רק בראשיתו של מסע למימוש הפוטנציאל האדיר הטמון בה. כמות האפליקציות המושתתות על הטכנולוגיות של סקאוטקאם, שרבות מהן מוגנות פטנטים, הן אין סופיות בתחומי התחזוקה והתחזוקה המונעת)  Predictive Maintenance). אחרי ששימשתי כיועץ של מועצת המנהלים בחודשים האחרונים ויצא לי ללמוד על החברה יותר מקרוב, אני שמח  לקחת חלק פעיל יותר ולהצטרף לצוות המנהיג את החברה על מנת שביחד נוכל לעזור למצות את הפוטנציאל העצום הטמון בה".
כאמור, גם תא"ל (במיל') יעקב בורטמן ומי שהיה בעבר ראש להק הציוד בחיל האוויר מונה למנהל פיתוח עסקי בתחום industry 4.0. בורטמן הוא פרופסור מן המניין במחלקה להנדסת מכונות באוניברסיטת בן-גוריון בנגב ומומחה למנגנוני כשל בחומרים ולמבני מטוסים ונחשב למומחה עולמי בתחום  Industry 4.0.
בורטמן התייחס למינויו ואמר כי: ״השימוש במצלמות הזעירות של סקאוטקאם השורדות בתנאי קיצון, כפי שהוכח בשימושה של NASA, כחיישנים במסגרתIndustry 4.0  עשויה לשנות ולהרחיב מאד את ההזדמנות הכלכלית בשוק חדש ומתהווה זה. החלטתי שאני רוצה לקחת חלק במסע מרגש זה ולהוביל את הפיתוח העיסקי של תחום התחזוקה וה Industry 4.0  בסקאוטקאם״. 
יו"ר החברה פרופ' בנעד גולדווסר אמר כי: ״אנחנו מאושרים על הצטרפותם של מורי ארקין לדירקטוריון ושל קובי בורטמן לצוות הניהולי בתחום הפיתוח העיסקי של תחומי התחזוקה וה-Industry 4.0. אין ספק שזאת קפיצת מדרגה מבחינתנו ואנו מודים לשניהם על האמון והעזרה שהם צפויים להושיט בהובלת החברה בהמשך דרכה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה