תקשורת ומדיה

צפו: שרקי לא מעז לצאת נגד התחקיר על החרדים, מגל וריקלין תקפו

רפי רשף התייחס לכתבת התחקיר של חדשות 12 על ועדת החריגים ואמר "כמה היא מטלטלת", שרקי ניסה לרמוז, אך בסופו של דבר התחמק מלבקר את מקום העבודה שלו. גם עמית סגל שתק. ריקלין: "הכתבים פוחדים לדבר"
מערכת ice |  12
יאיר שרקי
כתב חדשות 12, יאיר שרקי, כמעט ויצא היום (רביעי) נגד התחקיר של חברת החדשות ואילן לוקאץ' על ועדת החריגים והחרדים, אבל ברגע האחרון נזהר בלשונו.
שרקי התארח בתכנית של רפי רשף, והביא את הודעת חברי הכנסת החרדים כי "לא ישתפו פעולה עם עיתונאים וכלי תקשורת שמשתפים פעולה עם תחקירים שקריים על החרדים".
רפי רשף ניסה לזעזע את היושבים באולפן, ביניהם גם עמית סגל, על התחקיר של לוקאץ': "זה מדהים, הכתבה הזו ששודרה באולפן שישי, כמה היא הייתה מטלטלת, גם מול החרדים, גם מול פתיחת השמיים לאלתר".
כתב הדתות של חדשות 12 ניסה לרמוז והגיב לרשף: "מטלטלת באיזה מובן?", ורשף ענה לו: "שהרעידה את אמות הסיפים", שרקי הוסיף: "אפשר להיות מטולטל ממנה לכל מיני צדדים". לבקשת רפי רשף שיסביר, התחמק שרקי מלצאת נגד מקום עבודתו. 
ינון מגל ביקר בחריפות את שרקי: "לראות את עמית סגל, ירון אברהם, ויאיר שרקי יושבים באולפן ולא פוצים פה ולא מטנפים על מוצר פיגולים שיצא תחת ידה של המערכת שלהם מתוך קולגיאליות ולחשוב מה אותה מערכת עשתה שוב ושוב לעמית סגל ולסיפורים שהביא שלא התאימו לאג'נדה רמסה אותו באפס קולגיאליות. עתידה יהיה כמו של חדשות 13".
גם שמעון ריקלין יצא נגדם: "שרקי יודע איפה הוא עובד ולכן שתק. ירון אברהם גם יודע איפה הוא עובד ולכן הזהיר את שרקי. רפי רשף גילה שיש לו סקרנות של חולד כאשר לא דרש משרקי לדבר למרות סירובו. ואבי וייס וסודרי שאני מכיר אותם כאנשים מוכשרים ורציניים. צריכים לחשוב איך הם הגיעו למצב הזה. שכתבים שלהם פוחדים לדבר".
שרקי עצמו הגיב על הדברים: "לא חושב שזה סוד גדול, גם למי שצפה הערב בחמש עם רפי רשף, שלא אהבתי את הכתבה באולפן שישי. לא פחד מצמית מחבריי לאולפן או בקונטרול מנע ממני לפרט, אלא העיקרון הנשכח של קולגיאליות ונימוס", וירון אברהם הגיב בציניות: "שרקי תגיד את האמת, אני מחזיק אותך בגרון".

תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    תחקיר החרדים (ל"ת)
    גיל אברוצקי 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    לוקץ כבר נשפט על שקר
    עדי 03/2021/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יאיר נתניהו קיבל התנצלות וכסף מהשקרן...
    סגור
  • 7.
    עיתונאים חרדים, גלותיים
    אביבה-טליה 03/2021/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ראינו את עידן איך פירק את לוקאץ העלוב המסית, שמסתתר מאחורי מדף ומצלם חרדים. 268 נוסעים! 68 חרדים! מתוכם 53 מחוסנים, היתר נכנסו לבידוד! אז מעבר לכך שהלוקאץ השקרן המסית, סתם טמבל, גם חשבון הוא לא יודע. אבל מה לומר... תשקורת אנטישמית, שאפילו גבלס לא הצליח להתעלות מעלוי. לגבלס ללא ספק היה מה ללמוד מהלוקאצים המטורפים האנטישמיים
    סגור
  • 6.
    תגובה
    שפוי 03/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שוב התקשורת מתגלה בשיא כיעורה והתחקיר המרושע של לוקאץ על החרדים תחקיר שירי, אבל מה זה אומר על ערוץ 12 שהפרשנים שלהם פוחדים להגיב בשידור על התחקיר שהם יודעים שהוא שקרי. זאת היתה בושה ואנטישמיות של שדרים וכתבה שיקרית מה שהתברר לאחר מיכן על ידי כתבים אחרים. לא ליצפות בערוץ 12 13 וכמובן ערוץ 11 שמקבל כ-800 אלף ש"ח בשנה אבל לא מייצג את היהודים במדינה.
    סגור
  • 5.
    זו לא באמת היתה כתבה.
    דגן 03/2021/04
    הגב לתגובה זו
    3 5
    זו היתה כתבה הסתה. יעיד על כך כל מי שעובד במטוס שחוזר לארץ שבשליש מתוכו אם לא פחות מזה יושבים חרדים, ובשאר חילונים. אבל אי אפשר לצפות לפחות מזה מהסובייטים של רמת החייל.
    סגור
  • טען עוד
  • 4.
    הקטע שלכולם ברור שלוקץ' המציא ושיקר ולא מעזים לדווח. מצ (ל"ת)
    תחקיר השקר 03/2021/04
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • 3.
    לפעמים השתיקה אומרת יותר מהרבה מלל (ל"ת)
    המוזר 03/2021/03
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 2.
    מריונטה
    אילוקצן 03/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מסכנים חלולים רופסים תתביישו , אין עכוד עצמי אין עמוד שדרה
    סגור
  • 1.
    לוקאץ' תותח על! התחקיר שלו חשף את מה שכולם רואים
    ורקר 03/2021/03
    הגב לתגובה זו
    12 4
    לפחות עיתונאי אחד לא מתקרנף ומביא את האמת הפשוטה. אל תצפו לגדולות מפעילי ימין בכסות של עיתונאים... גם אם הם עובדים בחדשות 12.
    סגור
  • כן? מה ראית?
    אביבה 03/2021/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז לך תלמד חשבון . ראית 268 נוסעים, מתוכם 63 חרדים!! שמתוכם 58 מחוסנים! והיתר נכנסו לבידוד! מה שכולנו ראינו, בניגוד לעיניים העצומות שלך, זו הסתהנ וראית. לא אומרת אפילו שנאת חינם. פשוט הסתה אנטישמית שראינו כמותה, רק בגרמניה הנאצית. איכס עליכם. אבל אל דאגה אנחנו הימין ננצח אתכם, ותגידו שלום לתשקורת המסיתה
    סגור
  • טיפת תחקיר לא היתה שם - רק תחושת בטן של משגב (ל"ת)
    לוקאץ התגלה כנוכל 03/2021/04
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • לפני שהוא מלעיז כתבה שיעשה שיעורי בית ויוודא את העובדות
    אכן לא מתקרנף 03/2021/03
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אכן לא מתקרנף ולא מביא אמת האיש הזה הוא מסית ושקרן פתלוגי.
    סגור