מינויים

בוגנים יוצא ובוגנים נכנס: ארז יחליף את גבי כמנכ"ל סינאל

אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל בשליטת משפחת בוגנים, דיווחה על מינויו של ארז בוגנים למנכ"ל החברה אשר יחליף את מייסד החברה, אשר יכהן מעתה כמנהל העסקים הראשי של הקבוצה
כפיר אדר |  1
גבי בוגנים (צילום יחצ)
קבוצת סינאל מלל פייוויי, אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל, המספקת פתרונות תוכנה משולבי חומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (שכר, נוכחות, סליקת כספי פנסיה לעובד בארגון ועוד) דיווחה היום על מינויו של ארז בוגנים למנכ"ל החברה אשר יחליף את גבי בוגנים מייסד החברה, אשר יכהן מעתה כמנהל העסקים הראשי של הקבוצה.
עו"ד ארז בוגנים, בעל תואר במשפטים החל את דרכו בחברה לפני 9 שנים כסמנכ"ל שיווק ומנהל פיתוח עסקי בשוק הישראלי והבינלאומי ובשלוש השנים האחרונות אף כיהן כמשנה למנכ"ל. כמו כן, לפני הצטרפותו  לחברה, ליווה את החברה כיועץ משפטי חיצוני.

ארז בוגנים מנכל סינאל צילום יובל חן
גבי בוגנים המנכ"ל היוצא ובעל השליטה בחברה ציין כי: "לאחר 3 עשורים בתפקידי כמנכ"ל החברה ומייסדה, תוך תכנון הדרגתי מסודר בהעברת שרביט הניהול, אני מעביר את הניהול לבני ארז בוגנים. אני סמוך ובטוח בהצלחתו העתידית כמנכ"ל החברה, לאור תהליך ההכשרה המקיף שעבר וכן ניסיונו העשיר בתחומי פעילות החברה, מכוח כהונתו ב– 9 השנים האחרונות, בהן תרם להצלחת החברה והתפתחותה העסקית".
ארז בוגנים המנכ"ל הנכנס הוסיף: "לאחר תקופת הכשרה ארוכה, ותהליך הדרגתי, אני מרגיש בטוח בכניסתי לתפקיד החדש כמנכ"ל החברה, וגאה להצעיד את החברה יחד עם צוות המנהלים והעובדים המקצועיים והמסורים של החברה קדימה תוך המשך יישום התוכנית האסטרטגית שהותוותה. גבי בוגנים, אבי, ימשיך ללוות את החברה כמנהל העסקים הראשי של הקבוצה וימשיך להוביל את פעילות הנדל"ן של הקבוצה  כמו כן ימשיך להיות בעת הצורך לצדי ולצד ההנהלה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ??? ??????
    ״ 02/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ??? ??????
    סגור