תקשורת ומדיה

דירוג ice: חמש הנשים המשפיעות בתקשורת

לרגל יום האישה הבינלאומי, אתר ice עם הדירוגים של הנשים המשפיעות והמובילות בארץ בתחומן, בתקשורת, בטלוויזיה, בעסקים, וגם הדור הבא המבטיח | הפעם: ה-5 של ice בתקשורת
מערכת ice |  9
אופירה אסייג (צילום יחצ)
אתר ice מציג | דירוג הנשים המובילות בתקשורת הישראלית

מאז "אופירה וברקו", אשת התקשורת אופירה אסייג הולכת ותופסת מקום חשוב בתקשורת הישראלית. מה שהתחיל כתוכנית אירוח קלילה לערב שבת הפך להיות הזירה החמה של האקטואליה, וכשאנחנו כותבים חמה אנחנו מתכוונים גם לרמת הטונים, אבל גם לסקופים והכותרות שיוצאות בקצב מהיר בשידור.
כל אלו הביאו את אסייג השנה להיות המראיינת הטובה ביותר, והאחראית להצהרות חשובות של פוליטיקאים. ממקומה באולפן אופירה וברקו, אסייג ניהלה את המדינה השנה.

קרן מרציאנו כבר חלק בלתי נפרד מהמהדורה המרכזית. מלבד העובדה שהיא זוכה להגיש אותה בעצמה מדי פעם, הקורונה סידרה למרציאנו תחום סיקור חדש בדמות מגיפה עולמית והיא זאת שסחבה את הדבר הכבד הזה, ערב ערב בפאנל המהדורה המרכזית של 12. עוד אנחנו זוכרים לה את הברכה במרוקאית שבירכה את ריינה אביטבול, מדליקת המשואה ביום העצמאות אשתקד. התרגשנו.

השנה האחרונה של הילה קורח הייתה השנה שלה במגרש של הגדולים. היא קיבלה את מהדורת סוף השבוע של חדשות 13 אחרי שנים ברצועת הבוקר. לצד ההישג המרשים והמכובד, סיימה סטאז' ברפואה, קיבלה רישיון לרפואה ואת התואר ד"ר וגם זכתה בטקס פרסי השנה של גלגל"צ כ"מגישת החדשות של השנה". כאמור, אמנם תואר הד"ר בידיה אבל הקריירה העיתונאית שלה רק מתחילה את השיא.

החשיפות של איילה חסון השנה הן שמביאות אותה לרשימה. פרשת הרפז צפה מחדש אחרי שחשפה חסון פרטים מהאזנת סתר לשיחה בין מנדלבליט לגבי אשכנזי, הרמטכ''ל דאז. עוד חשפה השנה את עצירתה בשבת של עורכת הדין הדתית שאמרה למנדלבליט "פרשת משפטים בושה", בעקבות החשיפה נקבע כי חקירת האישה הייתה משוללת יסוד.  חסון גם מובילה ביד רמה את אולפני סוף השבוע של חדשות 13, והיא מתברגת במשך שנים כאחת העיתונאיות הבכירות בישראל.

אחרי שפוטרה במפתיע מהתאגיד, ככל הנראה על רקע השתתפותה במחאת רשת נגד ממשלת ישראל, הקימה יחד עם "דרכנו" את "דמוקרטTV" – גוף תקשורת אינטרנטי בהנחייתה. אהריש גם חשפה בפנינו השנה את יכולת השירה שלה כשהשתתפה ב"זמר במסיכה" בתור החסידה לצד בן זוגה צחי הלוי, והפכה לאם לבנם הבכור. לא התפשרה על הדעות שלה, ולא פחדה המביקורות - לוסי אהריש התייצבה מול כולם וניצחה.
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    לאיפה אלי גוטמן הכניס את שמוליק (ל"ת)
    א 03/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    ערסיאג???זו הרמה של ice
    רוננן 03/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא להאמין כמה נמוך תרדו ....עד עופירה ערסיאג??? האישה הכי בהמתית,אין בה שום שכל...וולגרית.תוכנית רדודה. יש לה משהו אחד שמקפיץ את קרנה בתיקשורת השמאלנית ושינאתה לביבי ולימין ולמדינת ישראל.גועל נפש!@!
    סגור
  • 6.
    הבחירה הכי טובה- לוסי
    לי 03/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לוסי בהחלט ראויה להיות אף מקום 1
    סגור
  • 5.
    אופירע
    אבי 03/2021/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אופירע זה גבר או אישה???
    סגור
  • זה אפס
    רונ 03/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה זבל
    סגור
  • 4.
    חחחחחח בדיחה......
    אילנה שניאור 03/2021/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אופירה אסייגלפני איילה חסון לפני קרן מצייאנו , לפני לוסי הריש ? במה היא משפיעה ? על מי היא משפיעה ? אפילו לא על "הפרוייקט" שהצחהו לה העורכים שלוחשים לה באוזנייה , ר"רק לא ביבי" נפגשאחרי הבחירות ונגלה על מי השפיעה ! אגב רק תזכירו לנו באיזה בית ספר לעיתונות ותקשורת גברת אסייג סיימה !
    סגור
  • 3.
    מה נהיה ?? אופירה ? כאילו מה? זו הרמה של האתר פח הזה? (ל"ת)
    שרון 03/2021/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    שהתקשורת יורדת למכנה המשותף הנמוך אסאייג היא מלכת הטראש (ל"ת)
    יולי 03/2021/08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 1.
    אמת ויציב !!!!!!!!!!! (ל"ת)
    ++++++ 03/2021/08
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור