תקשורת ומדיה

סוכנות הידיעות הישראלית TPS תשתף פעולה עם מקבילתה בספרד

סוכנות הידיעות הישראלית TPS חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם סוכנות הידיעות הספרדית Europa Press, המספקת מידע לכ-2,000 כלי תקשורת בספרד ובאמריקה הלטינית. "להביא למיליוני אנשים נוספים ברחבי העולם את המידע האמין והאיכותי"

אורן שטרנברג | 
אמוץ אייל (צילום Miriam Alster/Flash90)
סוכנות הידיעות הישראלית TPS (תצפית) חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם סוכנות הידיעות הספרדית Europa Press. הסוכנות מדורגת כשניה בגודלה בספרד ומספקת מידע לכ-2,000 כלי תקשורת בספרד ובאמריקה הלטינית.
מדובר בהסכם החמישי עם סוכנות ידיעות איתו חתמה TPS  על הסכם שיתוף פעולה הכולל החלפת מידע ועבודה עיתונאית משותפת. רק בתחילת החודש חתמה TPS הסכם דומה עם סוכנות הידיעות הרומנית Agerpres, אשר נציגה משמש כיום כמזכיר הכללי של איגוד סוכנויות הידיעות האירופאית (EANA) ומספקת חדשות למאות כלי תקשורת ברומנית, הונגרית ואנגלית. לצד מדינות אלה חתומה TPS על הסכם גם עם סוכנויות ידיעות מאזרבייג'אן, ארמניה וצפון מקדוניה. זאת לצד 67 כלי תקשורת עצמאיים המנויים על שירותיה בארץ ובעולם.
אמוץ אייל, מנכ"ל סוכנות הידיעות TPS, מסר כי "כל הסכם שת"פ שנחתם מאפשר לנו להביא למיליוני אנשים נוספים ברחבי העולם את המידע האמין והאיכותי שאנחנו מספקים. אני בטוח כי בקרוב נוכל לעדכן על שיתופי פעולה נוספים ונשנה את דרך קבלת המידע בעולם על המתרחש בישראל".
סוכנות הידיעות TPS הוקמה לפני כעשור, במהלכו הפכה לשחקנית משמעותית במגרש הבין לאומי. הסוכנות הוקמה על בסיס מודל מיוחד המשלב עיתונות אזרחית המגיעה מהשטח, תוך שהיא מתבססת על כ-300 מתנדבים הפזורים ברחבי הארץ המספקים תמונות וידאו ומידע בזמן אמת אל דסק החדשות של הסוכנות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה