תקשורת ומדיה

הליכוד נגד דמוקרTV: נותן רוח גבית להפגנות

הליכוד הוציא מכתב עתירה נגד דמוקרTV בטענה לסיקור אובססיבי נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. מנכ"ל דרכנו, יא יא פינק: "מול עתירות של השתקה והפחדה, אנחנו רק נגדל ונצמח עוד יותר"
אביחי דלאל | 
הליכוד נגד דמוקרטיוי (צילום גילי יערי והדס פרוש פלאש 90)
הליכוד הוציא אתמול (ראשון) עתירה נגד דמוקרTV. המפלגה בראשות בנימין נתניהו דרשה לסגור את ערוץ החדשות של עמותת דרכנו שמשודר בהובלתה של אשת התקשורת, לוסי אהריש. 
בין הכתוב במכתב לוועדת הבחירות המרכזית: "ערוץ מיוחד שנותן רוח גבית להפגנות וסיקר אותן בצורה אובססיבית על מנת להביא למקסימום השפעה וחשיפה של ההפגנות. למעשה הייתה לרמקול ולרוח הגבית המשמעותית ביותר למחאה.שידוריה מגיעים למאות אלפים".
מנכ"ל דרכנו, יאיא פינק התייחס למכתב ואמר: "הליכוד אתר לוועדת הבחירות המרכזית בדרישה לסגור את דמוקרTV, לא יותר ולא פחות. למה? כי הם מפחדים. הם מפחדים מתקשורת עצמאית, הם מפחדים מתקשורת שפשוט עושה את תפקידה. הם כנראה לא רוצים שלוסי אהריש תשדר, שגדי וטל, ישראל פריי ויוסי לוי לא ישדרו פה יותר. אל מול עתירות של השתקה והפחדה, אנחנו רק נגדל ונצמח עוד יותר".
כתב דמוקרTV, יוסי לוי כתב: "הנאשם לא רגיל לתקשורת עצמאית שאי אפשר לקנות אותה או לשלוט בה, אז הוא רוצה לסגור אותה. למרות שמדובר בערוץ קטן, הנאשם לא יכול לסבול שמישהו חורג משורת מקהלת השופרות שתחת ניצוחו. בדיוק כמו בכל שלטון בולשביקי. ביבי, השידור ימשך, אפילו מהיערות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה