תקשורת ומדיה

לוינסון תוקף את מגל: "עצלנות עיתונאית ודלות אינטלקטואלית"

בתכנית של בן כספית וינון מגל, יצא איש התקשורת נגד הפרשן הפוליטי של הארץ. לוינסון לא נשאר אדיש והגיב בשורה של ציוצים על הנושא: "אני מצפה ממגל שמגיש תכנית רדיו לעשות גוגל בסיסי"
אביחי דלאל |  3
ינון מגל חיים לוינסון
הפרשן הפוליטי של "הארץ" משיב אש לינון מגל. הבוקר (שלישי) ינון מגל יצא נגד לוינסון ווביקר את התחזיות שלו, טען כי אמר כי מרץ יהיה איום וכי תהיה תחלואה גבוהה החודש, אולם לטענת לוינסון, מגל התבסס על צילום מסך של צייצן פיקטיבי ואובססיבי כלפיו.
מגל אמר בתכנית שלו ושל בן כספית היום: "חיים לוינסון כל התחזיות שלו לא נכונות והפרשנויות לא נכונות.. הוא אמר במרץ האיום יהיה לנתניהו תחלואה פה והוא בצרות, לפני שבועיים שלוש כתב שזה לא הולך לביבי והולכת להיות תחלואה".
לוינסון לא נשאר חייב והגיב בשורה של ציוצים: "שרשור קצר על עצלנות עיתונאית ודלות אינטלקטואלית". לאחר מכן, לוינסון צוטט את האמירה של מגל ואז הוסיף: "אבל האם זה מה שאמרתי? מגל מתבסס על צילום מסך שהעלה פה אתמול איזה צייצן שיותר אובססיבי אליי מישראל בכר ל*** *****. הוא לקח צילום מסך של כותרת, מירקר חלק, וחגג. מצייצנים אנונימיים אין לי ציפייה, זה העבודה שלהם. לטנף בפחדנות. האמת שאני נהנה מזה אפילו. מדברים עלי, מה רע".
עוד הוסיף לוינסון: "מינון מגל שמגיש תוכנית ברדיו יש לי קצת יותר ציפייה, לעשות גוגל בסיסי. אני יודע שינון לא ברדיו בשביל עובדות, אלא בשביל ימניות מצ'ואיסטית מתפרצת, אבל עדיין. טיפה. זה לא קשה".
לאחר מכן לוינסון הוסיף צילום מסך שבו הוא מראה את הכתבה שלו מסוף ינואר והוסיף: "מה לעשות, שקצב היציאה מסגר ינואר לא היה כפי שהממשלה צפתה. לא אני אומר את זה, משרד הבריאות אומר את זה לכן הוארכו הסגרים. מה לעשות, ששיש עדיין תחלואה, ויש עדיין מגבלות מהלך החיסונים וסגר לא נגמר לפני הבחירות. הוא מתקדם יפה, ולא נגמר".
לבסוף סיכם לוינסון: "לא אמרתי מרץ איום. זה המצאה. אמרתי שעל הרקע הזה הברית עם החרדים היא בעיה. יש מישהו שחולק עלי? אבל ככה זה היום. קוראים חצאי משפטים עם חצי מוח, מגיעים לתובנות שלא כתובות, רצים לרלרלר ברדיו. אבל שיהיה. העיקר הזכירו את שמי".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חיים לוינסון
    דוד 03/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שילוב של גזענות חרדית ושמולנית יותרת מפלצת
    סגור
  • 2.
    לוינסון ולא רק הגיע הזמן להיות פחות פוליטקל קורקט (ל"ת)
    נכון 03/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    נו תראו מי מדבר, טראמפ גרוע מהיטלר
    אילן האקדמאי 03/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    והוא עוד מעיז לדבר על רדידות כל העיתון שלו זה מיץ של זבל פסאודו אינטיליגנטי לווינסון הזבל עצמו אמר בתחילת המגפה שהוא עם יורם לס הכל שטויות וזו שפעת עלוב שכל וטיפש
    סגור