תקשורת ומדיה

מהאולפן לדשא, אחרי 30 שנה: הקאמבק של גיא לרר לכדורגל

המנחה הוותיק חוזר בגיל 41 לענף בו כיכב כילד, כשיצטרף ל'מכתש גבעתיים' מליגה ג' מחוז תל אביב, שם משחקים מיכאל זנדברג וקרלוס צ'קאנה: "זה בשיא הרצינות, הגשמתי חלום ילדות וחתמתי כשחקן מן המניין, הכינו את האלונקות ובלוני החמצן"

כפיר אדר |  1
גיא לרר חותם במכתש גבעתיים (צילום טוויטר גיא לרר)
שדרן ומגיש ערוץ הספורט, יונתן כהן פרסם היום (רביעי) לראשונה כי אחרי קרוב ל-30 שנה מאז הודיע על פרישה מכדורגל, גיא לרר, מנחה הצינור חוזר למגרשים ויחתום בקבוצת "המכתש גבעתיים".
מדובר בחוויה של ממש עבור איש התקשורת הוותיק, שיזכה לשחק עם אגדות כמו מיכאל זנדברג וקרלוס צ'קאנה. על פי כהן: "לרר בן ה-41 צפוי לקבל דקות משמעותיות במשחק הליגה הקרוב מול פרדס כץ החזקה".
 
הקבוצה שמשחקת בליגה ג' מחוז תל אביב, מובילה את הטבלה ונראית מצוין עד כה. לרר מצטרף לסגל מרשים במיוחד, שכמובן משחק בלא שכר, כמו בשאר הקבוצות בליגה התחתונה ביותר בישראל.
לרר שבכלל מזוהה כאוהד מושבע של הפועל קטמון מהליגה הלאומית, מעניין לראות איך יתרגל לאדום של רמת גן. בטוויטר הוא כתב לאחר החתימה: "טוב, זה בשיא הרצינות. אחרי אימונים מפרכים, בדיקות רפואיות וכרטיס שחקן בהתאחדות, הגשמתי חלום ילדות וחתמתי כשחקן מן המניין בהפועל המכתש גבעתיים. תודה ענקית למנכ״ל עידו פליישמן על האמון, לבוס החדש אלדר פשכצקי, למיכאל זנדברג הבוס על המגרש. הכינו את האלונקות ובלוני החמצן!".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שטויות
    גילת 03/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרבה מעיתונאי חדשות 10 עזבו או הרגישו שכבר לא מתאים להם מקוום העבודה. השאלה המרכזית למה בכלל עזבת את חדשות 2 אם היית כזאת תותחית.
    סגור