תקשורת ומדיה

יהודה שלזינגר במתקפה על עיתונאים: "לוינסון הוא טרול"

עיתונאי ישראל היום יצא במתקפה על שורה של עיתונאים מוכרים כמו חיים לוינסון, דן מרגלית, רביב דרוקר ועוד. שלזינגר: "אין פה דיון תקשורתי על האתי והנכון, יש פה פוזיציה" 
אביחי דלאל |  5
לוינסון ושלזינגר (צילום משה שי פלאש 90)
הפרשן הפוליטי של ישראל היום, יהודה שלזינגר יצא הבוקר (חמישי) בציוץ תוקפני נגד הקולגות שלו ובשרשור ארוך תקף שורה של עיתונאים בכירים ביניהם רביב דרוקר, דן מרגלית ובן כספית בשרשור שקרא לו "על הייאוש מהכיסוי הפוליטי". שלזינגר פתח תחילה וכתב: "על חיים לוינסון מיותר להכביר במילים, טרול שמשתמש בטרוליותו כדי לצעוק על מעיין אדם ולמשוך לסיון רהב מאיר בקוקיות. שיבושם לו".
 
בהמשך שלזינגר כתב על מה שהוא מכנה "מעללי לוינסון וחבריו": "חבורת כספית-דרוקר-מרגלית מפמפמים איש שטוען שראה הסכם לפני יותר מ-20 שנה. בלי הוכחות, בלי מסמכים, כלום. רק איש עם זיכרון פנומנלי שזוכר סעיפי חוזה למעלה מ-21 שנה. וזה, 'במקרה', שבועיים לפני בחירות... באמת? ככה עושים עיתונות? או שהתקשורת מנסה להשפיע על הבחירות?"
שלזינג הוסיף: "הלאה- 'תחקיר' ועדת החריגים- אורי משגב עמד בנתב"ג ו'הרגיש' שיש המון חרדים, אה, מצאו גם שני חרדים שנכנסו. בלי מספרים, בלי נתונים, בלי עובדות. חרטא. שקרים. האם התקשורת לא פמפמה את זה? פמפמה. למרות הכזבים. וגם זה, כמה מפתיע, שבועיים לפני בחירות.."
בהמשך תקף את יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, וכתב כי: "הלאה, אביגדור ליברמן, האיש שגנב הכי הרבה סוסים עם החרדים הפך פתאום לאויב. והתקשורת? מפמפמת את השקרים שלו ("20 אלף משגיחי כשרות") חרטוטי חוק הלאום, ונותנים לו מיטה וחדר באולפן כדי לעשות לו נעים בגב. למה? אלו הרי שקרים מוחלטים!".
לסיכום כתב כי: "ועוד שאלה שבהחלט שווה דיון, נתניהו מעלה נושא על סדר היום ללא הוכחה. האם להתייחס? שאלה. אולי נרחיב את הסייג, למשל, ליברמן מבטיח לטפל בחרדים, בנסראללה ובאלה שלא נאמנים למדינה. קרה? לא קרה. אז למה להתייחס אליו ולטקסטים שלו?! ועוד, תכנית סינגפור? זו הרי רק הבטחת בחירות. לפרסם? לפחות, עבדכם הנאמן בחר בדרך של לפרסם את עניין העריקים וגם להוסיף סייגים והסברים (ראיון אצל שרון גל שבו נאמר שאין שמות ושאם יש עריקים לא מדברים עליהם בתקשורת..) לסיכום, אין פה באמת דיון תקשורתי על האתי והנכון. יש פה פוזיציה. רק פוזיציה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    כמה שהוא צודק !!
    יונתן 03/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 6
    האמת צריכה להאמר גם אם היא כואבת
    סגור
  • 4.
    עובדות
    ח״ן 03/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דווקא העובדות שמורה עליהן שלזינגר הן נכונות - הפרשנות שלן עליהן - פחות...אין סיבה להעדיף דווקא את שלו!
    סגור
  • 3.
    צודק.
    רז 03/2021/18
    הגב לתגובה זו
    1 5
    .
    סגור
  • 2.
    ביבי פועל בחוכמה
    anj 03/2021/18
    הגב לתגובה זו
    11 3
    הוא מפזר צינורות ביוב באמצעי המדיה ובאמצעותם שופך ביב שנאה ופילוג בשדותיה המוריקים של החברה הישראלית. השאלה מה יעשו צינורות הביוב אחרי לכתו של הקיסר.
    סגור
  • 1.
    וואו... ואף מילה על זה שאתה עובד בעלון לקידום ביבי?
    בצלאל נאמן 03/2021/18
    הגב לתגובה זו
    18 4
    האם אי פעם כתבתם מילת ביקורת על נתניהו? נראה לך שאתה בכלל בפוזיציה לתת הרצאות וציונים לאחרים?
    סגור