תקשורת ומדיה

עמית סגל תוקף את הארץ ודה-מרקר "צביעות, ליצנים"

הפרשן הפוליטי תקף את דה מרקר על הכתבה הפוליטית בה הוצע מכתב פתוח לגנץ, זליכה והורוביץ תחת הכותרת "איך תסתכלו על עצמכם במראה אם אתם תהיו הסיבה שבגללה נתניהו הקים ממשלה", ותקף: "והם מטיפים על עיתונות חסרת פניות"
מערכת ice |  9
עמית סגל (צילום הדס פרוש פלאש 90)
פרשן חברת החדשות, עמית סגל, בביקורת נוקבת היום (חמישי) על אתר "הארץ" ושלוחתו הכלכלית "דר מרקר" סביב יושרה ועיתונות נטולת פניות.
סגל התייחס לכתבה היום באתר "הארץ" של איתי שטרן, ועל פנייה של מגישים ועורכים בגלי צה"ל ליו"ר ארגון עובדי צה"ל, משה פרידמן, כמו גם ליועץ המשפטי של הארגון לבחינת האפשרות להכרזת סכסוך עבודה בתחנה בעקבות היחס של הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו.
על מה המהומה? על כך שברדוגו הקניט בשידור את הכתבת המדינית של גלי צה"ל, מוריה אסרף וולברג, וטען כלפיה שהיא מדבררת את שר החוץ גבי אשכנזי ואת משרד החוץ. ירון וילנסקי, שותפו של ברדוגו לתכנית, העיר לו כי הדברים אינם ראויים.
אז מה הבעיה? בכתבה אחרת של דה מרקר, כמה ימים לפני כן, באתר דווקא השתלחו באותה כתבת ממש. תחת הכותרת "הבית של החיילים (של נתניהו)", כתבו שוקי שדה ונתי טוקר על הכתבים הימניים בתחת גלי צה"ל: "בעבר, מעבר מכלי תקשורת שולי כמו ערוץ 20 לגלי צה"ל היה דבר בלתי נתפש, אבל לא כך בגלי צה"ל כיום", כתבו. גם על המעבר של אילאיל שחר שעזבה על רקע חיכוכים עם מפקד התחנה: "שכללו בין השאר ניסיון למנוע את המינוי של מוריה אסרף־וולברג לתפקיד הכתבת המדינית, מינוי ששחר סברה שלא יהיה מוצלח, ושאף הוא מגיע בשל הזיהוי הפוליטי של אסרף־וולברג כימנית", כתבו על הכתבת המדינית.
הפרשן הפוליטי התרעם על כך: "סירי, מהי צביעות מחליאה? סירי: כאשר תשלובת הארץ מזדעזעת הבוקר איך ברדוגו משתלח בכתבת המדינית המוכשרת של גלצ, ואך לפני שבוע הכפישה והשתלחה באותה כתבת, בטענה הדיבתית שהיא מונתה בגלל ״זיהויה הפוליטי״ כימנית".
כך גם לגבי כתבה בדה מרקר בה עלה מכתב פתוח מסגן העורך של האתר: "איך תסתכלו על עצמכם במראה אם אתם תהיו הסיבה שבגללה נתניהו מקים ממשלה?", מכתב שיועד לגנץ, הורוביץ וזליכה. על המכתב הפוליטי המובהק, כתב סגל: "והליצנים האלה מטיפים על עיתונות חסרת פניות".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    עמית סגל
    Samuel 04/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עמית סגל נחשב לעיתונאי להלכה הוא תועמלן של הימין ולכן צריך להרחיקו מהטלויזיה ; או שיעבור לערוץ 20 שם מקומו
    סגור
  • 8.
    עמית סגל
    אלי 03/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איך אמרה השדרנית "עיתונאי זוטר"
    סגור
  • 7.
    מה שאתם לא מפרסמים זה
    קורא בין השורות 03/2021/19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שאמיר איבגי, ראש מחלקת החדשות של גלי צה״ל, ריטווט ופיברט את הציוצים הנ״ל של סגל. בהרבה הזדמנויות לאורך השנים הוא פיברט ציוצים שלועגים לאלי אבידר שמוחה נגד ברדוגו. איבגי עצמו צייץ בטוויטר כמה פעמים ״אחלה ברדוגו״. ראש מחלקת החדשות בגל״צ שעוד לא הפנים שהוא כבר לא בערוץ 20 אלא במערכת חדשות עיתונאית. וזו אפילו לא ההתחלה. תגללו קצת בפיד הלייקים שלו, תמצאו הרבה מטעמים
    סגור
  • 6.
    א
    א 03/2021/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ר
    סגור
  • 5.
    הכלומניק מטיף מוסר
    אבבא 03/2021/18
    הגב לתגובה זו
    1 4
    HIS MASTER VOICE מקשקש בזנבו ומלקק בלשונו את עכוזו של בעליו. "עיתונאי" עם "מסורת מפוארת" מבית אבא,מנסה לחנך עיתונאים אמיתיים. של נעליך מעל רגליך...
    סגור
  • 4.
    עמית עיתונאי?
    אחד מהעם. 03/2021/18
    הגב לתגובה זו
    1 4
    ===בעיני עמית סגל רק מדקלם דף מסרים מבלפור.
    סגור
  • 3.
    לאן הדרדרנו
    דר 03/2021/18
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הגאון בעיני עצמו מחלק ציונים ומעביר ביקורת משל היה שיא הטוהר והיושר אך עוד ישכמה שמוכרים מאין הוא בא ומה הוא מגשים עבור בני ביתו.
    סגור
  • 2.
    אינטיליגנט.., הארץ זה עיתון פרטי... גל״ צ ציבורי.
    סמי 03/2021/18
    הגב לתגובה זו
    2 3
    הילדותיות של סגל גומרת אותו. מוכשר אבל ילד...
    סגור
  • 1.
    גדעון לוי:'רק לא ביבי', בעצם בא לחפות על ריקנות השמאל (ל"ת)
    רק מנהיג מבריק ביבי 03/2021/18
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור