תקשורת ומדיה

ערוץ הכנסת וגלי צה"ל יאחדו כוחות ביום הבחירות

גלי צה"ל וערוץ הכנסת יאחדו כוחות ביום הבחירות הקרוב, במשדר מיוחד שיועבר במקביל למאזיני גלי צה"ל ולצופי ערוץ כנסת. את המשדר יובילו במשותף אנשי תקשורת משני הגופים: יעקב אילון, מזל מועלם, יעקב ברדוגו, הני זובדיה ורוית הכט
אורן שטרנברג | 
גלצ וערוץ הכנסת בשיתוף פעולה (צילום יונתן סינדל תומר ניוברג פלש 90)
גלי צה"ל וערוץ כנסת, מבית קבוצת התקשורת RGE, ישתפו פעולה במשדר מיוחד לסיכום ליום הבוחר, (שלישי, י' בניסן תשפ"א, 23/03/2021), במשדר מיוחד שבו יועברו בשידור חי דיווחים, סיקורים, פרשנויות ותוצאות ספירת הקולות מאולפן ערוץ כנסת, שבמשכן הכנסת.
משדר הבחירות יועבר במקביל בערוץ כנסת (אפיק 99) ובגלי צה"ל (תדרים 96.6 FM 102.3 ,FM ו-104 FM בכל רחבי הארץ) החל מהשעה 21:00 בערב. בנוסף לשידור על המסך וברדיו, כל העדכונים והדיווחים יועברו בפלטפורמות הדיגיטליות של ערוץ כנסת וגלי צה"ל. היום ומחר  ישודר יומן הערב של גלי צה"ל, בהגשת יעקב ברדוגו ויניר קוזין מאולפן ערוץ כנסת. 
את השידור המשותף יוביל פאנל מיוחד של אנשי תקשורת משני הגופים, בהם יעקב אילון, מזל מועלם, יעקב ברדוגו, הני זובדיה ורוית הכט. זאת לצד פוליטיקאים, ח"כים ושרים שונים. כמו כן, יפורסמו במשדר תוצאות מדגם "120K", שעורך ערוץ כנסת בשיתוף מנחם לזר, מנכ"ל מכון הסקרים פאנל פוליטיקס, הדוגם מדי כמה ימים את בחירתם של 120,000 מתלבטים ומתלבטות שיכריעו את הבחירות. בנוסף לשידור באולפן, יוקמו עמדות שידור ממטות המפלגות השונות בכל רחבי הארץ, מהן ידווחו בזמן אמת כתבי ושדרי גלי צה״ל וערוץ כנסת, בהם: נורית קנטי, אמיר בר שלום, מוריה אסרף וולברג. 
מערוץ כנסת וגלי צה"ל נמסר: "לסיכום יום הבחירות משלבים כוחות שני גופי התקשורת, גלי צה"ל וערוץ כנסת לטובת ציבור המאזינים והצופים. במשדר נביא באמצעות שילוב הקולות, הדעות והפרשנויות של טובי המומחים משני הגופים, את כל המתרחש בדרמה הפוליטית וכל זה זמין בכל דרך בה אתם צורכים את התוכן שלכם – על המסך, ברדיו ובדיגיטל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה