תקשורת ומדיה

רדיו קול-חי ו"חרדים FM" יפעילו יחד את הרדיו הדתי חרדי

ההצעות של רדיו "קול חי" ו"חרדים FM" אוחדו וזכו במכרז לרדיו דתי חרדי של הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו. עו"ד יוליה שמאלוב-ברקוביץ', יו"ר מועצת הרשות: "זה אירוע משמעותי ומשמח. המיזוג צפוי להביא חידוש וריענון לתחנה".

אורן שטרנברג | 
ישיבת מועצת הרשות השנייה, במשרדים בירושלים (צילום אלכסנדר כץ)
קבוצת רדיו קול חי וחרדים FM זכתה במכרז של הרשות השנייה להפעלת הרדיו החרדי למשך ארבע השנים הקרובות. בתחילה, הוגשו במסגרת המכרז שתי הצעות. בעקבות משבר הקורונה, לבקשת המציעות עצמן במכרז, לאחר שהרשות השנייה ראתה עניין זה בחיוב, ולאחר שהובהר על ידי רשות התחרות כי אין מניעה לכך (בשים לב לעמדת הרשות השניה), התאחדו המציעות בהרכב בעלות של 80% לקול חי (בבעלות יצחק מירילשווילי), ו-20% לחרדים FM (בבעלות קבוצת "משפחה-אליטוב-מור").
על פי תנאי המכרז, הזיכיון נקבע לארבע שנים עם אפשרות להארכה. מועצת הרשות השנייה אישרה באופן עקרוני את איחוד ההצעות ומינתה את יו"ר מועצת הרשות עו"ד יוליה שמאלוב-ברקוביץ', מנכ"ל הרשות ניר שוויקי, ויו"ר ועדת הרדיו ד"ר מיכל שפירא,  לבחון את התוכן המיטבי בשתי ההצעות שישרת את ציבור המאזינים באופן הראוי ביותר וזאת בסיוע שישה יועצי תוכן (שלושה מעולם האקדמיה ושלושה מענף התקשורת). לאחר המלצת הצוות התכנסה המועצה וקיימה דיונים מעמיקים שבסופם אושר לוח השידורים המיטבי הממוזג כאמור. בשידורי התחנה החדשה ייהנו המאזינים ממגוון רב של תכניות.
עו"ד יוליה שמאלוב-ברקוביץ', יו"ר מועצת הרשות השנייה, מסרה: "המיזוג בין התחנות הוא אירוע משמעותי ומשמח. תמכנו בו, מתוך ידיעה שיש בוכדי להביא חידוש וריענון לרדיו הדתי חרדי בישראל. אנו מצפים כי איכות התכנים ומגוון התוכניות שבהם התעמקנו יישארו בלוח שידורי התחנה לאורך כל תקופת הזיכיון, יקרבו את התחנה לקהלים חדשים לצד הישנים, ויצמיחו אותה להישגים חדשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה