תקשורת ומדיה

סמוטריץ' נגד ברק רביד "יהיר ושחצן"

העיתונאי ברק רביד תקף את הרב דרוקמן בעקבות ראיון שהעניק בו קרא לגדעון סער להצטרף לממשלת ימין, רביד אמר עליו שהוא לא מבין את שיטת המשטר בישראל בצלאל סמוטריץ' תלמידו של הרב דרוקמן השיב אש
מערכת ice |  4
סמוטריץ רביד (צילום שריה דיאמנט פלאש 90 ברק רביד טוויטר)
בצל המשבר הפוליטי והממשלה שלא נראית באופק, בימין לוחצים על גדעון סער להצטרף אל ממשלת הימין. מנהיגה הרוחני של מפלגת הציונות הדתית הרב חיים דרוקמן התראיין הבוקר (שני) לאריה גולן ואמר: "אדם יקר ואחראי כמו גדעון סער צריך לוותר על העיקרון שלו למען העם. למען מפלגה ברוח שהוא רוצה שתהיה". ברק רביד פחות התחבר לרעיון שסער יחבור לגוש הימין ומיהר לתקוף את הרב דרוקמן.
 
רביד כתב בחשבון הטוויטר שלו "אני מקווה שדרקומן מבין בתורה יותר מאשר בשיטת המשטר בישראל" יו"ר ימינה, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' לא אהב את הזלזול במנהיג המפלגה וענה לרביד" הרב דרוקמן מבין, כמובן, הרבה מאוד בתורה ולא זקוק לאישור על כך לא שלי ולא של עיתונאים כמו רביד, אבל אם לשפוט לפי ההספק והיקף העשייה, המפעלים וההשפעה שלו ממרום כמעט תשעים שנותיו ואלפי תלמידיו, הוא כנראה מבין גם בעולם המעשה פי כמה וכמה מרביד ועוד כמה עיתונאים יהירים ושחצנים כמוהו."
גם העיתונאי אורן נהרי לא אהב את הריאיון של הרב דרוקמן ובמיוחד את אמירתו "30 מנדטים ניתנו לליכוד – פי 5 ממה שניתן למפלגות אחרות. איך אפשר להגיד שזה לא רצון העם?" וצייץ שהרב דרוקמן לא יודע חשבון, אם כי נראה שהנתונים של הרב דרוקמן נכונים ואכן יש מפלגות שהליכוד קיבל פי 5 מנדטים מהם.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    השחצנות של רביד באה בזכות ליטופי תקשורת השמאל לשקריו . (ל"ת)
    אחוות שקרנים 03/2021/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 3.
    סמוטריץ'? מי זה? למה לצטט אותו? גם הוא מלאך חבלה. (ל"ת)
    א 03/2021/29
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 2.
    רביד תולעת מבחילה (ל"ת)
    טל 03/2021/29
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 1.
    דרוקמן ושמוקמן לא יקבעו. בטח לא סמוטריץ. רק העם!
    Natan Leben 03/2021/29
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אם יש רוב לממשלה אחרת - נפלא! לא טוב לכם? תתפוצצו!
    סגור