תקשורת ומדיה

יונית לוי נעלמה מהמסך, זו הסיבה

יונית לוי, מגישת המהדורה המרכזית של חדשות 12 ואחת מנשות התקשורת החזקות בישראל נעלמה מהמסך, אחרי מערכת בחירות עמוסה בראיונות ומהדורות וראיון אחד זכור במיוחד עם ראש הממשלה נתניהו שעורר סערה, לאן נעלמה יונית?
מערכת ice |  4
יונית לוי (צילום אוליבר פיטוסי פלאש 90)
יונית לוי היא אומנם לא פוליטיקאית אבל היא אחד השמות המזוהים ביותר עם מערכת הבחירות בישראל, גם בבחירות 2021 יונית הובילה שלל מהדורות וראיונות בדרך אל הקלפי כולל ראיון אחד שעורר סערה, הריאיון עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בו אמר נתניהו את  ה"נה נה נה נה" המפורסם.
למרות השמועות שרצו סביב, מגישת החדשות בסך הכול ככה הנראה יצאה לחופשה של חודש לאחר ריבוי מערכות בחירות, כפי רבים מהציבור הישראלי.
השמועות הגיעו אחרי הריאיון עם נתניהו שבאתר וואלה פורסמו שמועות על פיטורין צפויים של יונית, פרסומים שהוכחשו על ידי קשת 12 ונמחקו, אמנם הפרסומים הוכחשו אבל יונית בימים האחרונים בערך מאז הגשת משדר הבחירות לא נצפית באולפני קשת 12, מה הסיבה להיעלמות?
לוי לא מתכננת להתפטר בקרוב ולכן כנראה השמועות על חופשה ארוכה שלקחה המגישה נכונות, לפי השמועות לוי יצאה לחופשה של חודש להתאושש ממערכת הבחירות העמוסה ואולי להתכונן לבחירות חמישיות, כך או כך תגידו שלום לדני קושמרו שיחליף את יונית לא מעט בהעדרה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא מאמינה לאף מילה שלה
    כרמית 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שכתןב למעלה
    סגור
  • 2.
    זבלה
    אסי 04/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נערת ליוי של אחמד טיבי
    סגור
  • 1.
    גרועה
    יהודי 04/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 3
    יפה אני לא סובל אותה קושמרו מגיש בהרבה יותר טוב
    סגור
  • זבלה
    אסי 04/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כלבה של ערבים
    סגור