תקשורת ומדיה

אגודת העיתונאים ל"כאן": "בחנו מחדש את התפטרות מנהל המדיה בערבית"

אגדות העיתונאים מתייצבת לצדו של מנהל המדיה בערבית בתאגיד השידור הישראלי יאסר עטילה שהתפטר מוקדם יותר היום בעקבות חילוקי דעות מול המנכ"ל אלדד קובלנץ. "מנהל מוערך שנלחם לשמור על עצמאות המדיה בערבית" 

אורן שטרנברג |  1
כאן תאגיד השידור הישראלי (צילום ויקיפדיה)
אגודת העיתונאים בירושלים קוראת למנהל המדיה בערבית ב"כאן" יאסר עטילה לחזור בו מהתפטרותו. בהודעה שפורסמה לפני זמן קצר מטעם אגודת העיתונאים נאמר: "מפניות שהגיעו לאגודת העיתונאים ירושלים, מצד עובדי המדיה, חברי האגודה, אנו מבינים שהוא מנהל מוערך שנלחם לשמור על עצמאות המדיה בערבית ולא היסס לעמוד על דעתו המקצועית, דבר שלצערה של האגודה אינו מובן מאליו בתאגיד השידור הציבורי".
בהמשך קראו באגודת העיתונאים לבחון מחדש את התפטרותו. אגודת העיתונאים בירושלים  קוראת להנהלת התאגיד לבחון מחדש את התפטרותו ולפנות אליו בבקשה למשוך אותה.
עטילה נמנה בין עובדי התאגיד שנמצאים בשידור הציבורי עוד מימי רשות השידור, כשמאחוריו עומדות 22 שנים של שירות בשידור הציבורי בו מילא שורת תפקידים עיתונאיים וניהוליים, ביניהם הכתב בשטחים וראש מערכת חיפה והצפון. בתפקידו האחרון ברשות השידור שימש כמנהל הטלוויזיה בערבית. המחלקה בערבית מתוקצבת בלמעלה מ-30 מיליון שקל, ותחום אחריותה כולל את הרדיו, הדיגיטל והטלוויזיה.
הודעת הפרישה של עטילה מהבוקר באה לאחר שבחודשים האחרונים נטען כי מתקיים קרב כיפוף ידיים בינו ובין מנכ"ל התאגדי אלדד קובלנץ שרצה להכפיף את שידורי החדשות בערבית לחטיבת החדשות הכללית בניהולו של ברוך שי. עטילה סבר כי יש להשאיר את שידורי החדשות בערבית תחת חטיבה עצמאית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פשוט מנהל
    דומינו 03/2021/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יאסר הוא מנהל במובנה של המילה ויש לו עמוד שידרה עם חוליות חזקות מאוד וזאת כנראה הסיבה שנאלץ לסיים
    סגור