תקשורת ומדיה

למה ג'ודי מוזס נגד בחירת שירה איסקוב להדלקת משואה?

אשת התקשורת בביקורת על בחירת מדליקי המשואות ביום העצמאות ה-73, שעות ספורות לאחר ההכרזה על בחירתה של שירה איסקוב: "בעבר, רק אנשים שממש תרמו משהו לחברה הדליקו משואות. היום ממש לא כבוד מיוחד להיות ברשימה הזאת"
מערכת ice |  52
ג'ודי ניר מוזס (צילום פייסבוק/ג'ודי ניר מוזס)
לאחר ההכרזה  היום (רביעי) כי שירה איסקוב ושכנתה עדי גוזי שהצילה אותה, נבחרו להדלקת משואה בטקס יום העצמאות הקרוב, ביקורת ראשונה על הבחירה מגיעה מאשת התקשורת ג'ודי מוזס: "ממש לא כבוד מיוחד להיות ברשימה הזאת".
כזכור, שרת התחבורה מירי רגב ושר התרבות והספורט חילי טרופר הודיעו הערב כי שירה איסקוב ששרדה מניסיון הרצח המזעזע של בעלה לשעבר, נבחרה להדלקת משואה בטקס יום העצמאות הקרוב: "במהלך השיקום, בעוד היא מחלימה מפצעיה, החליטה שירה לקום ולהיחשף לציבור הרחב על מנת לעזור לעוד נשים שחיות במעגל האלימות לקום ולעשות מעשה, ולהעלות את נושא האלימות נגד נשים לסדר היום הציבורי", נכתב על בחירתה של איסקוב. 
חוץ מאיסקוב, הודיעו השרים עד כה על בחירת המדליקים בטקס יום העצמאות ה-73 הרב איתן שנרב שבתו נרצחה בפיגוע, של שלומי שבת, ד"ר דרור קידר - מנהל מחלקת הקורונה בבית החולים השרון, רב סרן מאור כהן ואייבי מוזס - יו"ר ארגון נפגעי פעולות איבה. 
ג'ודי מוזס ביקרה את בחירתם וכתבה: "פעם בעבר הלא רחוק רק אנשים שממש תרמו משהו לחברה הדליקו משואות. היום ממש לא כבוד מיוחד להיות ברשימה הזאת". לדברי אשת התקשורת: "בואו נבחן את תרומתם של מדליקי המשואות לחברה ולמדינה שלנו... הכי חשוב שיהיו מפורסמים, תרומתם לחברה? גם המעוז הזה רמוס".
דבריה של מוזס מגיעים שעות ספורות לאחר ההכרזה על בחירתה של שירה איסקוב ושכנתה, מה שמעלה את השאלה: האם הדברים כוונו רק אליה או אל כלל המועמדים?
תגובות לכתבה(52):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 39.
    נכון לא אתם סתומים ומתוסכלים מהאמת
    תומר 04/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שבחורה כמו בחורות רבות מדליקה משואה על זה שחשפה, נחשפה לאחר ניסיון רצח..... בזמן שרבים אחרים תרמו לחברה פי 1000 מאשר הבחורה הזו תרמה בחייה. עד ניסיון הרצח כמה תרמה לחברה ? כלום
    סגור
  • 38.
    גו'די
    יואב 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אשה דוחה ומתוסכלת
    סגור
  • 37.
    גודי את אישה חלשה טיפשה ומנותקת
    Aa 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חכמה גדולה מרגישה חזקה נראה אותך במציאות אחרת ללא הכסף של משפחתך .עולב שכמוך .
    סגור
  • גודי
    ורד 04/2021/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    היתה ונשארה סתומה
    סגור
  • 36.
    מאוד מקומם
    דוד 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני חושב שיש עוד גוונים בקשת שהם חלק מהחברה הישראלית וגם הם ראויים להערכה והערצה אבל את זה לא חדש שאת מתבטאת בצורה לא יפה מבזה סמלי שאוה ומנבלת את פיך על פיך לא ישק דבר זה שאת החונטה של השמאל ולמדת תקשורת את לא השופר של מחשבות הציבור תלמדי לכבד דעות אחרות ולהכיל אנשים אחרים כן כן גם מזרחיים שמקבלים פרסים את כנראה אשכנזיה שקשה לראות את הליכוד שולט אני מבין וכואב לליבך אבל צריך לכבד בכתבה שכתבת את מבזה את שופר והכובע של התקשורת שלך ולא לזה נשלחת לשם לפעמים שינוי תודעה נגד אלימות נשים זה פרס לדמוקרטיה אבל לך קשה להשלים עם זה אז . תלמדי לחיות לצד זה כמו שאת חיית ים סילבן שלום הספרדי
    סגור
  • טען עוד
  • 35.
    צודקת לגמרי!!! (ל"ת)
    שי 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 34.
    תגובה
    הסניס סימה 04/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש צדק בדבריה. אי אפשר להפוך מקרה פרטי, למרבה הטרגדיה, למשהו לאומי שאינו שייך לאנשי מופת שתרמו למדינה
    סגור
  • 33.
    מקווה שהיא לא מרוקאית כי רקב שמה לה עיקרון ל
    היכה הפכה ז 04/2021/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרים לעדה וזה הפך לבדיחה מהלכת, בלי קשר למעשה האמיל והאנושי שנעשה. אבל מבדיקה בן הרוש זה כן מהעדה, אז איזו קופת שרצים את מחזיקה ריקבון שכמוך.
    סגור
  • 32.
    צודקת.
    יקי וולף 04/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודקת !!!! הפרס הינו הערכה על מפעל חיים והתמדה,ולא על אירוע חד פעמי,יהיה אשר יהיה.
    סגור
  • 31.
    נומי נומי ...
    שרה 04/2021/02
    הגב לתגובה זו
    6 2
    ג'ודילה...קטנטונת...לכי לישון, ותשארי במיטה לנצח ..... בשקט.....ששששששש...נומי נומי
    סגור
  • 30.
    יש משהו בדבריה
    יפית 04/2021/02
    הגב לתגובה זו
    4 3
    גם העניין של שלומי שבת. מה עם צביקה פיק ? לו יותר מגיע ממנו, הוא עם עשייה כבר הרבה שנים לפניו , ועם יצירות מופלאות עוד הרבה לפני ששלומי שבת התפרסם...
    סגור
  • 29.
    פישששש איזה כבוד
    כאבתי בגללך 04/2021/02
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בושה לקרוא את נשות ה..y שבכלל מבינות על מה הכבוד לתת לאדם לשאת משואה ביום כזה חגיגי אני יכול להבין באמת ובתמימים שאין ראויה יותר מבין השתיים ש...עדי גוזי הכי ראויה ואין חולקים שעמדה וחירפה נפשה ואף עמדה מול הסכנה בין שתי הניצים שאין יודעים מה קדם למה הביצה או התרנגולת ומה הביא אותו לאבד את שפיותו כך שלא ישתמע מדברי שאני מעודד חלילה אלימות כלפי נשים אך לבטח לא אעודד אלימות נשית כלפי גברים ועוד בזמן שהדברים אמורים להתדיין בבתי משפט על זה נאמר אל תדון אדם טרם תעמוד במקומו ואם כבר לתת מעמד שבאמת ראוי ומכבד יש לתת ללילך שם טוב שאיבדה את שלושת ילדיה על ידי אביהם וחרף כל האלימות והאבלות היא שיקמה את חייה ואף נשאה ולא זו אף ילדה ילדים נוספים ולצד כל זה נרתמה לטובת הקיהלה ומרצה בפני נשים כיצד לנהוג ואיך ניתן לזהות אלימות מקדימה ואיך לרסן את עצמך ולפטור בעיות טרם מאבדים את הנורא מכל אבל מכאן ועד לתת לאישה שחוץ מכמה כאפות וכמה כותרות של התנועה הפימיניסטית להפוך ניצה לגיבורה זה מבזה את המעמד ובטח את הטכס המכובד שדורות של גיבורים אמיתיים חלקו בהם אך אחרי המעמד של לוסי אהריש אין גבול לביזיון.
    סגור
  • 28.
    ומה אם חיילים או אזרחים שמסרו נפשם ?
    סתם אחד 04/2021/01
    הגב לתגובה זו
    6 0
    יש חיילים או אזרחים שעשו מעשים תוך חירוף נפש כדי להציל אחרים כמו למשל רועי קליין ובן זיקרי
    סגור
  • 27.
    הדלקת משואה
    ישראלית נאמנה 04/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 6
    למה היא לא חושבת שצריך ששירה תקבלת הדלקת משואה. אגיד לכם היא משועממת והרבה זמן לא קיבלה במה אז עכשו דרך שירה מקבלת את דרך "המלך" שמחפשת. ועוד איך מגיעה לבחורה הזאת להדליק משואה היא ושכנתה שבגבורה עמדה לעזרתה.
    סגור
  • מחפשת כותרות
    רותי 04/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחפשת כותרות
    סגור
  • 26.
    מה המטרה..על מה הדגש?
    אא 04/2021/01
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סיפורה של שירה אכן מצמרר ואף אחת לא צריכה להיות במקום כזה..אך לפני מקום כזה לשירה היו סימנים של אלימות..נורות אדומות שנדלקו ומה קרה ? מה אנו רוצים לחזק, נשים שהסימנים היו בפניהם תרתי משמע ובחרו להתעלם בשם הזוגיות, בואו נתעורר מהסיפור המזעזע ונבין שמזעזע לא פחות זה לא לגדוע נגעים כשהם מתעוררים, לא לתת רגע אחד יד לאלימות . בואו נחזק אומץ לב ולא השתלשלות עצימת עין ורצון לתקן..אולי שכנתה היא האמיצה שנכנסה לביתה ..לתופת כשחיית האדם עוד היתה שם.
    סגור
  • 25.
    ועוד איך הבמה מתאימה....כנסו
    יולנדה 04/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 3
    בשנה, שנתיים האחרונות הרבה נשים נפגעו ונרצחו. שירה שרדה. היא בחורה עם רוח אנושית חזקה. אם היתה מאבדת שני בנים בצבא כמו מרים פרץ אז כן היית ג'ודי מסכימה שהיא תדליק משואה??? שירה שרדה מכל הנשים. היא סמל
    סגור
  • 24.
    מה המטרה..על מה הדגש?
    אא 04/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סיפורה של שירה אכן מצמרר ואף אחת לא צריכה להיות במקום כזה..אך לפני מקום כזה לשירה היו סימנים של אלימות..נורות אדומות שנדלקו ומה קרה ? מה אנו רוצים לחזק, נשים שהסימנים היו בפניהם תרתי משמע ובחרו להתעלם בשם הזוגיות, בואו נתעורר מהסיפור המזעזע ונבין שמזעזע לא פחות זה לא לגדוע נגעים כשהם מתעוררים, לא לתת רגע אחד יד לאלימות . בואו נחזק אומץ לב ולא השתלשלות עצימת עין ורצון לתקן..אולי שכנתה היא האמיצה שנכנסה לביתה ..לתופת כשחיית האדם עוד היתה שם.
    סגור
  • 23.
    פופוליזים זול.
    יעל 04/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כול כך הרבנ אנשים בחברה ראויים יותר ממנה,כול כל הרבה חיילי צהל שהחלימו מפציעות, על מה ריב בין בני זוג? הזוי!
    סגור
  • 22.
    משואה
    נינה 04/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 3
    ג'ודי צודקת זו לא הבמה המתאימה
    סגור
  • ג'ודי ממש טועה ומטעה.
    משה 04/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 4
    שירה איסקוב, בעצם נכונותה להיחשף ולהירתם לפעול למען נשים חשופות להתעללות, תרמה הרבה יותר מרבים אחרים שנבחרו להדליק משואות. ג'ודי, דווקא כאחת שזכויות נשים הן נר לרגליך, חשבתי שתברכי על בחירתה של שירה ושכנתה.
    סגור
  • 21.
    גם אני חושבת ואפילו בטוחה שהוא ג'ודי צודקת
    עידית בן ששון 04/2021/01
    הגב לתגובה זו
    7 2
    כי שירה איסקוב היא לא תרמה למדינה כלל! וגם אני עברתי כמוה אלימויות פיזיות ומילוליות מצד כל בני משפחתי ומהאנשים שהם מחוצה לה אז מה?! אני לא מושכת צומי כמו שירה איסקוב וכמו שכנתה עדי גוזי שכיבכול הצילה אותה עאלק כי כשאני גם ביקשתי את עזרתה אז היא חסמה אותי בפייסבוק ובווצטאפ ללא סיבה מוצדקת אז ששתיהן תדליקנה משואה???? זאת באמת בדיחת השבוע כי גם אני עברתי וממשיכה לעבור אלימויות מצד הרבה מאוד אנשים ורוצה להחישף לתיקשורת שלא רוצים לחשוף אותי בזה שאני כותבת להם הודעות וזוכה רק להתעלמויות חוזרות ונישנות ??????????????????
    סגור
  • 20.
    גם אני מתגעגעת למשואות לפני רגב של אנשים שתרמו למדינה (ל"ת)
    מתגעגעת למשואות של פ 04/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 19.
    הדלקת משואה
    משה 04/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    גברת מוזס מי את בכלל שתגיבי לנושא הנ"ל זה שאת מגובה בהון שילטון וישנה על ערימות של דולרים תתביישי לך במקום ובעיקר בתור אישה היה צורך מצידך להגיב אחרת ואו בכלל לא כגבר אני בז לנשים כמוך שהשתן עלה למח כל העולם נילחם בתופעה של אלימות כנגד נשים ומה ששירה עשתה בחשיפה היא עוררה גל בכלהעם על התעוזה לצאת לתיקשורת אל תישכחי שמחר זה עלול לקרות לך ולקרובים אלייך ואחר כך ניראה מה תעשי חוץ מלהציף את עיתון ידיעות שום דבר ויפה שעה אחת קודם תקני את העוול שאת עושה יום טוב.
    סגור
  • 18.
    לגמרי צודקת!
    ללא שם 04/2021/01
    הגב לתגובה זו
    5 4
    עם כל הכבוד לשירה ולשכנתה האמיצה, זו אינה סיבה להדליק משואה. בקצב הזה כל נפלט ריאליטי יזכה להדליק משואה. אבל אני לא מצפה ממירי רגב ליותר מזה. אז זה מה יש.
    סגור
  • הדלקת משואה
    אלה 04/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני מסכימה עם ג'ודי, לא כל מי שמפרסם ראוי להדליק משואה
    סגור
  • משואה
    משה 04/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מעניין אם זה מישהו מהשמאל שנותנת לשירה אם הייתם מעיזים להגיב היו קוטלים אתכם קצת פירגון לא יזיק תתביישו.
    סגור
  • 17.
    נכון מאד
    רבקה 04/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 3
    כנראה שלא מצאו אנשים שתרמו למדינה ולחברה אז מחפשים ברשתות החברתיות.
    סגור
  • 16.
    משואה
    יענקלה 04/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פעם רק אנשים שהיה להם משהו חשובלהגיד כתבו. היום כל שמוק מתבטא
    סגור
  • 15.
    בדיחה ותת רמה
    בדיחה 04/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בדיחה ותת רמה ממשלת חלם בת האמא של החלם. בושה וחרפה!!
    סגור
  • 14.
    פופולריות זולה מתאים לאג'דנה של רגב
    אוהד 04/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל כך נכון , צריך להיות (עם כל הצער וההבנה ) אב שכול , נכה ונפגע איבה , פצוע צהל , נפגעת מאלימות נגד נשים בכדי להיות ראוי להדליק משואה , איפה אנשי העשיה שתרמו למדינה ולחברה ? זה כל כך מתאים לרגב ללכת על האג'נדה הזו כשטרופר נגרר אחריה .
    סגור
  • משואה
    משה 04/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ונו שירה איסקוב לא ניפגעה באלימות נגד נשים היא ניפגעה אנושות וזה פגיעה חזקה בנפש אבל היכן הפירגון על התעוזה להחשף מאחל לכל הקוראים שהגיבו בשלילה שלא תגיעו למצב הזה ואז ניראה איך תתמודדו תתביישו לכם.
    סגור
  • 13.
    גודי
    נינה קציר 04/2021/01
    הגב לתגובה זו
    4 2
    צודקת גודי.עם כל הצער עם מה שקרה לשירה,על מה בדיוק מעניקים לה את הפרס? יש מספיק אנשים אשר תורמים למדינה ומגיע להם הפרס
    סגור
  • 12.
    ג'ודי צודקת בכל מילה
    יעקב 04/2021/01
    הגב לתגובה זו
    5 1
    חבל שהפכו טקס כל כך יפה וחשוב לתוכנית ריאליטי פוליטית, נכון ששירה העלתה נושא מאוד חשוב לכותרות ואני כמובן מאחל לה החלמה מלאה ומהירה, אבל מה בין זה להדלקת משואה? למה אותו רב שלקח בחוסר אחריות את הילדים שלו לרחוץ באיזה בור מים בשטחים צריך להדליק נשואה? מה הוא תרם לחברה בזה שסיכן את משפחתו? אם לא היה נוהג בחוסר אחריות לא היה מאבד את הילדה היקרה שלו. לא בכל דבר צריך לדחוף השקפות פוליטיות.
    סגור
  • 11.
    אשת תקשורת....
    שמעון ש. 04/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ממתי קוראים "אשת תקשורת" לזונה?
    סגור
  • 10.
    מגיע לה שתדליק
    יוסף 04/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 3
    למה רק לאנשים מורמים מהעם מגיע להדליק ולאנשים פשוטים לא .גודי גאוותנית אשה סרוחה כמו השורשים שלה מי היא בכלל זאת שפירקה תבית שלה הייתי אומר שלגרושות לא ניתן להדליק .והיא אחת מהם חוצפנית למה מה היא חושבת את עצמה מה היא תרמה למדינה מאחל לה שתקבל מה ששירה קיבלה
    סגור
  • 9.
    ג'ודי תיגשי מיד לבדיקות מרגיש לי משהו לא טוב עובר עליך
    דודי 04/2021/01
    הגב לתגובה זו
    5 5
    וגם ככה לא התחלת גבוה. אדם עשיר וחזק כמוך לא יבין חלש ועני, ואת שקיבלת הכל על מגש של כסף ובעל פאפי חמוד לא תצליחי לעולם להבין את נושא הדלקת המשואה
    סגור
  • 8.
    הדלקת המשואות הפכה לבדיחה
    נמרוד לוחם הצדק 04/2021/01
    הגב לתגובה זו
    6 0
    בזכות מירי רגב כל אחד זוכה להדליק משואה
    סגור
  • 7.
    רק בגלל שניצלה מרצח?מה עם רוזנשטיין?ניצל משבעה נסינונות
    ישראלי 04/2021/01
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ואולי כל מי שניצל מתאונת דרכים?גם בתחום סמכותה של מירי רגב המטופשת.
    סגור
  • אתה אמיתי?
    א. 04/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הקשר בין שירה איסקוב למפיונר רוזנשטיין?
    סגור
  • לא. בגלל נסיון הרצח, אלא בגלל הגברת המודעות להתעללות בנ (ל"ת)
    וויו 04/2021/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • ווואו ועכשיו עם הגברת המודעות נחסכו חיים רבים
    תומר 04/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעלים מתעללים או כאלה שיחטפו קריזה משטויות של אישה או סתם לא יכו/ינסו לרצוח
    סגור
  • 6.
    קנאית
    שרון 03/2021/31
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הכל מקנאה....זה כבוד גדול והכי מגיע לשירה.
    סגור
  • 5.
    שירה היא גיבורה
    ענת 03/2021/31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הרבה יותר מסופר דגול. תחשבו של הבת שלכם או אחותכם הייתם במצב שלה ותפסיקו להיות שיפוטיים.
    סגור
  • 4.
    זמרים,כוכבים,מפורסמים,עצוב מה שנהיה מהטקס המרגש של פעם (ל"ת)
    איפה הטקס הנפלא שהיה 03/2021/31
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 3.
    מסכימה אתה לגמרי. בחירות פופוליסטיות. עלוב. (ל"ת)
    מירי 03/2021/31
    הגב לתגובה זו
    12 1
    סגור
  • 2.
    המשואות הפך לריאליטי ויאייפי של סלבס.ממש גיא פינס (ל"ת)
    ריאליטי משואות 03/2021/31
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 1.
    צודקת! עם כל הכבוד לאיסקוב גם אני לא הבנתי מה הקשר (ל"ת)
    צודקת 03/2021/31
    הגב לתגובה זו
    17 1
    סגור
  • איזה עלובה
    י 04/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 4
    יש קשר. קנאית ועלובה
    סגור
  • המדינה בידיים של חמורים (ל"ת)
    גילה 04/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • את צודקת
    רעות שטרן 04/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    צודקת במאה אחוז
    סגור
  • תגובהצו
    מלי 04/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודקת מאוד
    סגור