תקשורת ומדיה

משחק זיכרון: הגיימרים בישראל למען המודעות לפוסט טראומה

קמפיין חדש שיעלה לקראת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל מזמין את הציבור לשחק לצד הגיימרים הגדולים בארץ ולחוות את המציאות הכואבת של פוסט טראומה. מארגני הקמפיין: "בחרנו בגיימינג כי זה תחום שמהווה מפלט לנפגעים"
מערכת ice | 
קמפיין ליום הזיכרון (צילום מאגר התמונות)
לקראת יום הזיכרון עולה קמפיין פרו בונו יחיד מסוגו להעלאת המודעות לנפגעי פוסט טראומה. הקמפיין ביוזמת חברת התוכן the point בשיתוף עם עמותת "שומר אחי", הפועלת להעלאת המודעות לנפגעי פוסט טראומה. במסגרת הקמפיין ישחקו מיטב הגיימרים בישראל בשלל משחקי רשת, אל מול העוקבים הרבים שלהם.
המשחקים יערכו במתכונת מעט שונה, ובמהלכם ישחקו המתמודדים באמצעות שלטים שבורים או כאלו ששינו את  פעולות המקשים, דבר המקשה עליהם לשחק ונותן מראה אל הקושי אותו סוחבים הלומי הקרב ונפגעי הפוסט טראומה. באמצעות המהלך מקווים המארגנים לחדד את המסר שהינו האתגרים היומיומיים עמם מתמודדים נפגעי הפוסט טראומה.
המשחקים יערכו בשבוע הראשון של חודש אפריל, 4-10/4/21,  בשיתוף הגיימרים המובילים והידועים בישראל, ביניהם רעות אריה "QueeNiki" שמתמודדת באופן אישי עם PTSD,  שלומי ואייל בן עטר "המרתף" ושי בן בסט " מר שיבולת". המארגנים מזמינים את הקהל הרחב לקחת חלק ולהתגייס למען המטרה.
יעקב סמיט מנכ"ל עמותת שומר אחי: "לצד הפחד והדיכאון קיימת המורכבות בהתמודדות מול מצבים חדשים בחיים ללא כלים מתאימים. ננסה להמחיש ולו במעט את המורכבות בהתנהלות היומיומית של לוחמים עם פוסט טראומה".                                                       
שני לוי, משנה למנכ"ל the point: "ההחלטה לבחור בפלטפורמת הגיימינג להעלאת המודעות והעברת המסר של הקמפיין  הייתה טבעית מבחינתו. תחום הגיימינג בעולם ובישראל בפרט, נמצא במגמת עלייה בקרב אנשים מכל הגילים וכל שכבות האוכלוסייה ומהווה אסקפיזם טהור מהדברים שמטרידים אותנו ביום יום. כך עשו גם לא מעט נפגעי פוסט טראומה, ומצאו בו מקום מפלט. שמחנו לגלות כי החיבור בין העולמות השונים ריגש את כל מי שנטל חלק במהלך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה