תקשורת ומדיה

ג'ודי מוזס נגד בחירת איסקוב להדלקת משואה: "מייצגת את חולשת הנשים"

שירה איסקוב? "מייצגת את חולשת הנשים ולא את חוזקן", עדי גוזי? "עשתה משהו שכל אחד אחר היה עושה", ג'ודי מוזס ממשיכה בקו התקיף נגד בחירת מדליקי המשואות: "היום ממש לא כבוד מיוחד להיות ברשימה הזאת"
מערכת ice |  72
גודי ניר מוזס ושירה איסקוב (צילום צילום מסך YNET פייסבוק גודי)
אשת התקשורת ממשיכה גם השבוע במתקפה על בחירת מדליקי המשואות, גם נגד בחירתן של שירה איסקוב ושכנתה עדי גוזי שמסמלות את המאבק באלימות לנשים ובעזרה הדדית בין נשים.
כזכור, כבר שבוע שעברה ביקרה ג'ודי מוזס את הבחירה בשירה איסקוב, כמו גם בבחירות הנוספות של השרים רגב וטרופר וכתבה: "פעם בעבר הלא רחוק רק אנשים שממש תרמו משהו לחברה הדליקו משואות. היום ממש לא כבוד מיוחד להיות ברשימה הזאת, בואו נבחן את תרומתם של מדליקי המשואות לחברה ולמדינה שלנו הכי חשוב שיהיו מפורסמים, תרומתם לחברה? גם המעוז הזה רמוס".
למרות הביקורות על דבריה, המשיכה מוזס גם היום בקו התקיף. בריאיון לגלי ישראל הבוקר (ראשון) אמרה אשת התקשורת על בחירתה של שירה איסקוב כי היא "אולי מייצגת את חולשת הנשים ולא את חוזקן". על שכנתה עדי גוזי שהגיעה לביתה להצילה, אמרה מוזס: "עדי גוזי? עשתה משהו שכל אחד אחר היה עושה".
מוזס הבהירה שאינה מזלזלת באיסקוב וגוזי אבל יש לה ביקורת על בחירת מדליקי המשואה עצמם ועל פועלם: "אני חלילה לא מזלזלת בהן, אבל אני רוצה שיתנו להדליק משואה למי שעוזר לעשרות שירות איסקוביות" אמרה בריאיון לפתחי וזמרי.
יש לציין כי חוץ מאיסקוב, הודיעו השרים עד כה על בחירת המדליקים בטקס יום העצמאות ה-73 הרב איתן שנרב שבתו נרצחה בפיגוע, של שלומי שבת, ד"ר דרור קידר - מנהל מחלקת הקורונה בבית החולים השרון, רב סרן מאור כהן ואייבי מוזס - יו"ר ארגון נפגעי פעולות איבה.
תגובות לכתבה(72):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 66.
    ההסבר לתגובה של גודי
    אורנה 04/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מבחינתה טקס הדלקת המשואות זה רק מי שמייצג אותה ואת משפחתה ולא את עם ישראל . אני בטוחה שיש לה פרופיל במגירה של מי צריך להדליק וכמובן שלא עוזר שאת הבחירות של המדליקים עושה מירי רגב שלא משנה מה היא תעשה זה לא ימצא חן בעיני גודי. הכל פוליטיקה ואגו
    סגור
  • 65.
    ג׳ודי במצוקה נוראה ,והיא זועקת לעזרה
    זיגמונד 04/2021/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    האישה זקוקה לתשומת לב שהיתה לה בעבר,לאחר שירדה מהבמה בעקבות פרשת סילבן שפגעה באגו שלה.היא גם לא מוזמנת יותר לאולפנים,וגם במישור האישי אין לה ביקוש בשוק
    סגור
  • 64.
    מעניין כמה סילבן היה ממלכתי !!!!
    משה 04/2021/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ועוד רצה להיות נשיא חחחח
    סגור
  • 63.
    היא צודקת . אישה חזקה לא נשארת עם גבר אלים
    מישהי 04/2021/05
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אישה חזקה מזהה מהר גבר אלים ובורחת ממנו . אביעד הרביץ לה בעבר וקבע לה מה ללבוש ומה לעשות והיא המשיכה להיות בקשר איתו אז מבחינתי היא ממש לא חזקה . ועדי עשתה מה שכל בן אדם אנושי היה עושה במקומה
    סגור
  • 62.
    לא מבין את הג' ניר מוזס פשוט לא מבין
    שמעון 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יש לפעמים מצבים שבומאדם צריך להיות עניו לא שיפוטי ולא בקרותי חבל שהגב' ניר מוזס לא יודעת זאת. חבל.
    סגור
  • טען עוד
  • 61.
    ג'ודי
    דודו 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך נותנים במה לטיפול כמו ג'ודי , מי שחשוב מי היא ועל סמך מה היא מגיעה לכל חור . פשוט בושה !!!
    סגור
  • 60.
    יש דברים בגו
    מיה 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הדלקת משואה אמורה להעלות על נס מיזמים , פילנתרופיה, התנדבות, תרומה לתרבות הישראלית וכו.. למען הכלל. לשירה איסקוב היקרה, מגיע שיקום מהמדינה על כל המשתמע מכך, לעדי גוזי מגיע צל"ש על גילוי אזרחות טובה ממשטרת ישראל. רוצים להעצים נשיות, ישנה יחידת 'חובשות'( איחוד הצלה) שמטפלת בקורבנות תקיפה מינית ובמיוחד עבור נשים אשר מתוקף תרבותן/ מצפונן מעדיפות להיות מטופלות בידי נשים.
    סגור
  • 59.
    צודקת
    רונית 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ג'ודי מוזס ניר צודקת. יש זילות בבחירת מדליקי המשואות. לא רק לגבי איסקוב.
    סגור
  • 58.
    צודקת
    רונית 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ג'ודי מוזס ניר צודקת. יש זילות בבחירת מדליקי המשואות. לא רק לגבי איסקוב.
    סגור
  • 57.
    ג'ודי - יותר מזה שאת רעה את פשוט טיפשה (ל"ת)
    אמנון 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 56.
    מדליקי המשואות
    גברת 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני מסכימה עם גודי מוזס.מדליקי המשואות צריכים להיות אנשים שתרמו לחברה במשך שנים.דוקטור דיקר זה נכון.שלומי שבת משמח אנשים כבר שנים רבות.הבעיה שמי שמחליט זו מירי רגב.האדם האחרון שמתאים לתפקיד הזה.מקווה שבקרוב היא תוחלף.כך תבוא גאולה לישראל.
    סגור
  • 55.
    גודי
    משה 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד שלא ימליצו עלייך כולם לא מתאימים
    סגור
  • 54.
    Sheet on ur face judi (ל"ת)
    גוסי 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 53.
    בעעעע
    לאו 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בכל פעם שאני רואה את ההיא עם השיער האדום יש לי בחילה
    סגור
  • 52.
    ג'ודי קנאית. לא סופרים אותך.
    סוזאן 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ג'ודי קנאית. את לא משפיענית ודי לשטויות שלך.
    סגור
  • 51.
    ג'ודי ניר מוזס גדלה עם כפית זהב איך יכולה להבין?
    אנונימי 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אם הבת של גברת מוזס היתה עוברת את מה שעברה שירה איזקוב לא היתה מגיבה בצורה שפלה שכזו. לעדי ולשכנתה עלו והצליחו.
    סגור
  • 50.
    חשיבה אמיצה
    צדק תרדוף 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איך מיד כולם מתנפלים על ג'ודי מוזס.היא בעצם צודקת למרות שזה לא פופולרי בימים אלה.הבחירה ב 2 הנשים הללו היא פופוליסטית נובעת משיקולים פוליטיים של השרה רגב.הראדונה קורבן להתעללות גברית והשנייה שכנתה שנחלצה לעזור לה כשכנתה.מהן תרמו לחברה בישראל? מה נשים יכולות ללמוד מהן ? הבחירה בהן היא זילות הטקס ואין לי שום דבר נגדו.אני יכול להזדהות עם מצוקות.אבל הן לא צריכות לקבל את הכבוד שניתן על מפעל חיים.אז התגובות כאן הן פוליטיות ואמוציונליות כנגד מוזס אך הן בהן שום תגובה ראויה לוויכוח לגיטימי
    סגור
  • 49.
    משפט
    עירית 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משפט אומלל מיותרת....וחצוף
    סגור
  • 48.
    מיותר
    יצחק נח 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מצדיק שום אלימות בכל המיגזרים בצורה גורפת להדליק משואה מכבדים לטעמי אדםשנתן לחברה נותן דוגמה אישית ולא אדם שנפל קורבן לאלימות איבדנו את השכל הישר
    סגור
  • 47.
    דעה אומללה ומיותרת (ל"ת)
    עירית 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 46.
    למה את את מייצגת? אולי את הספארי
    ליאור 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לכי לעזאזל, מטומטמת
    סגור
  • 45.
    דווקא מחבבת את ג'ודי. שירה שרדה שואה פרטית. ורמת לי להק
    המממ 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שירה מלכה סמל ענקית ששרדהאת השואה הפרטית שלה. ג'ודי - דיבור מזעזע
    סגור
  • 44.
    צודקת
    אלי ממוקה 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צודקת .את נולדת עם ערימות של כסף.ובעל לפלף.מוגנת מאלימות.שקועה במיליונים.
    סגור
  • 43.
    י א
    אזרח 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכון למה נבחרה להדליק מה אין נשים במעמד יותר רם יותר מעניין בושה
    סגור
  • 42.
    איסקוב מניפולטיבית ודוחה , וגם גודי צודקת
    איל 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תרבות ה pc המחורבנת משתלטת על המ6דחנה
    סגור
  • 41.
    בדרך כלל אינני מסכים עם ג'ודי... הפעם כן
    רפאל 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    העלאת משואה מצביעה על תרומה של משיא המשואה לחברה . לא על עצם היותו קורבן אלימות. האם נכה תאונת דרכים גם ישיא משואה. משפחות שכולות תרמו את היקר להם מכל וקדם לכך חינוך לערכים. סליחה.... שירה היא קורבן לאלימות מתועבת, שעובדת על שיקום חייה. לעומת זאת לשכנה בהחלט מגיע, על אומץ ואכפתייות מהזולת תוך סיכון משמעותי.
    סגור
  • 40.
    לשם שינוי
    לי 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פעם ראשונה כמדומני שאאלץ להסכים איתה כולי צער על שירה אבל הזכות להדליק משואה הינה קדושה ושמורה לתורמים לחברה באופן שמעודד חיוביות ומעשים טובים ואין לה מקום להאדרת קורבנות בלי להיכנס לפרטי המקרה מצער הדלקת המדורה צריכה לשמש מגדלור של אור ומודל לחיקוי והשראה שאין במקרה הזה סורי , אפשר וצריך לעודד את דירה במקומות אחרים , כאן יש החטאה עצומה
    סגור
  • 39.
    חח
    חח 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צודקת, פעם הבאה יקחו שורדי קורונה להדוקת משואות
    סגור
  • 38.
    צודקת
    משה 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כל מילה בסלע
    סגור
  • 37.
    תעופי כלבה את יותר גרועה מכלב. (ל"ת)
    דוד 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 36.
    חולת נפש לכי תחפשי לך חיים. (ל"ת)
    רון 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 35.
    צודקת.
    אנונימי 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה בדיוק תרמה שירה איסקוב למדינתנו מלבד כמה כותרות בעיתונים אחרי הכול היא לא עשתה שום דבר וסך הכל הייתה קורבן לתקיפה אחזקות אך לא מעבר לזה את תואר הגיבורה והדלקת משואה תתנו למי שבאמת מגיע לו כגון נכי צה''ל והורים שכולים שבאמת עשו משהו.
    סגור
  • 34.
    צודקת
    אלי 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    8 1
    לא רק מהסיבה הזו איסקוב פגעה בבעלה בלי סוף וצריך לנסות להבין למקרים הבאים חלילה שגם לגבר יש רגשות ולא צריך להעליב להגיד לא תראה את הילד שלך אף פעם ואם זה היה הפוך כל עם ישראל היה אומר מתעלעל נפשית גם לגבר יש, רגשות אנחנו הגברים מתנגדים לכל אלימות והוא צריך לשבת שלושים שנה אבל איסקוב לא תמימה אנחנו תמימים
    סגור
  • 33.
    מגעילה ודוחה
    אליה 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    6 5
    אישה פח אשפה אפילו לא שווה תגובה, נהייתה כלומניקית חסרת פרסום, אז היא מנסה להיכנס חזרה למודעות
    סגור
  • 32.
    מוזס
    אזרח 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 6
    מי זאת הג'ודי מוזס בכלל? למה צריך להתייחס אליה בכלל. סתם..... הבחירה מצויינת
    סגור
  • 31.
    ג'ודי מוזס
    שרי 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    2 7
    אולי ביגלל "ששכחו" להודיע לך שאת מדליקה משואה ולכן קשה לך לפרגן לאחרות? אולייייי???, כמה שאת טיפשה
    סגור
  • 30.
    רגשי נחיתות !!!!מכוערת ודוחה !!! (ל"ת)
    צמה 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    5 6
    סגור
  • 29.
    משואה בחג
    גוזף 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 4
    די גב מוזס היא גיבורה שנצלה בנס מאיש גס רוח .מצדיעים לה ולשכנה היקרה
    סגור
  • 28.
    מציע למולנר
    דוד 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לתת למולנר להדליק את הקרציה הזאת ויהיה כאן שקט,
    סגור
  • 27.
    אחד הרגת,והשני ברח
    דוד 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 6
    משעמם לך מרוב שפע של כסף לא מוצאת את עצמה,מזל ששלום ברח לפני שהיה מיסתבך איתך,אלצהימר אצלך רק את לא מודה באמת,תני גז משפחת ערפדים מוצצי דם
    סגור
  • 26.
    איך את יכולה לקרוא בכלל לעצמך אישה או בת אדם
    פיטוסי 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 5
    אישה מחורבנת ורעה ואטומה לסבל האחר .שירה איסקוב חזקה נפשית מה שאת לא תוכלי להיות כל חייך . בחורות במצבה לא רוצות להמשיך לחיות וסוגרות את עצמם מהעולם.אמן שיקרה לך מה שקרה לשירה ונראה איך תתמודדי אישה קטנה ועלובה
    סגור
  • 25.
    מה אתם לא מבינים? היא ראויה להדליק גם 100 משואות
    ליאור 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    5 5
    אלפי נשים סובלות מאלימות על בסיס יומי אבל מתחבאות ומתביישות. שירה איסקוב ראויה להדליק 100 משואות כי היא לא התחבאה ולא התביישה ועמדה מול כל העולם וצעקה את הצעקה שלה. אני משוכנע שהיא עשתה שירות למלחמה באלימות נגד נשים יותר מכל מה שג׳ודי עשתה או תעשה כל חייה. לצערי החברה הישראלית כולל חלק מהמגיבים לכתבה הזאת הם אנשים דוחים שנהנים להשמיץ ולפגוע אבל אחרי מה שהיא עברה אני בטוח שגם הפוסטים המטנפים והמטונפים לא ישפיעו עליה והיא תעמוד זקופה בהר הרצל ותשמיע את קולן של אלפי נשים שקולן לא נשמע
    סגור
  • 24.
    משואה
    אזרחית 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ליבי ליבי עם שירה איסקוב וזו העצמה נשית!!! אבל ג’ודי צודקת הדלקת משואה הוא עניין של עשייה רבת שנים מבחינה חברתית כלכלית וכדומה!!! חיפשו למי לתת פרס ישראל / משואה יש לי מועמד ראוי בהחלט מדי צרפתי מה דעתכם??? ושוב זה לא נגד שירה ההפיך הוא הנכון!!!
    סגור
  • 23.
    חולשה נשית????
    המומה 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    4 3
    כמה אטומה את יכולה להיות? חשוב להעלות את הנושא והן עשו ועושות המון לנושא. ואת חוטאת בשפתייך.
    סגור
  • 22.
    אין שכל אין דאגות
    אבי 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 5
    הלוואי שהיו עוד נשים חזקות כמו שירה ולא מפגרות כמוך שנולדו עם כפית זהב בפה
    סגור
  • 21.
    מוזס
    ציפי 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 6
    אדם שכמותך מה לא תעשי בשביל כותרת
    סגור
  • 20.
    ל כ י - ר ו ח י י - Go ????????????????
    חני מהדרום 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    2 4
    קנאית נמאסת??
    סגור
  • 19.
    צודרקת
    יוסף 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    3 3
    היא חזקה !!! כמה היו לה ? ניר. מוזס. שלום. ההוא מחקירות נתניהו. ומי עוד ? זו חזקה !!! כמו פרה !!!
    סגור
  • 18.
    צודקת 100% (ל"ת)
    אברהם 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • 17.
    חסרת מהות
    אסף יוסף כהן 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 3
    תתביישי לך חסרת מהות ערכים והבנת החיים.במקום לפרגן כרגיל שנאת חינם .פיכסה.
    סגור
  • 16.
    מוזס
    אבי 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    2 5
    האהבלה שוב מצייצת. טיפשות וחבל שבה לא העללו
    סגור
  • 15.
    חולת נפש
    איציק 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    14 5
    קנאית
    סגור
  • 14.
    אני יודעת
    סמדר 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    3 4
    בטח ג'ודי חושבת שהיא היא ראוייה להדליק את המשואה. וזה שהיא מכמה את שירה, שירות איסקוביות זה בכלל ממש נורא
    סגור
  • 13.
    צודקת . היא כמו הילד שמתריע שהמלך עירום (ל"ת)
    מיכל 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור
  • 12.
    גודי מוזס
    בתי 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    2 5
    גודי אוי כמה אהבלית ומטומטמת בא לי להקיא עליך הקינאה שלך בנשים הוציאה ממך רק את הרוע שבך כמו משפחתך איך סילבן שלום חי עים בהמה כמוך עכשיו בטח. את מבינה כמה הוא בגד בך ישרלולה
    סגור
  • 11.
    גודי
    מצליח 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 5
    גוזי ניר מוזס. את חתיכת בהמה. תתביש לך כל המדינה רעשה והזדעזעה מהסיפור את תמותי רווקה זקנה לבד לאחר שסילבן עזב אותך לטובת עוזרת הבית התחלת להתחרפן ומחפשת צומי לכי לצער בעלי חיים וקחי לך כלב שעשועים
    סגור
  • 10.
    גודי
    משעני 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    5 3
    עשו יותר מידיי רעש ואנחנו לא יודעים כמה היא תרמה למה שהיגיע לא מצדיק את המעשה אבל די מספיק צודקת מוזס
    סגור
  • 9.
    ג'ודי האמיצה
    חנו 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    95 7
    כל הכבוד לג'ודי שיוצאת מול הזרם הרגשני המוגזם , ואומרת את מה שלדעתי הוא אמת .
    סגור
  • כול הכבוד על כמות הלייקים שקיבלת 91 לייקים שברת שיא
    אשכול 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אף אחד לא קיבל פה 91 לייקים שברת שיא, ואתה צודק אני גם חושב כמוך וכמו ג'ודי מספיק עם הרגשנות יתר הזאת זאת לא סיבה להדליק משואה
    סגור
  • אמיצה????
    מאי 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 4
    נגד איזה זרם? לא לרצוח נשים?????
    סגור
  • 8.
    התייחסות לגב מוזס
    גאולה לוי 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    2 9
    אני המומה מתגובתך לבחירת שירה איסקוב לעדי גוזי להדליק משואה. ראשית,תהיי כנה לא כל אחת היתה עושה מעשה של עדי גוזי.נראה לך כזה פשוט.כמה פעמים אנשים שומעים צעקות ולא עושים כלום!!!כל אחד חושב שזו עוד מריבה בין בני זוג ולא רוצים להתערב. אני מסכימה שזו השאיפה שכל אחד יעשה את המעשה של עדי ,אבל לכ כילם איכפתיים ואמיצים כמו עדי גוזי. בנוגע לשירה,היא בהחלט מודל לחיקוי ,לנחישות ולמסר שאותו היא מעבירה להרבה מאוד נשים שסובלות בדיוק כמו שהיא סבלה. בהחלט הן ראויות!!!
    סגור
  • . כל כך מיותר הדיון הזה. קשת לב. (ל"ת)
    טל 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 7.
    אויי כמה את גברת מוסזז מטומטמת!!! (ל"ת)
    דוד 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    6 18
    סגור
  • 6.
    יש משהו המה שניא אומרת
    אורלי 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    5 3
    אם כבר היתה צריכה להדליק אחותה של אחת הנרצחות ששכחתי את שמה לצערי, שהיא פועלת ללא לאות למען אלימות נגד נשים
    סגור
  • 5.
    משואה?
    ש 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    28 2
    גודי מסכימה עם כל מילה
    סגור
  • 4.
    גם אם יש קורטוב של אמת ברעיון עצמו. כ"כ לא חכם
    משה 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    1 2
    להשמיע את הדברים לאחר שנבחרו
    סגור
  • 3.
    צודקת
    ג’ודי 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    22 0
    הדלקת משואות אינה תוכנית ראליטי!
    סגור
  • 2.
    את באמת לא כבוד למדינה הזו
    ישראל 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    7 4
    האחרונה שיכולה להטיף מוסר זו את. אשה שמונעת משנאה ותסכול עקב כישלון אב ילדיה בפוליטיקה. ומשנאה עזה לראש הממשלה. ששינאתה משפיעה על דבר טוב שקורה במדינה.
    סגור
  • 1.
    הדלקת משואה איננה הופעה בסטרפלס בתצוגת אופנה. (ל"ת)
    הפעם ג'ודי צודקת! 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור
  • קצת חמלה
    שרה 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    5 4
    אם כי קצת חמלה ורגישות לא תזיק.
    סגור
  • שירה איסק
    שילה 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אם היא היתה בקבר היום, כמו מיכל ומאיה ז"ל הייתם מהללים. את זכרה ומנחמים על מותה? זה לא מובן מאליו שדרגה ושעדי הצילה אותה. ראה כל המקרים השכנים שמעו ולא התערבו
    סגור
  • לא נורא פחות אחת קווקזית בחיים יותר טוב לכל העולם
    אור 04/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שלא רצח אותה המטומטם.
    סגור