תקשורת ומדיה

יאיר נתניהו נגד סגל והתקשורת הדתית: "ראו שפיכות דמים ושתקו"

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, תוקף את פרשן חברת החדשות, עמית סגל, שקבע כי מי שיקבע את הרכב הממשלה הוא בנט: "סוגדים לו", ויצא נגד התקשורת הדתית: "ראו את מסע הציד נגד נתניהו ושתקו כדי לא לאבד את הפרנסה"
מערכת ice |  6
בנו של ראש הממשלה במתקפה חריפה היום (שלישי) נגד התקשורת מהמגזר הדתי, כחלק מעימות עם פרשן חברת החדשות עמית סגל: "רואים ושותקים כדי לא לאבד את הפרנסה".
סגל בכלל התייחס להחלטת הנשיא ריבלין להביא את המנדט להרכבת הממשלה ליו"ר הליכוד נתניהו, וכתב: "נתניהו קיבל את המנדט, אבל האיש שיקבע פה הוא נפתלי בנט. מה פשר יחסיו עם נתניהו? מה מניע אותו? האם הוא מסוגל ללכת עד הסוף?", והוסיף כי ירחיב על כך בפודקאסט של חדשות 12.
נתניהו הבן הגיב על קביעתו של סגל כי מי שיקבע הוא בנט וכתב: "מעניין אם אתם תפסיקו לסגוד לו רק שהשופל יעלה על הבית של אבא שלך...", וסגל השיב לו: "השופל כבר עלה על תשעה בתים בעפרה לפני שלוש שנים".
יאיר נתניהו לא עצר את כעסו והוסיף: "ואני אנצל את ההזדמנות הזאת להגיד עוד משהו. בתנ"ך כתוב ״לא תעמוד על דם רעך״. וזה בדיוק מה שהעיתונאים הסרוגים של הבראנז׳ה עשו ב5 שנים האחרונות!".
מה הסיבה לכעסו של נתניהו הבן על התקשורת הדתית? לדבריו, "ראו את תפירת התיקים, את השפיכות דמים שעושים לנתניהו ולסביבתו, את מסע הציד - רואים ושותקים, כדי לא לאבד את הפרנסה". נתניהו הבן הוסיף שאינו מדבר בהכרח דווקא על עמית סגל: "לא מדבר עליך ספציפית".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    איש מסכן שכל ציוץ שלו מרגש אתכם. למה? (ל"ת)
    אריק 04/2021/06
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 5.
    משפחת פשע! (ל"ת)
    עבריינים 04/2021/06
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 4.
    יאיר נתניהו
    גולדי 04/2021/06
    הגב לתגובה זו
    5 1
    שמתם תמונה של אבנר ולא של יאיר. לעצם העניין. מרגע שהמנדט עבר למשפחת בלפור הם התחיל שוב לזמר. חבל היה לנו קצת שקט
    סגור
  • 3.
    אין צורך לדאוג
    אריה 04/2021/06
    הגב לתגובה זו
    7 1
    צודק הג'וניור שכותב שהעיתונים "הסרוגים" חוששים לפרנסתם. לג'וניור, לעומת זאת, אין דאגה כזו כי אנחנו, עם ישראל, מפרנס את, מאכיל אותו, משלם לשומר ראשו, כל זה עבור כלומניק, אוכל חינם שלא עבד יום לפרנסתו. עם ישראל דואג לך, יבחוש בן שלולית "על מלא"
    סגור
  • 2.
    יפה שיאיר מוצא זמן לכתוב... בין כל תביעות הדיבה
    דין צ'מנסקי 04/2021/06
    הגב לתגובה זו
    11 1
    רק אל תשכח לסדר את החדר כשאתה מסיים עוד ערב מהנה מול חדשות 12, נבחרת החדשות המנצחת של ישראל.
    סגור
  • 1.
    חה חה חה: סגל הכניס ליאיר פצצה לפנים. קירקס אותו!
    אליקים סלע 04/2021/06
    הגב לתגובה זו
    16 1
    אם בתקופת נתניהו השופלים הורסים 9 בתים בעופרה, ברור שהנאשם ההיסטרי לא באמת ימני ולא באמת שומר על ארץ ישראל. נדב העצני קלט את הבלוף כבר מזמן - יאמר לזכותו. יאללה, לך תעשן סיגרים בקיסריה ושתה שמפניה עם רעייתך ושחרר את הליכוד לאיש ימין אמיתי, אמוני שארץ ישראל חשובה לו.
    סגור