תקשורת ומדיה

סגל על תיק 4000: "הציטוט של אלוביץ׳ לישועה מחליש את התביעה", ריקלין: "קרקס"

העיתונאי הוותיק התייחס לעדות של מנכ"ל וואלה לשעבר ישועה: "אין אדם אחד ביקום שסבור שבחירות 2015 הוכרעו לטובת הליכוד בגלל אתר וואלה", כספית הגיב לכך ששמו עלה: "להגיד על אדם שהוא יותר גרוע ממני?". צוויק: "תיק שלקוח מהמדע הבדיוני"
כפיר אדר |  6
עמית סגל, שמעון ריקלין (צילום פייסבוק/עמית סגל, שמעון ריקלין)

עדותו של אילן ישועה, מנכ"ל וואלה לשעבר בתיק 400, ממשיכה להוציא כותרות מרתקות ולגרום לסערה ברשתות החברתיות, במיוחד בקרב העיתונאים. בזמן שבעדות נאמרו שמות של מספר אנשי תקשורת ומה הייתה הדעה הרווחת לגביהם, בטוויטר החלו העיתונאים להתייחס לכך.

עמית סגל צייץ: "אין לי מושג מה יפסוק בית המשפט, אבל הציטוט של אלוביץ׳ לישועה ״ברכות, הבאת לנתניהו את הבחירות״ מחליש את התביעה ולא מחזק אותה. אין אדם אחד ביקום שסבור שבחירות 2015 הוכרעו לטובת הליכוד בגלל אתר וואלה. זו התרברבות חסרת בסיס, כולל ישועה עצמו שדעתו על אתרו ידועה".
לאחר שישועה טען במשפט כי "נאמר לי לא להביא את יואב גולן כי הוא יותר גרוע מבן כספית", כספית עצמו הגיב: "שמעתי כבר הרבה גידופים בחיי אבל להגיד על אדם שהוא יותר גרוע מבן כספית?".
 


אורי משגב מ'הארץ' ציין: "אילן ישועה על מינוי אבירם אלעד: "איך הסברתי שהוא ימני? הוא סגן אלוף בדובדבן, הוא מלח הארץ. איריס דיברה עם רן ברץ שהוא בסדר, שיסביר למשפחת נתניהו שאין שום מצב שהוא שמאלני, הוא אוהב את הצבא והוא רץ על הג'בלאות". את זה האפסים דאגו להסביר להורים של יאיר נתניהו כן?".
גלעד צוויק צייץ: "ברכות (ישועה), הבאת לנתניהו את הבחירות" התיק הזה לקוח ממחוזות המדע הבדיוני, סאטירה מהלכת שרק שטופי שנאה כמנדלבליט, שי ניצן, ליאת בן-ארי ולהקת הגליקמנים שמדבררת אותם יכולים להפוך לכתב אישום של שוחד נגד ראש ממשלה".

שמעון ריקלין ששמו הועלה הסביר: "הדבר הבולט ביותר עד כה בקרקס המכונה תיק 4000. זה כמה ינון מגל עיתונאי יותר מכל אלו שנותנים לו ציונים והוא לא מוכן להתפשר על האמת והיושרה המקצועית שלו. תותח אמיתי. אגב גם השם שלי עלה שם. ואכן הציעו לי לכתוב בוואלה תמורת סכום יפה. סירבתי. זו הייתה דקה על מה שקורה פה באמת".

תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    תיק שרק הזויים כמו ניצן ובן ארי יכולים לייצר
    ניסים 04/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יתפרק לרסיסים
    סגור
  • 4.
    אהה... אז זה בסדר
    אריק.ק 04/2021/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה זה משנה עד כמה זה הכריע את הבחירות , הטרללת שמתוארת בעדות נראית למישהו בסדר ?
    סגור
  • 3.
    עמית סגל-הגאו מוילנה
    אבבא 04/2021/07
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מומחה למשפט,לכלכלה,לפוליטיקה ולכל דבר אחר.כלומניק שמדברר את ביבי,ופולט שטויות.
    סגור
  • 2.
    אין חתונות להקת השופרים פנויה
    אור צפון 04/2021/07
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגל נהיה משפטן, ברדוגו מומחה אתיקה ואסתטיקה, א שדה ייתן בחצילים- מגוייסי נתניהו בכל כלי "תקשורת עויינת" זועקים ומלהגים ללא הפסקה. לא שכחנו את לינור, מגל , ויש עוד כמה. אבח הפך לחתן פרס העדתיות , דיסטל מקדונלד אוטובוס הפכה למשוחחרת חצר אחורית או כניסה אחורית. הכל כדי להשתיק עדויות ממשפט נגד אדונם רבם מאורם ומטה לחמם.
    סגור
  • 1.
    סגל מונה לקשקשן משפטי? (ל"ת)
    טל יפרח 04/2021/07
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • שוחד ברור. ביבי, מודה ועוזב ירוחם. (ל"ת)
    פלפלון 04/2021/07
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור