תקשורת ומדיה

מנהלת הליגות לכדורגל מכרה את זכויות השידור לצ'רלטון, מה המחיר?

צ'רלטון בע"מ רכשה את זכויות השידור של הכדורגל הישראלי בסכום עתק. ההסכם נחתם לתקופה של חמש שנים עם אופציה להארכה תמורת סכום גבוה יותר. יו"ר המנהלת, ארז כלפון: "הבטחנו את עתידו הכלכלי של הכדורגל המקצועני בישראל"
מערכת ice | 
רמזי ספורי מהפועל באר שבע מול עלי מוחמד מבית"ר ירושלים (צילום חיים בן דוד, באדיבות אתר ישראל ספורט)
מנהלת הליגות לכדורגל הודיעה אתמול (שני) על הצלחת ההליך למכירת זכויות השידור של הכדורגל הישראלי כאשר חברת צ'רלטון בע"מ הגיעה להבנות על רכישת זכויות השידור במחיר שנדרש במכרז אשר פורסם לאחרונה.
ההסכם נחתם לתקופה של עד 10 שנים – חמש השנים הראשונות במחיר ממוצע של 117 מליון שקל לשנה עם אופציה לחמש שנים נוספות בסך של 120 מליון שקל לשנה. במנהלת מדגישים כי:"מעבר לבשורה הכלכלית חסרת התקדים, ההסכם כולל המשך שיפור התכנים והנתונים המונגשים לאוהדים והמשך שיפור חווית הצפיה". 
יו"ר מנהלת הליגות לכדורגל, ארז כלפון הוסיף כי: "הבטחנו את עתידו הכלכלי של הכדורגל המקצועני בישראל. פעם נוספת הוכח שהכדורגל הישראלי הוא התוכן הטלוויזיוני המשמעותי והחשוב ביותר בישראל וזאת באמצעות הסכם שיבטיח לכדורגל הישראלים קרוב ל-1.2 מיליארד ש"ח לעשור הקרוב. אני מבקש להודות בראש ובראשונה לחברת צ'רלטון על הבעת האמון הגדולה ולדירקטוריון המנהלת שנתן לי את הגיבוי ואת הסמכויות לנהל את הליך המכירה  שהיה מאתגר ולא פשוט".
עוד הוסיף: "אנו ערים למורכבויות ולאתגרים הניצבים בפני ענפי הספורט בעולם - משברים כלכליים, פיחות במחירי זכויות שידור  בליגות המובילות בעולם, טרנספורמציה דיגיטלית שמשבשת את המודלים העסקיים המוכרים, וקהלים צעירים עם הרגלי צריכה שונים. הסכם הסטורי זה יאפשר לכדורגל הישראלי לצלוח בבטחה ובשקט תמורות משמעותיות אלו תוך ביצוע השינויים וההתאמות הנדרשים בכדי להוביל את הכדורגל הישראלי בתקופה של משק המתמודד עם ההשלכות המידיות וארוכות הטווח של נגיף הקורונה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה