תקשורת ומדיה

ריקלין: "בנט הנכלול ממשיך עם השקרים איזה פח"

העיתונאי שמעון ריקלין יצא נגד יו"ר ימינה לפני שבנט אישר את ההחלטה שלו בנוגע להקמת הוועדה המסדרת. ינון מגל הצטרף לביקורת: "זו בובה של השמאל וביום שאחרי הם יעשו לך את המוות"
מערכת ice |  1
ריקלין בנט (צילום Yossi Zeliger/Flash90/ Gili Yaari)
קצת לפני ההחלטה של יו"ר ימינה, נפתלי בנט, להצביע להרכב הוועדה המסדרת של הכנסת, בעד  ההצעה של הליכוד. עיתונאים ופוליטיקאים ברחבי הרשת הפעילו  עליו היו (שני) המון לחץ. 
שמעון ריקלין לחץ: "בנט הנכלול ממשיך עם השקרים. והפעם: זוכרים שהוא אמר ממש לא מזמן ״שנתניהו יכול לספור את האצבעות שלנו כחלק ממשלת ימין״? אז היום בנט לא יצביע עם גוש נתניהו בעניין הוועדה המסדרת. מה אומרת איילת שקד? כהנא? שיקלי? איפה כל הדיבורים היפים על ערכיות וימין אמיתי ואחר. איזה פח".  יאיר נתניהו לחץ גם כן: "יצביע בעד לתת לשמאל רוב בוועדה המסדרת ובכך רוב בכל וועדות הכנסת". לאחר מכן ריקלין הגיב לו: "ימין ערכי. ללא ספק". 
עוד הוסיף ריקלין: "זה לא אופורטוניזם ימני. מדובר במחלה של חלק מאנשי הציונות הדתית והרשימה ארוכה לבוא ולשרת את האדון מהשמאל ולקבל ממנו ליטוף כמו בעבר. ובמקביל. לתת פעם אחר פעם כאפות לציבור מסורתי ענק שבחר בליכוד ובדת. אבל קארמה איז א קלפטה. ובסוף כל הנחשים שניחששו יחד עם בנט יקבלו את מה שמגיע להם".
 
מי שתקף את ריקלין וחבריו היה רון קופמן שכתב: "ערכיות בימין 'האמיתי': דרעי, עבריין מורשע, ממתין לכתב אישום; ליצמן, ממתין לכתב אישום; ביבי, נאשם; דוד ביטן, נאשם; חיים כץ, נאשם. ערכים של ה'סנדק' לא של מפלגת שלטון. איני מגן על בנט. לטעמי הוא סמרטוט, לא רה"מ ואפילו לא שר. אבל הרצון שלכם לשנות חוקים באמצע המשחק, לא יהפכו למציאות. צריך היגיון בשיגעון".
ינון מגל ניסה להפעיל לחץ בבציוץ משלו וכתב: "נפתלי ידידי אי אפשר להיות ראש ממשלה עם 7 מנדטים זו לא משילות זו בובה של השמאל וביום שאחרי הם יעשו לך את המוות לא יהיו קווי יסוד לא יהיה כיוון לא תהיה מדיניות ימין רק מלחמות ואגו זו תהיה בדיחה הסטורית ואתה תשלם את המחיר אה, ועוד משהו אם בשביל זה תפיל את נתניהו הימין לא יסלח לך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אומנות המרמה והחתרנות
    אלכס 04/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שרוצה ללמוד את אומנות המרמה והחתרנות שילך אצל בנט וחבורתו. אלה ממוחים בשיטות החדישות והמשוכללות בתחומים אלה.
    סגור