מינויים

אנטרה מכריזה כי מומחה בריאות עולמי מצטרף לדירקטוריון שלה

לאחר העזיבה של זאב ברונפלד, מייסד החברה שפעל בשירות הדירקטוריון מאז 2010 וכיהן כיו"ר שלה משנת 2014 עד 2016, רון מירון שכיהן בדירקטורניום של חברות פארמה וציוד רפואי רבות, ייכנס לדירקטוריון
כפיר אדר | 
רון מירון (צילום יח''צ)
אנטרה מובילה בפיתוח של תרופות של מולקולות גדולות שניתנות דרך הפה, הודיעה כי רון מירון הצטרף לדירקטוריון שלה. מירון תופס את מקומו של זאב ברונפלד, המייסד של אנטרה, שפעל בשירות הדירקטוריון מאז 2010 וכיהן כיו"ר שלה משנת 2014 עד 2016.
מר מירון הוא מומחה בריאות עולמי, שכיהן בדירקטוריונים של אינספור חברות פארמה וציוד רפואי, ציבוריות ופרטיות כאחד בישראל, כולל DNA BioMedical Solutions, Innocan Pharma, ו-IceCure Medical. הניסיון הניהולי הקודם שלו כולל מספר תפקידים ניהוליים, כשבפסגה כיהן כמנכ"ל טבע ישראל ואפריקה וכמנכ"ל S.L.E. המומחיות שלו בתחום הבריאות כוללת מיזוגים ורכישות, אינטגרציה והטמעה, פיתוח עסקי עולמי, פעילויות גלובליות וניהול שרשרת אספקה. 
ג'רי ליברמן, היו"ר של אנטרה ציין: "אנחנו מקבלים בברכה את רון לדירקטוריון תוך שאנו מקדמים את המהפך שלנו לפיתוח תרופה שניתנת דרך הפה עבור תרופות של מולקולות גדולות ועבור החומרים הפעילים שניתנו בעבר רק באמצעות זריקה. הידע המעמיק של רון בניהול ובלוגיסטיקה של מוצרי פארמה מסחריים בחברת טבע, כמו גם הניסיון העשיר שלו בדירקטוריונים של למעלה מעשר חברות העוסקות בתחום הבריאות, פרטיות וציבוריות, הם נכס לאנטרה".
"בשם כל הדירקטוריון, אני מוקיר תודה לזאב ברונפלד על הבינה שלו כמייסד אנטרה, ההנהגה שלו כחבר בדירקטוריון ושתים עשרה שנות שירות בחברה. התרומה שלו סייעה לאנטרה להפוך לחברה נסחרת בנאסד"ק ולמובילה עולמית במתן פרוטאין דרך הפה. אנו מאחלים לו כל טוב", סיכם מר ליברמן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה