תקשורת ומדיה

עריקה? הכתבת של כלכליסט עוברת צד

מינויים חדשים בתעשיית התקשורת, הכתבת של כלכליסט שבעבר הסתבכה עם ראש הממשלה נתניהו אתי אפללו, הודיעה היום כי היא עוזבת את העיתון בו עבדה ככתבת בשנים האחרונות, היעד החדש בקריירה הוא דווקא אצל המתחרים
מערכת ice | 
אתי אפללו (צילום טוויטר)

חדשות בתעשיית התקשורת, אתי אפללו כתבת כלכליסט בשנים האחרונות הודיעה היום (ראשון) על התפטרותה מהעיתון הכלכלי וכי היא יוצאת לדרך חדשה, היעד החדש בקריירה של אפללו נמצא דווקא אצל המתחרים של כלכליסט, אפללו תתחיל לעבוד בגלובס, זה התפקיד שתקבל:


אפללו הודיע היום (ראשון) על התפטרותה בחשבון הפייסבוק שלה וכתבה: "יוו התפטרתי, לכל הכלכליסטים, אתגעגע מאוד, אתם נהדרים על מלא." הכתבת תחל בקרוב את עבודה בגלובס ותשמש ככתבת צרכנות פיננסית, כזכור אפללו בעברה הסתבכה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.
 


בזמן משבר הקורונה כשהודיע ראש הממשלה נתניהו על חלוקת מענקים לכל אזרח  אתי אפללו פרסמה כתבה בנושא בעקיצה: "כסף לכולם...".נתניהו, בתגובה, לא נשאר חייב, ושיתף במדיה החברתית שלו פוסט אחר של אפללו באותו נושא, הפעם כאשר פרסמה כתבה על מהלך דומה מצד בריטניה. הכתבה שפורסמה אז עסקה בהחלטת בריטניה לחלק 500 ליש"ט לכל תושב לבזבוזים בחנויות פיזיות, ושותף בפייסבוק ע"י אתי אפללו עם הכיתוב: "איך מניעים מחדש את גלגלי המשק? כך עושים את זה בבריטניה". בפוסט משלו, שיתף נתניהו את צילומי שני הפוסטים והשווה את הביקורת "כשבריטניה עושה את זה" לעומת "כשנתניהו עושה את זה". נתניהו עקץ את כתבת כלכליסט וכתב: "תיראו מופתעים".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה