ויראלי

נתניהו "עקץ" את עיתונאית "כלכליסט": "תיראו מופתעים"

ראש הממשלה פרסם השוואה בין פוסטים של הכתבת הכלכלית אתי אפללו, כשבאחד הביעה ביקורת על תכנית המענקים לאזרחים שהציג נתניהו, ובשני נראה שהביעה תמיכה במענק לאזרחים בבריטניה. איך זה נגמר? 
שרון טל |  6
נתניהו עקץ את כתבת כלכליסט אתי אפללו (צילום מסך קשת 12 וטוויטר)
ראש הממשלה בנימין נתניהו הציג אמש תכנית מענקים שתוסיף לכל אזרח 750 שקל לפחות לחשבון הבנק. לפי התכנית שהוצגה, משפחה עם ילד אחד תקבל 2,000 שקל, ילד נוסף יקנה 500 שקלים נוספים, ומשפחה עם שלושה ילדים ומעלה תקבל מענק של 3,000 שקלים.  
נתניהו זכה לביקורת רבה על התכנית בטענה שהיא פופוליסטית ואף מסמנת התקרבות לבחירות, ובהצגת התכנית טען כי מדובר בתכנית ש"תניע את הכלכלה". כתבת כלכליסט אתי אפללו פרסמה כתבה בנושא הבוקר (חמישי) ושיתפה אותה ברשתות החברתיות וכתבה בעקיצה: "כסף לכולם...".
נתניהו, בתגובה, לא נשאר חייב, ושיתף במדיה החברתית שלו פוסט אחר של כתבת כלכליסט באותו נושא, הפעם כאשר פרסמה כתבה על מהלך דומה מצד בריטניה. הכתבה שפורסמה אז עסקה בהחלטת בריטניה לחלק 500 ליש"ט לכל תושב לבזבוזים בחנויות פיזיות, ושותף בפייסבוק ע"י אתי אפללו עם הכיתוב: "איך מניעים מחדש את גלגלי המשק? כך עושים את זה בבריטניה".
בפוסט משלו, שיתף נתניהו את צילומי שני הפוסטים והשווה את הביקורת "כשבריטניה עושה את זה" לעומת "כשנתניהו עושה את זה". נתניהו עקץ את כתבת כלכליסט וכתב: "תיראו מופתעים".
אפללו לא התרגשה אלא "הודתה" לראש הממשלה על הסיוע בקידום קבוצת הפייסבוק שלה להתנהלות כלכלית נכונה במשבר: "הי ראש הממשלה, ותודה. אנחנו בקבוצה מסייעים לאנשים לקדם התנהלות כלכלית נכונה. נענה על כל שאלה בשמחה, ולא משנה מאיזה צד אתם".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    דה לה שמאטה
    אילון 07/2020/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עוד חרק שמאלני בזוי , לא מתביישת , גם כשרואים לה את הצביעות ומוסר הכפול , ממשיכה לעשות לעצמה לאוגנדה, במחשבה שאף אחד לא ישים לב לביזיון שהראה לה לפנים מר נתניהו
    סגור
  • 5.
    אתי אפללו
    יאיר לא הבן 07/2020/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכתבה והכותרת והתשובה לא ברורים. אז מה תשובתך ל2 הכתבות ????ואני לא חסיד של נתניהו
    סגור
  • 4.
    אני מניח ששם זה בנוסף לסיוע לעסקים ולא במקום
    גל 07/2020/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי הכסף הקטן הזה לא יעזור לעסקים הקורסים, והיה עדיף שהיה מגיע ישירות לעסקים, כדי לכסות את החובות, כי אפילו מתוך הכסף הזה, רק חלק קטן יהיה רווח שיילך לכיסוי החובות. ראינו את הסוציאליזם גם בגרמניה, שפעל כדי לסייע לאזרחים ברגע שהתחיל המשבר, כדי שלא יגיעו למצב שבו הם בחובות בגלל המגיפה, כדי שיוכלו לקיים את עצמם, ואח"כ יבדקו מי באמת היה זקוק לזה ומי שלא ייאלץ להחזיר את הכסף. אבל זה נכון רק כשהכלכלה יציבה, כצעד מונע, ולא כשהמשק בדרך לקריסה. כרגיל ביבי יודע להשוות בין דברים בלי לתת את הרקע שיוצר הבדלים משמעותיים. יחי ההבדל הקטן.
    סגור
  • 3.
    צבועים
    אליהו 07/2020/17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ידוע לכל תושב עם קצת שכל שכתבים בארץ בתחומי כלכלה בטחון בריאות אינם מהימנים כי במקום להיות הוגנים בצעדי ביבי וממשלתו זה עשור הם תמיד מוצאים את השלילה במעשיו ופעולותיו של ביבי אבל שנים זה הוכח אחרת ..שבתקופת ביבי העשור לפני הופעת הקורונה ישראל ברוב התחומים שגשגה אבל הכתבים כרגיל פימפמו כמה גרוע בתקופת ביבי ולכן לא כמו השמאלנים לא מאמין להם
    סגור
  • 2.
    לזה קוראים צביעות התקשורת המוטה בישראל
    רואה מהצד 07/2020/17
    הגב לתגובה זו
    1 2
    חבורת "כת רק לא ביבי" מאבדים את זה
    סגור
  • 1.
    חבל שהכתבת לא הייתה חכמה מספיק
    gri 07/2020/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כדי לענות לו עניינית ולהסביר את ההבדלים המהותיים בין התוכנית הכוללת של בריטניה לעומת זו שבישראל, וכן ההבדלים בין חלוקת הכסף הספציפית הזו לחנויות לעומת סתם כסף לחשבון הבנק. במקום זה היא סתם קידמה את הקבוצה שלה ויצאה לא מאוד מחודדת. איזה פספוס.
    סגור