תקשורת ומדיה

ההכרזה של ביידן לגבי רמת הגולן שקרית? "פייק ניוז מתוצרת נתניהו"

העיתונאי אטילה שומפלבי טען כי רוה"מ היוצא עומד מאחורי הפרסום: "איבד כל אחריות לאומית", גלאון: "ידיעות לא נכונות שהמטרה שלהן ליצור מתח בין בנט לביידן", רונן צור: " הוא יצטרך להיחקר על הפרת אמונים", יבגני זרובינסקי לא קונה את זה
מערכת ice |  3
בנימין נתניהו גו ביידן (צילום מרים אלשר פלאש 90)
האם הדיווח על כך שארצות הברית תבטל את ההכרה ברמת הגולן של דונלד טראמפ מלפני שנתיים היא שקרית? לטענת העיתונאי אטילה שומפלבי במשרד החוץ בדקו האם ראש הממשלה היוצא בנימין נתניהו משך בחוטים בדרך להפצת הדיווח שלכאורה רחוק מהמציאות, בכל מקרה הביקורת קשה.
שומפלבי כתב: "גורם בכיר במשרד החוץ אומר כי מרגע שפורסמה ידיעת הכזב על רמת הגולן, "פעלנו מהר כדי להוכיח כי מדובר בפייק ניוז מתוצרת נתניהו, והצלחנו לשכנע את מחלקת המדינה להוציא הכחשה רשמית". בממשלה מותחים ביקורת חריפה על נתניהו ומאשימים אותו ב"פגיעה באינטרסים של ישראל. איבד כל אחריות לאומית".
 
חברת הכנסת לשעבר ממרצ זהבה גלאון הוסיפה: "נתניהו כבר לא ר"מ אבל השופרות שלו בתקשורת ממשיכים בהרעשה כבדה ומפריחים ידיעות לא נכונות שהמטרה שלהן ליצור מתח בין בנט לביידן. השופרות לא שואלים שאלות ולא בודקים עובדות. זו הייתה השיטה של התעמולה הסובייטית: הקומיסרים ידעו שמה שחשוב הוא הידיעה הראשונית. את התיקונים אף אחד לא יזכור".
יועץ התקשורת רונן צור כתב בתקיפות: "אם יוכח שנתניהו ואנשיו הפיקו עלילת כזב בעניין ביטול ההכרה בגולן, הוא יצטרך להיחקר על הפרת אמונים. לראש האופוזיציה אין אחריות לניהול המדינה, אבל יש לו חובת נאמנות עליונה. אם שכח אותה, שיעמוד לדין".
 
אושיית הרשת יבגני זרובינסקי ענה לצור ותהה: "קונספירציה מיותרת. למה שיחשבו לעשות דבר כזה אם אחרי שעה יתברר שזה פייק? זה משהו שאי אפשר לבדוק? הביקורת צריכה להיות כלפי התקשורת שפרסמה את זה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ‏ההכרזה של בית דין לגבי רמת הגולן שקרית?
    רות 06/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ‏צריכים לחקור את נתניהו על הפרת אמונים? נפלתם על הראש, את מי שצריך לחקור על הפרת אמונים זה את בנט ‏הנוכל, השקרן , ‏גנב הקולות, והפרת אמונים. ‏זה העניין הכי דחוף, ‏בנט חייב ללכת לכלא ‏על הפרת אימונים .הונאת המאה. ‏הנוכל הגדול ביותר בהיסטוריה של ישראל ובעולם כולו. למה כולם שותקים וממלאים את מיים ? ‏ממשלת בנט ‏קמה ‏כתוצאה שיקרית, רמאות, נוכלות, גניבת קולות, והפרת אמונים בקנה מידה ענק.לכו תחקרו את הנוכל מארץ עוץ. עים 6 מנדטים .
    סגור
  • 2.
    צבועים
    ש. 06/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 3
    כמה פעמים פרסמתם פייק ניוז נגד ראש הממשלה נתניהו?? פעם עשיתם חשבון כמה השקרים שלכם הזיקו למדינת ישראל?? כל התיקים שהמצאתם קורסים !!
    סגור
  • 1.
    ביבוש-ברוך שפטרנו מעונשך!! (ל"ת)
    אמירה 06/2021/27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור