תקשורת ומדיה

עסקת דיסקברי אושרה: תרכוש מניות ברשת 13

הערוץ זוכה להכנסה קריטית כאשר קבוצת הטלוויזיה האמריקאית תקבל באופן רשמי 21% מהמניות בזכות האישור שהגיע מהרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו סדר היום החדש ברשת יוצא לדרך. מה ייעשה כעת עם הכסף שייכנס?
מערכת ice |  3
רשת 13 (צילום Magma Images)
בלון החמצן של רשת 13 התמלא משמעותית היום (רביעי), כאשר קבוצת הטלוויזיה האמריקאית דיסקברי נכנסת להשקעה ברשת 13 - ותקבל רשמית 21% מהמניות, אלו שהוחזקו בידי אנדמול ומשפחת רקנאטי שרק השלימה את השליטה ב-RGE ב-100%.
ההשקעה המוערכת של דיסקברי בערוץ הישראלי ב-35 מיליון שקל. חלוקת המניות תהיה כזו: 52% לן בלווטניק, 21 דיסקברי, 13.5 ליו״ר נדב טופולסקי, 8 אודי אנג׳ל, 5.5 משפחת שטראוס. כעת, עם אישור הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו סדר היום החדש ברשת יוצא לדרך.
העסקה הייתה כפופה לאישורים רגולטוריים וכעת אלו הגיעו. את דיסקברי ייצגו בעסקה עורכי הדין רונן בצלאל ויואב שדה ממשרד מיתר. לאחר קבלת האישור, דיסקברי - שמחזיקה בבעלות על ערוצים רבים - תכנס לרשת 13 כשותפה השנייה בגודלה, מבחינת אחזקותיה, אחרי בלווטניק.
ההערכה היא שהסכום הגדול שייכנס כעת יספק מספיק תקציב כדי לפתח פורמטים ולהשקיע יותר בתכנים שישפרו את הרייטינג שלעיתים היה נמוך במיוחד, בוודאי בשנה לא פשוטה שכללה החלפת מנכ"ל כאשר רק במרץ 2020 מונה לתפקיד אבי בן טל. הכנסות הערוץ ירדו משמעותית בעקבות הקורונה והיו גם קיצוצים לא מעטים בשל כך.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ערוץ פח שרובו עבריינים שיש להם ראיות נגד פוליטיקאים !
    אסף 07/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עיתונות בערוץ ממש אין !
    סגור
  • 2.
    כמה קבוצות אינטרס! מסביר למה הסיקור שלהם כזה (ל"ת)
    אני 07/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מה ייעשו עם הכסף? ריאליטי, ריאליטי, וריאליטי.
    נו באמת 07/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מהמר על שירה או בישול. שני הערוצים המסחריים שפכו מנוע... אפס יצירתיות, מעוף ולקיחת סיכונים.
    סגור