מדדים ומחקרים

טייכר וזרחוביץ' או מגל ובן כספית: זו תכנית הרדיו המואזנת בדיגיטל

תכניות הרדיו השונות עולות גם לרשת וצוברות לא מעט מאזינים. מי עומדת בראש מעל כולן? השוואת גלי צה"ל, רדיו 103 ורדיו 102 
מערכת ice |  2
בן כספית ינון מגל, טייכר וזרחוביץ' (צילום יחצ 103, יחצ 102)
רז שכניק חשף לפני זמן קצר את מדגם ההאזנות בדיגיטל ברבעון השני של שנת 2021 לתכניות השונות של תחנות הרדיו המובילות בישראל. כידוע מלבד סקר TGI שחושף את כמות ההאזנות לתכניות הרדיו השונות בארץ בזמן שידור לייב, כל תחנות הרדיו מעלות את השידורים גם לדיגיטל ובנוסף גם קטעים מהתכניות השונות לרשתות החברתיות וכך מקבלות עוד חשיפה ומאזינים לתכניות השונות לא בלייב. אז מי המואזנת ביותר בדיגיטל בארץ?
על פי הנתונים שפרסם שכניק התכניות של ינון מגל ובן כספית זכו לכ-5 מיליון האזנות רק בדיגיטל ברבעון השני של 2021 מה שמציב אותם במקום הראשון גם בתחנה אך גם מול 102 וגלי צה"ל. אחריהם נמצאת התכנית שבע תשע של גולן יוכפז וענת דוידוב שצברה כ-3.5 מיליון האזנות.
 
ברדיו תל אביב 102FM התכנית של טייכר וזרחוביץ' תופסת את המקום הראשון עם קצת יותר מ-2 מיליון האזנות ועוקפת את התכנית של אופירה וברקו שעם קצת מתחת למיליון האזנות ברשת עם קצת יותר מ-880 אלף האזנות. בגלי צה"ל מי שנמצא בראש ההאזנות ברשת הם ברדוגו ווילנסקי עם 'חמש בערב' כ-690 אלף מאזינים האזינו לתכניות השונות שלהם דרך הרשת. ברדוגו עובר את יריבו רזי ברקאי במקום השני בתחנה עם קרוב ל230 אלף האזנות.
 
מלבד זאת על פי הנתונים שפרסם שכניק נראה שחמשת התכניות המובילות של 103FM כולם השיגו יותר ממיליון האזנות ברשת מה שאומר כי התחנה חזקה מאוד בדיגיטל אל מול מתחרותיה. בנוסף בן כספית משך גם לתכניתו עם אריה אלדד כ- 1.7 מיליון האזנות וביחד עם התכנית שלו עם ינון מגל נראה כי לתכניותיו האזינו יותר מ-6 וחצי מיליון פעמים דרך הרשת.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בן כזבית הוא שתול משטרתי ! (ל"ת)
    אסף 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ינון מגל כוכב על
    נדיה 07/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ושימותו הקנאים
    סגור