מינויים

מעיריית ת"א לאיגודן: גל שרעבי-דמאיו מונה ליו"ר החדש

חבר מועצת העיר תל אביב-יפו, המשנה לראש עיריית תל אביב-יפו,  הממונה על החינוך העל יסודי, יכנס לתפקיד במקומו של יו"ר איגודן היוצא, ארנון גלעדי, שיסיים את תפקידו לאחר 12 שנים.
כפיר אדר |  1
גל שרעבי דמאיו (צילום נתן איל)
18 חברי הדירקטוריון של איגודן החליטו השבוע למנות את גל שרעבי-דמאיו לכהן כיו"ר "איגודן - תשתיות איכות הסביבה" ובכך יכנס לתפקיד במקומו של יו"ר איגודן היוצא, ארנון גלעדי, שיסיים את תפקידו לאחר 12 שנים.
גל שרעבי-דמאיו הינו חבר מועצת העיר תל אביב-יפו, המשנה לראש עיריית תל אביב-יפו,  הממונה על החינוך העל יסודי ומשמש גם כיו"ר הקואליציה העירונית. שרעבי נכנס לחיים הציבוריים לפני מעל 8 שנים ומאז הספיק לשנות, להוביל, ליזום ולקחת חלק בתפקידי מפתח בעיר תל אביב-יפו: ממונה על תחום הרווחה החינוכית, ממונה על מרחבי הקהילה והמרכזים הקהילתיים וכאמור, יו"ר הקואליציה.
גל שרעבי-דמאיו, יו"ר איגודן הנכנס, מסר: "אני רוצה להודות ולאחל בהצלחה לארנון גלעדי שהוביל בשנים האחרונות את איגודן להישגים פורצי דרך בארץ ובעולם. יש לי היכרות רחבה עם איגודן הן כתושב תל אביב-יפו והן כנבחר ציבור. עובדי ועובדות איגודן הם הטובים ביותר בישראל ואני בטוח שביחד נצליח לקדם תהליכים משמעותיים. נפעל להפוך את איגודן למרכז מחקר ופיתוח עולמי לטיפול בשפכים ושימוש חוזר של מים ונקים חממה טכנולוגית לפיתוח סטרטאפים המביאים פתרונות לטיפול בשפכים".
איגודן – תשתיות איכות הסביבה הוקם בשנת 1956 ע"פ צו הקמה של איגודי ערים מייסדות: תל אביב-יפו, רמת גן, גבעתיים, חולון, בת ים, בני ברק ופתח תקווה. כיום, איגודן מעניק שירותים לערים אלו וכן ל-16 רשויות מקומיות נוספות. איגודן משרת את גוש דן 24 שעות ביממה ומעניק שירותים לכ-2.5 מיליון תושבים ולכ-7,000 מפעלי תעשייה. כמו-כן תאגיד תשתיות הביוב הגדול בישראל מטפל בכ-150 מיליון מ"ק שפכים בשנה ומטהר אותם למים באיכות מי שתייה להשקיה בלתי מוגבלת בחקלאות בנגב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    1
    pHqghUme 08/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1
    סגור