טלוויזיה

סוף עידן הרייטינג? התאגיד הוציא מכרז למדידת הצפייה המשולבת

שנתיים אחרי שפרש מוועדת המדרוג, כאן 11 פרסם מכרז למדידת צפייה אחודה בדיגיטל, ברדיו ובטלוויזיה. לדבריהם: "מדובר במדידה עתידית לכל גוף שיבקש להצטרף", האם קשת 12 ורשת 13 יצטרפו ליוזמה?
כפיר אדר |  2
כאן 11, רשת 13, קשת 12 (צילום pexels)
סוף עידן הקופסא בסלון של משפחות בודדות בישראל שקובעות לטוב ולרע את נתוני הצפייה של הערוצים המובילים? כאן תאגיד השידור הישראלי מפרסם מכרז למדידת צפייה אחודה בדיגיטל, ברדיו ובטלוויזיה.  
כאן 11, שפרש לפני כשנתיים מוועדת המדרוג המודדת צפייה בטלוויזיה בלבד, מוציא לדרך מכרז ראשון מסוגו בישראל במטרה למדוד צפייה בטלוויזיה ,האזנה לרדיו וצפייה  בדיגיטל (אתר אינטרנט ,יוטיוב ,פייסבוק).
בשונה מהמצב כיום, על המציעים להציג פתרון טכנולוגי וסטטיסטי, ולהיות בעלי מכשיר או שיטה טכנולוגית למדידת קטעי וידאו אשר מתנגנים בדיגיטל ויכולת לזהות את הרשת החברתית בה נוגן הקטע.
מרבית הצפייה בתכני כאן היא בדיגיטל ומדידה משולבת תספק לדברי התאגיד: "את נתוני החשיפה הרלוונטים ביותר עבור התאגיד". יחד עם זאת ביקשו להבהיר: "מדובר במדידה עתידית לכל גוף שיבקש להצטרף".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    1
    pHqghUme 08/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1
    סגור
  • 1.
    1
    pHqghUme 08/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1
    סגור