מינויים

זה המחליף של יהודה משי-זהב כיושב ראש זק"א

כחצי שנה אחרי חשיפת פרשת עבירות המין של יהודה משי זהב באתר "הארץ": עו"ד מנחם מושקוביץ, יו"ר ועדת האתיקה בלשכת עורכי הדין מונה ליו"ר זק"א. מושקוביץ: "את פעילות המתנדבים יש לקדש ולא את עבודתו של היו"ר״
אביחי דלאל |  1
יהודה משי זהב, יו"ר זקא לשעבר (צילום יהונתן זינדל, פלאש 90)
עו״ד מנחם מושקוביץ, יו״ר ועדת האתיקה בלשכת עורכי הדין מונה היום (ראשון) כיו״ר זק״א, מושקוביץ יכנס רשמית לתפקידו במהלך חגי תשרי וכל עבודתו כיור תהיה בהתנדבות.
כחצי שנה לאחר חשיפת הפרשה המזעזעת בה "הארץ" חשפה עדויות לפיהן יהודה משי-זהב ,מי שנבחר לחתן פרס ישראל בתור יו"ר זק"א, ביצע עבירות מין רבות בעקבות אותם הפרסומים יהודה משי-זהב הפסיק את עבודתו בזק"א, ויתר על פרס ישראל וניסה לשים קץ לחייו. 

עו"ד מנחם מושקוביץ (צילום: יח"צ)
בצל הכתם הנוראי של העדויות נגד היו״ר הקודם יהודה משי זהב, נכנס עו״ד מושקוביץ לארגון שסובל מפגיעה מוראלית ותדמיתית קשה. ״מושקוביץ הוא לא אדם של עמידה בזרקורים כמו קודמו אלא של סטנדרטים משפטיים נוקשים, חמש שנים כיו"ר ועדת האתיקה הם הניסיון הנדרש לארגון שחייב כעת לזכות חזרה באמון הציבור והמתנדבים״ העידו מקורבים על מושקוביץ.
מטעמו של עו״ד מושקוביץ נמסר: ״זק״א היתה ועודה גוף מבצעי שנחיצותו לציבור הישראלי ואת פעילות המתנדבים יש לקדש ולא את עבודתו של היו"ר״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נבל ברשות התורה
    שושנה אלתר 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקרוב אצל לייזר גולדווסר העסקן הרפואי החסידי הנבל שהרס משפחות צעירות
    סגור