תקשורת ומדיה

לא רק פייסבוק: טוויטר חסמה את מרזל וגופשטיין

טוויטר חסמה מספר חשבונות של אנשי ימין ביניהם אנשי מפלגת "עוצמה יהודית" והבכירים מביניהם כמו בנצי גופשטיין יו"ר להב"ה וברוך מרזל. יו"ר המפלגה, איתמר בן גביר: "מדובר במלחמה על חופש הביטוי"
אביחי דלאל |  3
אנשי עוצמה יהודית: בנצי גופשטיין, ח"כ איתמר בן גביר וברוך מרזל (צילום יהונתן זינדל, פלאש 90)
הרשת החברתית הפופולרית בה פועלים בעיקר אנשי תקשורת ופוליטיקאים חסמה במהלך החג את החשבונות של אנשי הימין, מבכירי מפלגת "עוצמה יהודית", יו"ר להבה בנצי גופשטיין וברוך מרזל. 
המאבק הפוליטי של הרשתות החברתיות עולה שלב. תחילה, נשיא ארצות הברית לשעבר טראמפ נחסם בדף הטוויטר שלו, בהמשך היה  זה נשיא ניגריה שהחליט להוציא מחוץ לחוק את הרשת החברתית לאחר שהסירה את אחד הציוצים שלו. גם ברשתות חברתיות נוספות יש מאבקים פוליטיים ובעבר חשבונות נוספים של אנשי ימין נחסמו או חשיפתם ירדה. בעבר התלוננו על כך אנשי ימין כמו שי גולדן, הצל וחברת הכנסת מהליכוד גלית דיסטל אטבריאן.
פייסבוק בעבר חסמה גם את חשבונות הוואטסאפ והפייסבוק של אנשי עוצמה יהודית. הבכירים מבין אותם אנשים היו בנצי גופשטיין, ברוך מרזל ואפילו אישתו של בן גביר ראש המפלגה. אנשי הימין מעלים באופן קבוע ביקורת על הרשתות החברתיות, על הצנזורה וסתימת הפיות ומביעים את החשש על ההשתלטות של אותן רשתות על הדמוקרטיה.
בן גביר התייחס לחסימת הדפים של חבריו ואמר: "מדובר במלחמה על חופש הביטוי. לא יכול להיות שחשבונות של מחבלים פעילים קיימים ולהבדיל חשבונות של שני אנשי ציבור בישראל שפועלים למען העם נחסמים. עם שוב הכנסת מפגרה אני מתכוון ליזום דיון בנושא ולגבש מהלכים נגד חברת טויטר".
 
בנצי גופשטיין שחשבונו נחסם הוסיף: "לא יסתמו לי את הפה. מדיניות סתימת הפיות ממשיכה. הרפורמים ואנשי השמאל הקיצוני דיווחו על החשבון שלי בטוויטר והצליחו לחסום אותו באופן זמני. אלה שנותנים פתחון פה למחבלים נלחמים בי. לא יעזור להם אמשיך לפעול למען בנות ישראל. אני מקווה שטוויטר יבדקו את הענין ויורידו את החסימה הזמנית. עכשיו יותר מתמיד עם ישראל יתגייס לעזרת ארגון להב"ה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אסור לתת במה לפשיזם.
    ליברל 09/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חופש הביטוי עאלק. חלאות אדם.
    סגור
  • 1.
    מדוע אין אלטרנטיבה לטוויטר ופייסבוק ?????????? (ל"ת)
    גדי 09/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • צודק לגמרי (ל"ת)
    מיקה 09/2021/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור