תקשורת ומדיה

מגל השווה בין קופמן לאוואט, מה גרם לו להתנצל?

שדרן 103FM יצא נגד הביקורות על צירופו של שוער נבחרת ישראל לשעבר לפאנל ליגת האלופות וטען: "לאן תגיע סתימת הפיות של השמאל הבולשביקי? לאן זה יגיע? לא לתת לדודו אוואט לפרשן בערוץ הספורט, כן, אותו ערוץ שבו רון קופמן מעודן הלשון משדר שם כבר 20 שנה", קופמן נפגע וינון ביקש את מחילתו
מערכת ice |  4
ינון מגל, רון קופמן (צילום פלאש 90/ יוסי סליגר, פייסבוק/ רון קופמן)
האם ינון מגל חצה היום (חמישי) את הגבול בביקורת שלו על חברו רון קופמן, כאשר ביקש לדון בסוגיית הביקורת שספג ערוץ הספורט בעקבות ההחלטה לצרף את שוער נבחרת ישראל דודו אוואט לפאנל פרשני אולפן ליגת האלופות?
מגל טען בפתיחת תכניתו ב-103FM עם בן כספית כי: "לאן תגיע סתימת הפיות של השמאל הבולשביקי? לאן זה יגיע? לא לתת לדודו אוואט לפרשן בערוץ הספורט, כן, אותו ערוץ שבו רון קופמן מעודן הלשון משדר שם כבר 20 שנה".
לאחר מכן, משהבין שקופמן לא אהב בלשון המעטה את הביקורת שלו ולכן מגל נאלץ להתנצל: "קופמן עצבני עליי, נפגע ממני, קופמן לא רציתי לפגוע בך אני אוהב אותך, שידרת איתי ובדיון עם דודו אוואט דיברתי על קופמן ולא רציתי לפגוע בו זה היה לצורך הדיון עצמו".
מני אסייג חיזק: "מעולם לא ראיתי/שמעתי שהוא פתח תכנית ודיבר על הסגנון הטוויטרי של איש שמאל מהפאנל. כמו למשל רון קופמן. אנשי ימין נועזים זקוקים למחוות (והסברים) של השמאל השולט בתקשורת בכדי לקבל עבודה, וזה עגום וזה עצוב וזה נורא ואיום".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מקשיב לתוכנית בזעות ינון מגל. אמין. מקצועי ומלא חן. (ל"ת)
    גיא 10/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 3.
    כמה עצוב
    מירו 10/2021/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה כל כך עצוב שיש אנשים שהדרך היחידה שהם מוצאים לנכון להיות בכותרות היא בפרובוקציה "רק לצורך הדיון...". מתי תפסיקו לדבר שטויות ולפלג??? זה לא מביך אותך ינון מגל? במשפט אחד אמרת דבר והיפוכו... ערוץ הספורט גייס את דודו אוואט לפרשן כדורגל, ללא קשר לדעותיו, אמירותיו ומוצאו, פשוט מעוניין בשירותיו כפרשן, אז על איזו סתימת פיות אתה מדבר, לעזאזל? אתה מתלונן על אנשים שיושבים מאחורי מקלדת ומביעים התנגדות ותרעומת לדרך שבה דודו בחר להתבטא והיא לא לטעמם, זה לא בדיוק מה שאתה עושה ומתיימר להיקרא עיתונאי??? בחיית ינון, תסתכל במראה ותתבגר, יש לי תחושה שיש לך הרבה יותר להציע מאשר ביטול אחרים שמתנהלים בדיוק כמוך, גם אם הם מביעים דע שונה משלך. תחשוב לפני שאתה פולט שטויות, תפרגן לעצמך ותציג את התבונה שלך בדרך לא פרובוקטיבית, עוד תופתע שאתה יכול להצליח גם בדרך זו. בהצלחה!!!
    סגור
  • 2.
    נרקומן על מלא
    חחח 09/2021/30
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אבל אמיתי שהטאלנט נדמנטי שדומה לשראק עם עשרים טון איפור שלא מכסים את פרצופו הגולה.הואממהמר עם פסיכוזה שברח מאברבנאל ועוד משדר החתיאר הזה ???
    סגור
  • 1.
    בוא לשמאל, מני
    לילך 09/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה יש לך בימין, אח-שלו? אתה מספיק שווה וצח
    סגור