טלוויזיה

הסכסוך התחדש? כאן 11 שוב לא נכלל בנתוני הרייטינג

בצל הסכסוך עם ועדת המדרוג והרצון להקים גוף שימדוד את הצפייה האחודה, תאגיד השידור שוב הפסיק להוציא את נתוני הרייטינג שלו. כך נראתה הדרך בסכסוך בין ועדת המדרוג לערוץ
כפיר אדר |  2
כאן 11, רשת 13, קשת 12 (צילום pexels)
הסכסוך בין כאן 11 התחדש והמאבק עולה מדרגה? הבוקר (שלישי) אחרי שלושה חודשים שבהן נכלל בנתוני הרייטינג, שוב הופסק הפרסום של הנתונים השייכים לתאגיד השידור הציבורי, כאשר אמש שודר פרק הבכורה של הסדרה "עלומים".
כאמור, בחודש ינואר 2020 החליט התאגיד לפרוש מהוועדה למדרוג, בעוד ששני הערוצים המסחריים המובילים קשת 12 ורשת 13 בחרו להמשיך ולפרסם את נתוני הרייטינג שלהם לרצועות הבוקר, הפרה פריים, מהדורות החדשות, פריים טיים ולייט נייט.
לאחר 5 חודשים של מלחמה קרה, בחודש יוני 2020 כאשר הסדרה "טהרן" עלתה לאוויר והפכה לפופולארית ביותר, נתוני הרייטינג של התאגיד הופסקו לחלוטין בדיוק באותו היום ומאז לא ניתן היה להעריך את היקפי הצפייה בשידורי כאן 11.
שנה לאחר מכן, ביוני 2021 נתוני התאגיד חזרו וניתן היה לראות בעיקר את הקפיצה בסדרות ובראשן 'קופה ראשית' שהצליחה להעמיד אלטרנטיבה מסקרנת לערוצים המרכזיים עם נתונים מרשימים, אך כעת באוקטובר 2021 הנתונים הופסקו שוב ולא ניתן הסבר מדוע.
כזכור, בחודש אוגוסט האחרון, התאגיד הוציא מכרז למדידת הצפייה המשולבת בדיגיטל, ברדיו ובטלוויזיה. מרבית הצפייה בתכני כאן היא בדיגיטל ומדידה משולבת תספק לדברי התאגיד: "את נתוני החשיפה הרלוונטים ביותר עבור התאגיד". יחד עם זאת ביקשו להבהיר: "מדובר במדידה עתידית לכל גוף שיבקש להצטרף".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עד מתי נמדיך לראות
    עדי 10/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשי שמאל מטורלל במסכה של אנשי תרבות???
    סגור
  • 1.
    כל עוד לא מכלילים את כל הצפיות זה מיותר
    רייטינג זה מפגר 10/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חצי מהצפיות בערוץ הראשון הם דיגיטל, ולא אכפת להם מפרסומות, אז למה לעזאזל הם צריכים לשתף פעולה עם הגוף הארכאי הזה? ערוץ 12 ו-13 משדרים זבל טהור, שישחקו עם הרייטינג שלהם. הם במילא הופכים ללא רלוונטיים.
    סגור