השוק

ענקית התקשורת האמריקאית מגייסת עובדים בישראל, כמה משרות פנויות?

ענקית התקשורת האמריקאית AT&T מרחיבה את פעילותה בישראל, ומודיעה על פתיחת מרכז פיתוח נוסף בתל אביב ומגייסת כ-100 עובדים נוספים ותרחיב משמעותית את פעילותה גם לתחום הענן. המרכז החדש יצטרף למרכז הפיתוח הקיים באיירפורט סיטי

מערכת ice | 
מגדל TOAH (צילום Sharon Tzarfati)
ענקית התקשורת האמריקאית AT&T מרחיבה את פעילותה בישראל, ומודיעה על פתיחת מרכז פיתוח חדש במגדל ToHa בתל אביב שיצטרף למרכז הפיתוח הקיים באיירפורט סיטי. החברה תגייס כ-100 עובדים נוספים ותרחיב משמעותית את פעילותה גם לתחום הענן.
החברה הקימה את מרכז הפיתוח הישראלי שלה בשנת 2007 בעקבות רכישת הסטארט-אפ הישראלי Interwise, שהתמחה בפתרונות ועידה לארגונים. מרכז הפיתוח של AT&T בישראל אחראי על פיתוח מוצרי תוכנה בכל תחומי הפעילות האסטרטגיים של החברה, הכוללים רשתות דור 5, דיגיטל, פתרונות תקשורת לצרכנים ולארגונים, מוצרים מתקדמים לניהול מערכי כוחות חירום והצלה בעולם, וכעת גם את תחום הענן. המרכז בארץ מעסיק כ-500 עובדים ופועל במתכונת היברידית, עם שלושה ימי עבודה מהבית בשבוע.
שני המרכזים בישראל הם חלק ממערך פיתוח עולמי של AT&T הכולל מרכזים נוספים בארצות הברית. המנהלת של המערך כולו ומי שאחראית על כ-1500 עובדי הפיתוח של AT&T בעולם היא נטלי קרמר, סגנית נשיא עולמית בחברה. בנוסף לתפקידה ב-AT&T נטלי מובילה גם את קבוצת הגיוון וההכללה בארגון תעשיות ההייטק (IATI) ופועלת לשילוב אוכלוסיות נוספות בהייטק בישראל.
"מרכז הפיתוח בישראל מפתח שירותים חדשניים עבור מאות מיליוני משתמשים ברחבי העולם, ומוביל יוזמות אסטרטגיות בעבור החברה כולה", אמרה קרמר. "כחלק מתהליך הגדילה וההתפתחות של המרכז בארץ, אנחנו מחפשים אנשים איכותיים שנלהבים כמונו מעבודה על טכנולוגיות מתקדמות בקנה מידה רחב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה