תקשורת ומדיה

מוסי רז תוקף את NSO: "חברה שמביישת אותנו בעולם"

חבר הכנסת מוסי רז ממרצ הגיב להחלטת הממשל האמריקאי ויצא במתקפה חסרת תקדים נגד חברת הסייבר: "פעילותה מסוכנת ומזיקה"
מערכת ice |  3
מוסי רז (צילום פלאש 90/יונתן זינדל)
חבר הכנסת מוסי רז הגיב הערב (רביעי) להחלטת הממשל האמריקאי להחרים את חברת הסייבר הישראלית NSO, רז כתב בדף הטוויטר שלו תגובה חריפה שטוענת כי החברה מסוכנת לישראל ויוצרת למדינה נזק בכמה מישורים. 
רז כתב הערב בדף הטוויטר שלו: "ההחלטה של ארה"ב בעניין NSO הייתה רק עניין של זמן. החברה הזאת מביישת אותנו ברחבי העולם,מסבכת את מדינת ישראל בפלונטר דיפולמטי ופעילותה מסוכנת ומזיקה.אסור למדינת ישראל לתת לה חסות. פניתי לשר הביטחון בדרישה לפעול כנגד חברת NSO בהקדם".
 
כזכור, מוקדם יותר,  הממשל האמריקאי לקח את המלחמה בחברות הסייבר ההתקפי לידיים והכריז על NSO ו-Candiru הישראליות כפוגעות באינטרסים האמריקאים. זאת כחלק מעדכון לרשימת החברות האסורות בהשקעות אמריקאיות, שכלל גם חברה רוסית בשם Positive Technologies וחברה סינגפורית בשם Computer Security Initiative Consultancy PTE.
הממשל האמריקאי הסביר את ההחלטה: "חברות אלה פיתחו וסיפקו תוכנות ריגול לממשלות זרות שהשתמשו בכלים אלה כדי לפגוע בזדון בפקידי ממשל, עיתונאים, אנשי עסקים, פעילים, אקדמאים ועובדי שגרירות".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אתה הוא שמבייש אותנו בכל העולם
    שלמה שם טוב 11/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חמום מוח שלא השתנה דעות מתקופת עראפת לא משנה לו שהעולם השתנה הפלסטינים השתנו והמציאות בישראל השתנתה כל שטח ששוחרר לפלסטינים הפך לחממת טרור כל מדינות ערב דיקטטורות וגם המדינה הפלסטינית שתקום אין לך שכל אתה תקוע ב 1993 אוסלו !!!
    סגור
  • 2.
    האוטואנטישמי שבעד ה-bds מטיף.. (ל"ת)
    . 11/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חרם אמריקאי
    שיין 11/2021/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    האמריקאים משלמים לצרפתים על כך שרימו אותם בנושא הצוללות לאוסטרליה במטבע ישראלי. כאמור האמריקאים ימכרו אותנו בנזיד עדשים כי לשם כך אנחנו קיימים= ידע יצירתי בחינם ומכירתנו לכל המרבה במחיר כי לכך עלות פוליטית לאף אחד בארה"ב. הסיבה היא לא זכויות אדם אלא תחרות בין חברות אמריקאיות ושלנו. ביזיון
    סגור