תקשורת ומדיה

אחד מבכירי כאן 11 עוזב בפוסט מרגש: "נפרדים מהתאגיד"

רועי ינובסקי שעובר לחדשות 13 הבהיר בפוסט פרידה בפייסבוק: "היום תמה תקופה ונפרדתי בטוב, השבוע קיבלתי החלטה לא פשוטה - להתקדם ולצאת לדרך חדשה, החל ממחר, בחדשות 13"

מערכת ice |  5
כאן 11 (צילום יח"צ)

רועי ינובסבקי נפרד מתאגיד השידור הציבורי, כאן 11, אחרי 5 שנים בדרך לתפקידו החדש כראש דסק תחקירים וסדרות, שם יחליף את אבי זילברברג שמסיים את דרכו. לפני המעבר לתאגיד השידור ב 2017 היה ינובסקי כתב משטרה וירושלים ב – YNET , כתב מוניציפלי וכלכלי ב"דיעות ירושלים" כתב מוניציפלי ב"כל העיר".

ינובסקי כתב בפייסבוק שלו: "אמ;לק, נפרדים מהתאגיד. לפני כ-5 שנים קיבלתי החלטה מוזרה לעזוב משרה שאהבתי מאד במקום עבודה יציב ולעבור לכלי תקשורת בהקמה שעדיין לא משדר, ובכלל לא ברור אם אי פעם יעלה לאוויר. הקולגות איחלו בהצלחה, אך חלקם אמרו שמדובר בהתאבדות מקצועית. הגוף המוזר "כאן בהקמה" היה עוד בחיתוליו, רבים וטובים (ובעיקר פחות טובים) פעלו כדי לדחות את העלייה לאוויר שוב ושוב, לסרס אותו ולמסמס את המטרות שלשמן הוקם. אי הודאות היה אדיר, אך האמנתי מאוד באנשים שהובילו את המקום החדש ובכלל בשידור הציבורי והחלטתי ללכת על זה".
"ב-15 למאי 2017 קרה הנס ועלינו לאוויר. מאות מהעובדים שגרמו לזה לקרות נקלטו בעבודה באותו היום ממש. בבוקר עמדו בתור הארוך לדוכן שהציבו אנשי משאבי אנוש שקלטו אותם - ומיד אחר כך נכנסו לחדרי העריכה לעבוד על המהדורה הראשונה ששודרה בערב. כחלק מהכאוס גם מועד יום השידורים הראשון נקבע מהרגע להרגע. (למזלי שמרתי לי בצד הקלטות מעניינות של המפכ"ל הקודם קודם כדי שיהיה לי מה להציע לעורך בכל עת)".
"ברגע אחד זכיתי להיות חלק מחבורה מצוינת של אנשים שייצרו ערוץ טלוויזיה ומהדורת חדשות ייחודית יש מאין. ההמשך היה עבור כולנו למידה תוך כדי תנועה, צבר של עיתונאים שהגיע מרקעים ומדיומים שונים, לא מכירים זה את זה ומדברים בשפה מקצועית שונה. הפערים בשפה ובהיכרות היו גדולים, למשל באחת מישיבות הסיכום של המהדורות הראשונות נאמר כי "ינובסקי הבריק" ואני חזרתי הביתה מלא גאווה, עד שהסבירו לי שהכוונה בכלל לרמה הנמוכה של האיפור בשטח. הפערים היו גדולים - אבל החיידק העיתונאי גישר על כולם. מאז הספקתי לקחת חלק בסיקור החקירות הכי רגישות ומורכבות, לסקר "סבבים" בלתי פוסקים בשטח ואפילו לחטוף אבן בשידור חי בהפגנה. גוף חדש שבנוי טלאי על טלאי הפך למכונה משומנת שמייצרת יום יום תוכן יצירתי ומקורי".
 


 

"בתפקיד האחרון ניתנה לי הזכות להוביל את כל המכונה הזאת ולערוך את המהדורה. התפקיד המשמעותי והמאתגר ביותר עם הדופק הגבוה ביותר. תפקיד שמכריח אותך לקבל מאות החלטות ביום, חלקן לא קלות מכאלו שמקבלים בשדה קרב - למשל, כיצד לנהוג כשמהשידור של הצוות בשטח מגיעות תמונות של לינץ' בשידור חי. כמו לפני 5 שנים, גם השבוע קיבלתי החלטה לא פשוטה - להתקדם ולצאת לדרך חדשה, החל ממחר, בחדשות 13. היום תמה תקופה ונפרדתי בטוב. זה הזמן להגיד תודה לכל האנשים הטובים שהיו חלק איתי בדרך הזאת. אוהב אתכם, תשארו בקשר".
 

תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    למה אתה ולא אחרת?
    רש 11/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לא עושה זאת יונית לוי, שתגאל אותנו ממנה ובושת שידוריה התיאטרליים והלא ברורים..
    סגור
  • 3.
    זהו קידום?
    רב 11/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה עתיד יש לערוץ 13.??
    סגור
  • 2.
    למה כולם עןזבים את התאגיד לאחרונה?? (ל"ת)
    חוחי 11/2021/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    מי צופה?
    אלון 11/2021/08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    רק שאף אחד לא צופה באותה מהדורה יחודית
    סגור
  • מי לא? (ל"ת)
    טל 11/2021/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור