טלוויזיה

לוסי איוב נפרדת: "דרך לא קלה, הזמן להמשיך הלאה"

לאחר שש שנים שבהן פרצה בתאגיד השידור הציבורי, לוסי איוב עוזבת את כאן 11 באופן רשמי ומצטרפת לקשת 12. איוב העלתה פוסט פרידה: "מתרגשת בטירוף מהדרך שמחכה לי"
מערכת ice | 
לוסי איוב (צילום צילום מסך כאן 11)
מגישת הטלוויזיה לוסי איוב העלתה אתמול (ראשון) פוסט לרשתות החברתיות שבו היא נפרדה באופן רשמי מתאגיד השידור הציבורי לערוץ קשת 12 לאחר שש שנים שבהן עבדה בתאגיד.
איוב העלתה תמונות שלה מחוויות בתאגיד השידור הציבורי שם הייתה אחת ממנחות אירוויזיון 2019 שהתקיים בישראל, בין היתר הייתה הנציגה הישראלית שדיווחה על חלוקת הנקודות בתחרות ב-2018. איוב גם הייתה כתבת בדיגיטל והגישה תוכנית לצידו של הקומיקאי גורי אלפי. 
 
בפוסט שכתבה בדף האינסטגרם שלה, איוב נפרדה: "היום היה באופן רשמי היום האחרון שלי ב'כאן'. אחרי כמעט שש שנים הגיע הזמן שלי להמשיך הלאה. אני חייבת תודה ענקית לתאגיד ולאנשים המדהימים שעובדים בו; תודה על ההזדמנות הראשונה ועל הבמה האדירה שנתתם לי".
איוב שיתפה בחוויות: "היה מרגש להיות חלק ממקום כל כך יצירתי ומלא באנשים מוכשרים שאני גאה לקרוא להם חברים. תודה שסמכתם עליי ובו בזמן נתתם לי את התחושה שיש לי על מי לסמוך. שאיפשרתם לי לעבור שוב ושוב את הדרך הלא קלה אבל כל כך מספקת שבין רעיון מופרך לסרטון, שבין חלום ענק לאירוויזיון. תודה. מתרגשת בטירוף מהדרך החדשה שמחכה לי בקשת ובעיקר מבטיחה להמשיך לעשות את מה שאני הכי אוהבת בעולם. יאללה, לטס צ׳ה צ׳ה צ׳ה". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה