מינויים

זה הג'וב היוקרתי החדש של ציפי לבני ודורית בייניש

חברת הכנסת והשרה לשעבר, כמו גם השופטת בדימוס מצטרפות כחברות דירקטוריון ה-INSS של מנואל טרכטנברג. מאיר בן שבת, מארק רגב, חגי אטקס ואסטבן קלור מצטרפים למכון כעמיתי מחקר
מערכת ice |  2
ציפי לבני (צילום פלאש 90)
לפני כחצי שנה מונה פרופסור מנואל טרכטנברג, חבר הכנסת לשעבר, לראש המכון למחקרי ביטחון לאומי, כביטוי לכוונתו של המכון להרחיב את היריעה באשר למשמעותו של ביטחון לאומי עבור מדינת ישראל, כעת הוא חותם צירופים מרשימים לדירקטוריון ה-INSS.
ציפי לבני, שכיהנה בשורה של תפקידים מרכזיים בממשלות ישראל: ממלאת מקום ראש הממשלה, שרת החוץ, שרת המשפטים ושרת הקליטה, והייתה ראש צוות המשא ומתן לשלום עם הפלסטינים, הצטרפה כחברת דירקטוריון.
חברת דירקטוריון נוספת שמצטרפת היא דורית ביניש כיהנה כנשיאת בית המשפט העליון בשנים 2006 – 2012, ומאז היא מכהנת כנגידת האוניברסיטה הפתוחה. ביניש כיהנה כפרקליטת המדינה בשנים 1989–1995, לאחר מכן כשופטת בבית המשפט העליון.
כמו כן, הצטרפו למכון לאחרונה ארבעה חוקרים ועמיתים חדשים, מומחים מהשורה הראשונה ובעלי ניסיון עכשווי במגוון תחומים, אשר יעשירו מאוד את היכולות של המכון ואת תחומי השפעתו. מאיר בן שבת ששימש כיועץ לביטחון לאומי של ממשלת ישראל וכראש המטה לביטחון לאומי בין השנים 2021-2017, מארק רגב המומחה ובעל ניסיון מעשי נרחב ביחסי חוץ ובתקשורת בינלאומית, ד"ר חגי אטקס שכיהן כחוקר בכיר בחטיבת המחקר של בנק ישראל בין 2009 -2021, ובין היתר שימש כנציג ישראל בקרן המטבע הבינלאומית בוואשינגטון בשנים 2017-20 ופרופסור אסטבן קלור, הפרופסור לכלכלה מהאוניברסיטה העברית, בה שימש בין היתר כראש המחלקה לכלכלה, וראש פורום ספיר למדיניות כלכלית
טרכטנברג, ראש המכון למחקרי ביטחון לאומי, ה-INSS, מסר: "המכון למחקרי ביטחון לאומי גאה ושמח להרחיב את שורות חוקריו עם אישים בכירים ביותר, אשר מביאים איתם ידע, מומחיות וניסיון רב ומגוון בתחומים קריטיים לביטחון הלאומי של מדינת ישראל. כמו כן, הצטרפותן של ציפי לבני ודורית ביניש לוועד המנהל של המכון תתרום רבות להשבחת המכון, ומהווה ציון דרך בחיזוק מעמדו של המכון כגורם מרכזי הן בשיח הציבורי על ביטחון לאומי והן אצל מקבלי ההחלטות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    "שמור לי ואשמור לך"
    כוכב 01/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מופתעים דואגים למי שיששששש
    סגור
  • 1.
    שמתם לב
    יוספוס 11/2021/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את הוא מינה? אישה ממערכת משפט מושחתת שקיבלה רק 7% אמון בסקר שנערך עליה. ואישה, זגזגנית, זונה פוליטית, שתלך לכל מקום שיש בו אתנן.
    סגור