תקשורת ומדיה

בן גביר מתפוצץ על עמוס שוקן: "הצביעות שלכם מחרידה"

דבריו מו"ל הארץ, עמוס שוקן, על רצח התינוקת שלהבת פס בחברון עוררו ביקורת חריפה, כאשר חבר הכנסת איתמר בן גביר זעם: "לא היית מדבר כך על תינוקת ערביה שנרצחה ובטח לא מדבר כך להורים שכולים"
מערכת ice |  5
איתמר בן גביר, עמוס שוקן (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל, אמיר לוי)
חבר הכנסת, איתמר בן גביר, תוקף בחריפות את מו"ל הארץ, עמוס שוקן, לאחר שזה האחרון התייחס לרצח התינוקת שלהבת פס מלפני 20 שנה בחברון והאשים את הוריה בחוסר אחריות: "אתם בשמאל מזמן איבדתם את זה".
כזכור, הדלקת נר חנוכה במערת המכפלה של בוז'י הרצוג הביאה לשיח בעד ונגד בקרב המחנות הפוליטיים הישראל. יו"ר מרצ, אורי זכי, כתב על כך בחשבון הטוויטר שלו: "לא ניתן למחוק את הזיקה של עם ישראל לחברון, כור מחצבתנו, עיר אבותינו ואמהותינו. לא ניתן גם למחוק את הקיצוניות, האלימות וההשפעה ההרסנית של ההתנחלות בחברון על אלפי תושביה הפלסטינים. לא חברון, כי אם ההתנחלות בחברון היא אחד המיזמים השנויים ביותר במחלוקת בישראל".
בתגובה לדבריו, כתב אחד הגולשים כי המעשים הקיצוניים לא מגיעים מהמתנחלים: "למד היסטוריה ותבין מי האלים ומי הקיצוני, דרך אגב, לא צריך היסטוריה רחוקה מידיי. תעשה בגוגל שלהבת פס ז"ל ובית הדסה...לא ניתן לכם לעוות את ההיסטוריה ואת המציאות. חאלס", ועל כך הגיב בתקיפות מו"ל הארץ: "שלהבת פס נהרגה בגלל חוסר האחריות של הוריה שחשבו שאפשר לגדל ילדים בסביבת לחימה, ושל משרד הרווחה שבמדינה נורמלית היה מוציא ילדים מאיזורי מלחמה".
 
דבריו של שוקן עוררו סערה. בן גביר הגיב על כך: "עמוס תפסיק להיות שפל ונבזה! אתם בשמאל כבר מזמן איבדתם את זה, אז אתקן לך: שלהבת פס נרצחה על ידי מחבל רוצח מתועב ששנאת יהודים בוערת בו. הצביעות והרפיסות שלכם אפילו כלפי רצח של תינוקת מחרידה, לא היית מדבר כך על תינוקת ערביה שנרצחה ובטח לא מדבר כך להורים שכולים. חציתם את הקווים מזמן".
שר התחבורה לשעבר, בצלאל סמוטריץ', הוסיף: "הדוד של סבתי ז"ל, שרגא פייבל אייזנברג הי"ד, נרצח ביסוד המעלה, וכך גם עמוס (שם יפה, אגב) פיין, הבן של אחיה צבי פיין, שנהרג ממוקש בעמק יזרעאל ועל שמו נקרא מחנה עמוס - בגלל שההורים שלהם החליטו לגדל 11 ילדים בסביבת לחימה במטולה, תל חיי, ויסוד המעלה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    שוקן
    מירי 12/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחרבייך ומהרסייך ממך יצאו
    סגור
  • 4.
    עמדת השמאל
    כארג 12/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד מתי יסבלו היהודים מהשמאל ?
    סגור
  • 3.
    תחקיר קצר על נער בן 15 זמיר דחבש ושוקן בבעיה
    האנטר 11/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יוסי קליין וערן ולקובסקי יכולים גם הם לא לישון בשקט. דחבש היום פרסומאי ידוע וגם אגזוזן כמו שוקן אבל מה היה כשדחבש היה בן 15 זה יגיד לכם מי זה שוקן
    סגור
  • 2.
    גם הדולפינריום, סבארו, דיזנגוף סנטר, קו-5 ... שטח כבוש (ל"ת)
    דוד מהשרון 11/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שוקן
    שאול 11/2021/29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כרגיל השמאל אויבי ישראל מאז ומתמיד היו עמוס שוקן שונא ישראל
    סגור