תקשורת ומדיה

גיא לרר חושף: זה העיתונאי שסחט כספים מאזרח תמים

אחרי הפרסום אתמול לקראת חשיפת "מקרים מסמרי שיער" בישראל היום, גיא לרר חושף את זהותו של העיתונאי הבכיר שיעמוד במרכז התחקיר של אמיר שואן 
מערכת ice | 
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
מגיש הטלוויזיה גיא לרר חשף אתמול (שלישי) ברשתות החברתיות כי בתכנית הלייט נייט שלו "הצינור" יפורסם בימים הקרובים תחקיר שבו יחשפו "מקרים מסמרי שיער" בתוך המערכת של "ישראל היום". מי שיהיה אחראי על התחקיר הוא כתב התוכנית, אמיר שואן.
לרר כתב ברשתות החברתיות כי: "לא חושב שאי פעם ערכנו תחקיר על עיתונאים אחרים ושיטות הפעולה שלהם אבל יש מקרים כאלו מסמרי שיער שאין דרך אחרת. אנשי 'ישראל היום' מומלץ לכם מאוד לצפות בצינור בימים הקרובים". 
 
היום מפרסם לרר בעמוד הטוויטר שלו עוד פרטים מפתיעים מהפרשה שעומד לחשוף הערב, "חשיפת הצינור: זהו העיתונאי דניאל סיריוטי החשוד שניסה לסחוט באיומים עשרות אלפי שקלים מאזרח תמים אחרי שבדה סיפור על תקיפה מינית וחקירת משטרה שכביכול מתנהלת נגד אותו אזרח. סיריוטי הותיק והבכיר, הוא ראש דסק בישראל היום וזוכה מגן הצדק החברתי.
 
לרר פרסם תמונה של סיריוטי מקבל את את מגן הצדק החברתי יחד כשבתמונה נכחה שרה נתניהו. הבחירה בתמונה בנוכחותה גררה תגובות זועמות בין היתר גם של יאיר נתניהו. לרר פרסם ציוץ הסבר וכתב, "לכל מי שהתעצבן מהתמונה של העיתונאי הסוחט מישראל היום עם הגברת נתניהו, להגנתי: זה רק טבעי לבחור בתמונה שבה הוא מקבל את מגן הצדק החברתי, מקווה שתבינו. ולמי שממש כואב לראות אותו מצולם עם שרה, אז כפיצוי קבלו אחת עם ביסמוט
 
לרר פירט עוד על המקרה ‏עלה לכותרות לא מזמן אחרי שהותקף והוכה ״בגלל עבודתו העיתונאית״. הערב יחשוף אמיר שואן, בין השאר, שסיריוטי נחקר במשטרה אך המשיך לעבוד בעיתון גם אחרי ואפילו לסקר את המשטרה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה